Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gemeten, maar er ligt al 6 cm sneeuw en het sneeuwt nog steeds best hard.
Het lijkt idd de eerste witte editie te gaan worden van SR. Trusten !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!
Whehe een meterquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
Oké, ik ga alquote:
hier sneeuwt het hevigquote:Op donderdag 17 december 2009 06:29 schreef Cee het volgende:
Goeiemoren!
D'r is hier geen vlok gevallen.![]()
zegt echt iets over je vriendenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betwijfel eigenlijk ook of er bij jou dan nog wel sneeuw zal gaan vallen want het regengebied blijft aardig op dezelfde plek hangenquote:
Later op kantoor komen dus?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
Geen van beiden, we hadden alleen een kerstlunch en dan vrij, nu helemaal vrijquote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Later op kantoor komen dus?
Of thuiswerk?
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef themauster het volgende:
Geen bussen in Groningen:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87539
Aardige baas, die aan zijn medewerkers denktquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |