Hoe droog zou dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het echt heel heftig is gewoon de slee pakken.
Is goedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Anders kom je maar wat brengen in het westen![]()
Heftig !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol -9 zie ik op het weerstation hier in de buurt
Ik haal dan wel wat pizza's in huisquote:
Oh, ge-wel-dig !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik haal dan wel wat pizza's in huis
Ding staat wel op open vlakte aan een kunstmatig meerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig !hier is het 'maar' - 1.7
Hans omkoopbaar met pizzaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, ge-wel-dig !![]()
Altijd prima natuurlijk
Ah, okay dat verklaart wel het e.e.a. want nergens in het land is het zo koudquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ding staat wel op open vlakte aan een kunstmatig meer
Neuh! Geen sneeuw hierquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel komen hoor. Net de buienrader gezien en de bewolking trekt nu richting het Zuiden des lands. Morgenvroeg zal het overal wit zijn
![]()
Zal morgen spannend worden om op het werk te komen... heb een fiets met maar 1 goed werkende rem. Spannend.
Dat is vrij frisjesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol -9 zie ik op het weerstation hier in de buurt
Moet het wel een Dr. Oetker zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans omkoopbaar met pizza
Kan het dus beter nog even wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Neuh! Geen sneeuw hier. Ten minste, niet zolang ik naar school moet.
Even gemeten, maar er ligt al 6 cm sneeuw en het sneeuwt nog steeds best hard.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hoeveel cm ligt er in Groningen, Hans?
Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gemeten, maar er ligt al 6 cm sneeuw en het sneeuwt nog steeds best hard.
Het lijkt idd de eerste witte editie te gaan worden van SR. Trusten !quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt het dan toch een witte SR editie. In Den Haag was het gewoon koud, maar er lag geen sneeuw. En vorig jaar was het niet echt koud. Ik ben er tevensch weer van tussen. Slaapse!
Whehe een meterquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
Oké, ik ga alquote:
hier sneeuwt het hevigquote:Op donderdag 17 december 2009 06:29 schreef Cee het volgende:
Goeiemoren!
D'r is hier geen vlok gevallen.![]()
zegt echt iets over je vriendenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat ik dit weekend nog Groningen kan bereiken. M'n vrienden in Groningen zeggen dat er daar een dikke meter sneeuw ligt
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betwijfel eigenlijk ook of er bij jou dan nog wel sneeuw zal gaan vallen want het regengebied blijft aardig op dezelfde plek hangenquote:
Later op kantoor komen dus?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
Geen van beiden, we hadden alleen een kerstlunch en dan vrij, nu helemaal vrijquote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Later op kantoor komen dus?
Of thuiswerk?
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef themauster het volgende:
Geen bussen in Groningen:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87539
Aardige baas, die aan zijn medewerkers denktquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef themauster het volgende:
goedemorgen,
mijn baas belde net op dat we vandaag wel allemaal thuis mochten blijven, we hadden alleen een kerstlunch en de wegen zijn onebegaanbaar in Groningen, het sneeuwt hier nog steeds behoorlijk
Pietje P. gaat gelijk krijgen, hij zat er alleen een dag naast.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:25 schreef -Hans- het volgende:. Oh My God, 12 cm inmiddels !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosmalen, hier sneeuwt het. Net 1 dag te vroeg. G'morgenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Eindhoven... geen sneeuw! Omdat het kan!
Ik wil Giel zijn kop NIET in HD zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:10 schreef themauster het volgende:
Ik zit even 101tv te kijken, was dat maar HD tijdens SR
Vlindur Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!
Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef Dichterbijer het volgende:
MAW en Vlindur gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Dan begreep ik je zin even verkeerdquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euh Vlindur is mijn vrouw niet hoor, die van mij zit nog steeds te wachten
Tofquote:Op donderdag 17 december 2009 08:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is bevallen
We hebben een zoon! Rienk Bowe is geboren om 06.27 en weegt 3470 gram. Alles is zo goed!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zit iedereen wel lekker in de war te brengen hèquote:Op donderdag 17 december 2009 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie letten gewoon niet op Vlindur woont in Friesland , Ik bij Utrecht
Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef themauster het volgende:
Een man hier verder op staat zijn oprit te vegen heeft geen enkele zin want het sneeuwt nog hardt door.
Is nog vroeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfelde je zo tussen D en T dat je ze allebei maar gedaan hebt
Dat zegt toch niksquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is niet eens een werkwoordquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen hard en hardt de laatste maar gedaan,nu ik het zo lees klopt het ook niet
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
Bij wie ligt toch die Giel Mobiel....
En kan vanavond weer in een zware avondspits aansluitenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iedereen is weer pas om 11-12 uur op zijn werk
hehehequote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef themauster het volgende:
Jaap Nienhuis die wou de Giel mobiel opnemen, die woont hier een paar straten verderop
Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings pratenquote:
Ze nemen het stuk tussen Driebergen en Utrecht A12 ook mee, dan kom je op 80quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er ligt maar 65 km asfalt tussen Den Haag en Utrecht.
Giel is dan ook wel weer zo'n Boer om er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij kon alleen niet want hij zit vast in de sneeuw,nu neemt hij hem morgen op, nou zet dan de vertaalmachine er de maar bij aan want die man kan alleen gronings praten
Pallets sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje... daar ligt toch best veel sneeuw op de lampen!
Behoorlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een k*t versie van Ribby van 'Sexy Bitch'....
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als of ze aan het trippen waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |