een beetjequote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En we hebben beeld:
http://rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=87527&progid=videoitem&file=091216-gielmobielgestolen.asf
Ja, lijkt toch wel een beetje voor opgezet als ik het zo zie
quote:De LaAtsTe HaKkUh! uit je dip van het jaar!! Wat mag het zijn?
Whigfield - Last Christmas
Charly Lownoise & Menthal Theo - This christmas
Ice MC - It's a Christmas day
waar is de rest van de auto?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt nu voor weinig zeggen dat je astin martin rijdt
Ga je uit de kleren?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten we iets doen met iemand die uit de kleren gaat ofzo.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga je uit de kleren?
Mogen we ook doneren om dat niet te zien?
ik heb nog geen foto's van SHE gezien, dus die aktie loopt nogquote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten we iets doen met iemand die uit de kleren gaat ofzo.
Ja, daarom dusquote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nog geen foto's van SHE gezien, dus die aktie loopt nog
Dat riep Engeland in 1986 ook, maar de scheids zag het niet.quote:
Ierland recent nogquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat riep Engeland in 1986 ook, maar de scheids zag het niet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ierland recent nog. Zelfde verhaal
.
Aston Smartin?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt nu voor weinig zeggen dat je astin martin rijdt
Nou, ik heb daarstraks wel even gezeken op dat Tik Tok ofzo hoor. Maar allejezus, dat is me dan ook een draak van een plaatquote:Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat me opvalt vandaag: weinig gemopper op de muziek!
En toch: de muziek op DRS3quote:Op woensdag 16 december 2009 15:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat me opvalt vandaag: weinig gemopper op de muziek!
sorry, maar vrij druk hierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Valt je dat nu pas op?beetje wakker blijven Hans!
Zo maar eens kijken of ik daar beelden van heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef themauster het volgende:
owja Giel en Gerard waren melig vanochtend en toen ging er cola over het mengpaneel
Keertje geen Giel momentquote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken of ik daar beelden van heb.
Maar nu eerst een spannend muziekjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken of ik daar beelden van heb.
Je vergeet "velden of". En ik had de radio weldegelijk aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het een keer canon johan is Sersjee in geen wegen te bekennen
Kan er prima mee leven, het is tenslotte een van dè Johan-klassiekers. Zelf ging ik om zwaar persoonlijke redenen voor Day is done.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al zag Sersjee als uberfan het er vast wel weer niet mee eens zijn
Show itquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens ben ik in de SR-op een hele hoop linkjes aan het aanpassen, en wat korter en schematischer weergegeven, er komt gewoon 1 linkoverzichtje en verder wat losse info, in plaats van 1 heel lang verhaal. Het geheel wordt er iig een stuk korter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |