Wie ben jij nou weer?!quote:
Verschuuren Verschuuren, ben jij ook in Groningen de komende dagen?quote:
quote:
Weekend?quote:
"Beste" is in deze verkeerd gekozen, zo te zien gaat het om het meest beluisterde en da's héél wat anders. Ze hadden dat lijstje een andere naam moeten geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.last.fm/bestof/2009/chart/40
40 beste platen van 2009 op Last FM, ben het niet echt eens met de #1..
Iddquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.last.fm/bestof/2009/chart/40
40 beste platen van 2009 op Last FM, ben het niet echt eens met de #1..
Ja, en ik zag toen ik net thuis was dat er ook een hoop mensen hadden gepost die ik hier nooit heb gezien, wel tijdens C&S natuurlijk, als de echte goede programma's beginnen dan zijn ze wegquote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Je merkt toch al goed dat het aantal views van de 3FM-reeks hoger ligt t.o.v. de eerdere weken. Vrijdag barst het geweld weer echt goed los.
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden zietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, en ik zag toen ik net thuis was dat er ook een hoop mensen hadden gepost die ik hier nooit heb gezien, wel tijdens C&S natuurlijk, als de echte goede programma's beginnen dan zijn ze weg![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden ziet. Na SR zijn ze dan vaak ook weer verdwenen.
Las het.. Tsja.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=87527&progid=videoitem&file=091216_BUMPER%20EN%20GLAZEN%20HUIS.asf
Beetje zielig
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, best wel geinig is dat want vanaf vrijdag zie je dan mensen verschijnen die je normaal niet of zelden ziet. Na SR zijn ze dan vaak ook weer verdwenen.
Vond het vorig jaar voor het eerst wel irritant dat het zo hard gingquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijven
Nou dat. Ik was al grof aan het minderen, maar de komende week helemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Met 16 topics op een dag (dus 200 posts per uur) heb ik juist de neiging om hier weg te blijven
Kortom nu verveel je jequote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef Qunix het volgende:
Ik kom alleen hier voor SR, Classics, 90's en als ik me écht verveel....
Sneu...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&tid=2&pagid=87527&progid=videoitem&file=091216_BUMPER%20EN%20GLAZEN%20HUIS.asf
Beetje zielig
Goed beantwoord. U gaat door voor de magnetron.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom nu verveel je je
Doe mij maar 3x letterwaarde.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goed beantwoord. U gaat door voor de magnetron.
de Ting tingsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef alors het volgende:
achtergrondmuziek van Titanic, zo mooi
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uurquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uur
eendjequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of we je Captain_Snow kunnen gaan noemen de komende 24 uur
u is al helemaal in de stemming zie ik!quote:
is dat bij jou achter???quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds lekker veel sneeuw..
[ afbeelding ]
Dat zal morgen wat mooie plaatjes opleveren.
GODMILJAAR, dat wil ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds lekker veel sneeuw..
[ afbeelding ]
Dat zal morgen wat mooie plaatjes opleveren.
Klinkt best wel gek als je het zo typt of nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef miieejj het volgende:
weet je, die serious request komt d'r weer aan, word het dan weer drukker op dit 3fm topic.? want ik ben d'r weer hahaha.., alleen omdat er weer een glazen huis aan komt
Hoe staat het eigenlijk met de Ekdom pot. Hij had toch een pot gemaakt waar hij geld in zou doen elke keer wanneer hij een Ekdommetje maakt? Zal ondertussen wel tot de nok toe gevuld zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
ja echt wel.. klopt niet..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt best wel gek als je het zo typt of niet
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..quote:
Rest van het land komt ook nog aan de beurtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
búúh...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! Noorden des lands. 't is trouwens niet heel koud.
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
búúh...
hier nog geen sneeuwvlok gezien.. ja vanmiddag even
is dit niet een soort van? julian thomas... en al die andere soort zangers die in het nederlands zingenquote:
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..
ja, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroeg.
relaxte werkuurtjes danquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
Op tv ? of op de radio?, he toch wat jammer dat kan ik niet zien.. moet ik werkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
[3FM #1716] Waar sneeuw valt in het mooie Groningen!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was jij tussen 12-2 , canon Johan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |