GODMILJAAR, dat wil ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds lekker veel sneeuw..
[ afbeelding ]
Dat zal morgen wat mooie plaatjes opleveren.
Klinkt best wel gek als je het zo typt of nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef miieejj het volgende:
weet je, die serious request komt d'r weer aan, word het dan weer drukker op dit 3fm topic.? want ik ben d'r weer hahaha.., alleen omdat er weer een glazen huis aan komt
Hoe staat het eigenlijk met de Ekdom pot. Hij had toch een pot gemaakt waar hij geld in zou doen elke keer wanneer hij een Ekdommetje maakt? Zal ondertussen wel tot de nok toe gevuld zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
ja echt wel.. klopt niet..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt best wel gek als je het zo typt of niet
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..quote:
Rest van het land komt ook nog aan de beurtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
GODMILJAAR, dat wil ik ook![]()
Trouwens, is Jamie Cull um?
búúh...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! Noorden des lands. 't is trouwens niet heel koud.
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
búúh...
hier nog geen sneeuwvlok gezien.. ja vanmiddag even
is dit niet een soort van? julian thomas... en al die andere soort zangers die in het nederlands zingenquote:
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
hej domien, ga je ook wat doen tijdens het serious request week..
ja, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erwin K heeft beterschap belooft voor morgenvroeg.
relaxte werkuurtjes danquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
Op tv ? of op de radio?, he toch wat jammer dat kan ik niet zien.. moet ik werkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga je voorzien van alle hoogtepunten in de Serious Request Updates van 9.30 en 11.30 uur!
[3FM #1716] Waar sneeuw valt in het mooie Groningen!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was jij tussen 12-2 , canon Johan
Verwacht het ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef miieejj het volgende:
dat zal mooie plaatjes opleveren,.. sneeuw en het glazen huis.. ultieme kerst gevoel
Wij stiekem allemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Corton![]()
. Pakt Veenstra mooi terug! Maricha is betrokken in het complot. LOL !
dit jaar ga ik er niet heen.. is voor mij 3 uur rijden ofzo...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht het ook. Kan me ook niet herinneren dat we dit eerder hebben gehad tijdens Serious Request
. Ik hoop alleen maar dat het de mensen niet weerhoudt om naar de Grote Markt te komen.
101.tv is wel handigquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit jaar ga ik er niet heen.. is voor mij 3 uur rijden ofzo...
ik ga wel weer kijken op tv.. en ik neem het op
101.tv
Helaas je reputatie is al bekendquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Captain_Slow het volgende:
De 3 Voor 12 Song van het jaar winner is via twitter al uitgelekt! http://tinyurl.com/yonrvc
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
101.tv is wel handig. Neem aan dat RTV Noord/OOG ook wel wat beelden mogen doorprikken. Anders preview tv van Ziggo wel. 's avonds @ ned3.
Wist dat ik iets vergeten was maar kon er niet opkomenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[3FM #1716] Waar sneeuw valt in het mooie Groningen!
Fijn dat hij mijn Rick Roll ermee verpest.. Ik had hem mooi klaar staan en wilde hem gaan posten, maar toen kwam Corton met zijn Rick Roll.. Volgende keer beter dan maarquote:
Is het ook, een van de mooiere nummers.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef miieejj het volgende:
o ja..
ik vind dat liedje van lady gaga .. "new romance" best leuk
Das klotequote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
Pff krijg net te horen dat het niet goed gaat met de man van de beste vriendin van mijn moeder. Iets met een k de bot versie ervan. Hij heeft het min of meer opgegeven.
Damn.... <piep> ziekte! sterktequote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef borisz het volgende:
Pff krijg net te horen dat het niet goed gaat met de man van de beste vriendin van mijn moeder. Iets met een k de bot versie ervan. Hij heeft het min of meer opgegeven.
Damn..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volksziekte nr 1, aardig wat familie aan verloren.
Nog altijd echt een fantastische plaatquote:
Volgens mij is het Domien, die had ook al wat gedronkenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Nee, niet weer die <piep> kabouter...
Corton heeft vast weer een geinig knopje gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is het Domien, die had ook al wat gedronken![]()
Heeft hij zeker bij Kabouter Dopvleugel afgekekenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton heeft vast weer een geinig knopje gevonden
Dop Flügel in dit geval dan hehequote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heeft hij zeker bij Kabouter Dopvleugel afgekeken
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dop Flügel in dit geval dan hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |