Ge-wel-dige meezing plaatquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicst , zelf mijn kleine vind dit leuk
Ja, Jochem Dopvleugel, maar dan met een hoge stem, zo'n slecht item ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is toch het wanproduct van C&S ?
Die wordt dan goed opgevoedquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voicst , zelf mijn kleine vind dit leuk
Ik vind zelf die soort van gitaar solo's het bestequote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ge-wel-dige meezing plaat. Foooooling. Doooooooing
.
Die kleine heeft geen idee wat hij zegt in het engels , maar steeds is het wat betekend het papaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ge-wel-dige meezing plaat. Foooooling. Doooooooing
.
Daardoor komt het dus dat 1/3 van Fok! wel eens over zelfmoord heeft nagedachtquote:
Nog niet?! zal toch niet vrijdagavond worden om 18:00?!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vlindur is nog steeds niet bevallen
Ik heb mij eerlijk waar er over verbaast.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daardoor komt het dus dat 1/3 van Fok! wel eens over zelfmoord heeft nagedacht
Leukquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die kleine heeft geen idee wat hij zegt in het engels , maar steeds is het wat betekend het papa
Haar maakt het niet uit , als het maar komt. Ze is het zat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet?! zal toch niet vrijdagavond worden om 18:00?!
Best te begrijpen natuurlijk. Wel super spannendquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haar maakt het niet uit , als het maar komt. Ze is het zat.
*zwaait *quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Stefan vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag
Ja, zou je niet zomaar zeggen, hoewel ze haast niet aan het woord is, maar toch die huilerige stemquote:
Tsja, typisch Anoukquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, zou je niet zomaar zeggen, hoewel ze haast niet aan het woord is, maar toch die huilerige stem
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Stefan vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag
-10 dagen, dus geen idee.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leukhoe lang duurt het tot de kleine komt?
Oef, vet spannend allemaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
-10 dagen, dus geen idee.
Wie zaten er toen in ?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Zit items van SR07 terug te kijken...
quote:
Gruwelijke line-upquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel Veenstra, Gerard Ekdom en Rob Stenders
Niet geheel onverstandigquote:Beveiligingsbedrijf Preventief zal tot 29 december het Glazen Huis zeer streng bewaken. Zij doen ook de beveiliging bij FC Groningen. #sr09
about 24 hours ago from TwitBird iPhone
Reply Retweet
http://twitter.com/glazenhuisgrunn
Idd, al die gekke die in Groningen wonenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADeadMau5
nieuwe plaat
!
[..]
Niet geheel onverstandig![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, al die gekke die in Groningen wonen
Jaloersquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
" zware ochtendspits " Ojee. Nog steeds sneeuwt het erg hard buiten..
Dat gaat echt nog wel komen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Hier nog geen vlok gezien
Fijn, ik wilde net op de fiets gaan, maar ik ga nu wel twijfelenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel komen hoor. Net de buienrader gezien en de bewolking trekt nu richting het Zuiden des lands. Morgenvroeg zal het overal wit zijn
![]()
Als het echt heel heftig is gewoon de slee pakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde net op de fiets gaan, maar ik ga nu wel twijfelen
Ach, we zien morgenochtend wel
Anders kom je maar wat brengen in het westenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog wel komen hoor. Net de buienrader gezien en de bewolking trekt nu richting het Zuiden des lands. Morgenvroeg zal het overal wit zijn
![]()
Zal morgen spannend worden om op het werk te komen... heb een fiets met maar 1 goed werkende rem. Spannend.
Hoe droog zou dat zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het echt heel heftig is gewoon de slee pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |