abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75615453
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
  maandag 14 december 2009 @ 15:49:22 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75615581
quote:
[b]Op maandag 14 december 2009 15:45

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_75615603
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
True.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75615605
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
zo, opgelost.

dat is vlug
pi_75615641
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:19 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_75615654
Omdat je ze kan neuken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:43 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_75615664
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
net te laat
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75615675
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat je ze kan neuken.
En omdat zij willen neuken.
pi_75615686
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75615708
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  maandag 14 december 2009 @ 15:52:37 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615709
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.

Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Resistance is futile.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 december 2009 @ 15:53:02 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75615731
Veel neuken betekend veel kans om de juiste partner te vinden om mee voort te planten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75615734
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:54:46 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75615793
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75615819
quote:

Ze zijn makkelijk/they put out.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 14 december 2009 @ 15:55:32 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615820
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:47 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75615856
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?

Zo'n vrouw is aanspreekbaar.

Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:54 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615859
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
Resistance is futile.
pi_75615917
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars

Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.

Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus

Ik zou er niet al te jaloers om worden
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  maandag 14 december 2009 @ 15:58:30 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75615918
Klinkt alsof de TS gefrustreerd is dat deze 'sletten' meer aandacht krijgen...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75615922
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:59:25 #22
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75615946
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...

Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
pi_75615947
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
dat dus
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_75615952
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?
...
Ik denk niet bepaald dat dat het geval is bij het merendeel van de zgn. 'sloeries'.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 14 december 2009 @ 16:00:36 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615984
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Resistance is futile.
pi_75615992
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Wat sterk uitgedrukt, maar ja, dat ook
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:11 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616026
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...

Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen. . Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:23 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75616035
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75616036
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Oh okay ik begreep je niet helemaal merk ik
jammer dat dan meteen gedacht wordt dat het meteen met jan en alleman is

Ik praat met iedereen over sex, lelijk, mooi, dik, dun, geel, paars whatever..
maar dat betekent niet dat ik het ook met iedereen doe

mja dat is niet aan jou gericht, aangezien jij me wel begrijpt, heb ik door
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:59 #30
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75616058
En TS zagen we dus niet meer terug hier
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 14 december 2009 @ 16:03:24 #31
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616070
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen. . Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden .

* TommyGun is serieus nu
pi_75616083
En over het dansen
Jij ziet toch ook liever een man sensueel dansen met gevoel, dan een blonde jongen met colbert die zich houterig over de dansvloer beweegt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75616088
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden .

* TommyGun is serieus nu
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:04:23 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616100
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Sjarrel78 het volgende:
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars

Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.

Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus

Ik zou er niet al te jaloers om worden
Ik geloof niet in je theorie... Kan me beter vinden in wat Seven. zegt:
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.

-knip-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 14 december 2009 @ 16:05:00 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616114
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

* TommyGun is serieus nu
Een opa van 20
Resistance is futile.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:05:12 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616119
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
Whehehehe... Right
  maandag 14 december 2009 @ 16:05:32 #37
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616126
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een opa van 20
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
pi_75616155
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
pi_75616188
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
[..]

Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
Je computer veel vastgelopen ...?
  maandag 14 december 2009 @ 16:07:57 #40
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616190
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
De zogeheten players
  maandag 14 december 2009 @ 16:07:58 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75616192
quote:
en niet vies zijn van seks.
Sletten zijn het! Vrouwen die niet vies zijn van seks! Bah!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75616196
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
helemaal mee eens, dat zie je ook in de club
meesten daar zijn hoog opgeleid
dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Lid van de MamaSquad
pi_75616197
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Tuurlijk.
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:24 #44
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75616207
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat ). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:29 #45
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616209
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Je computer veel vastgelopen ...?
Says who?

Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:51 #46
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616224
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat ). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
Goed verwoord
  maandag 14 december 2009 @ 16:09:29 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616243
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:

Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf . Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Resistance is futile.
pi_75616263
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf . Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Geweldig, broekies die ervaren zijn...
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
Lid van de MamaSquad
pi_75616291
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Says who?

Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
Ik eigenlijk ook niet, beter grapje diende zich niet aan
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:11:32 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616305
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
  maandag 14 december 2009 @ 16:11:35 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616308
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?

Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
pi_75616335
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Dit was een grapje van je toch?
  maandag 14 december 2009 @ 16:12:24 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616337
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Goed verwoord
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:12:32 #54
94676 Garisson72
pi_75616342
quote:
Nu doe je hetzelfde als die broekies hč: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:10 #55
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616362
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
En waar baseer je dat op?
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:22 #56
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616367
De mannen om haar heen denken met hun pik.

Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:29 #57
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616371
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nu doe je hetzelfde als die broekies hč: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
Dit dus
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:58 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616384
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef TommyGun het volgende:

[..]

[..]

Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?

Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Resistance is futile.
pi_75616408
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen

'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2009 16:15:04 ]
  maandag 14 december 2009 @ 16:14:39 #60
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616411
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Wanneer begin je, volgens jou, dan écht volwassen te worden? Zoiets hangt niet aan een leeftijd vast, maar aan ervaring en hetgeen je doet en je ergens toe beweegt.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Scorpie het volgende:
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen

'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.
Daar lijkt 't hier wel op neer te komen idd
  maandag 14 december 2009 @ 16:15:33 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75616447
Ik ben de alleroudste!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75616460
ja...klaaaaar met miepen
nu weer ontopic
pi_75616466
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de alleroudste!
Maar nog steeds lekker
pi_75616469
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG
dat durf ik zo wel te beweren zonder feiten uit het leven van TG te kennen.
Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:16:21 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616470
quote:
Ik ben de alleroudste!
En de allergeilste
  maandag 14 december 2009 @ 16:16:53 #66
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75616488
quote:
True
I never workout
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:18 #67
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75616504
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:29 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616512
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef TommyGun het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op?
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. Het is de investering niet waard. En nu boodschappen doen.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:58 #69
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616526
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG
dat durf ik zo wel te beweren
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.

Kom nou eens met feiten in plaats van dit gezwets.
  maandag 14 december 2009 @ 16:18:38 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616545
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef EviL_AleX het volgende:
De mannen om haar heen denken met hun pik.

Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
De meesten trouwen gewoon, maar die hebben ondertussen wel genoten van hun vrijgezellentijd.
Resistance is futile.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:18:39 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616546
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
Geloof me, ze bestaan... de sletten waarmee je een goed gesprek kunt voeren
  maandag 14 december 2009 @ 16:18:39 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75616547
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
pi_75616551
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.

en jouw feiten zijn?
zoals ik al zei: wil je weten waar ik mijn ervaring op baseer: PM

maar je geeft aan dat te willen weten, dan typ ik zo ff een pm
Lid van de MamaSquad
pi_75616558
quote:

[..]

dude....Nee nee nee , juist geen feiten
nokken
  maandag 14 december 2009 @ 16:19:54 #75
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75616590
quote:

Definieer 'sletterig'...
Intelligent, but fucked up.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:19:58 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616594
quote:

[..]

Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
  maandag 14 december 2009 @ 16:20:06 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616598
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Sander het volgende:

[..]

Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
Deel ze!
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:21:03 #78
94676 Garisson72
pi_75616642
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
quote:
Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
  maandag 14 december 2009 @ 16:21:56 #79
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75616668
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Deel ze!
Het verhaal van jouw quote, maar dan rustig vanaf een jaar of 19, 20.
  maandag 14 december 2009 @ 16:22:30 #80
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616689
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg.
Helaas, ik ben nooit een kroegganger geweest, en dus ook niet 't type dat meisjes voor één keer zou doen, al dan niet alleen zoenen. Als ik iets met 'n meisje heb is 't dan ook serieus, en met meer bedoelingen dan enkel het fysieke contact.
quote:
Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld.
Al doende leert men. Daarbij zou ik niet eens een iemand willen die verder toch geen relatie wil, daar ben ik 'te bang' voor, voornamelijk als er onbedoelde gevoelens bij komen kijken (of de kans daartoe aanwezig is). Schuldgevoelens ken ik niet in dat opzicht,
quote:
Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
Like i said; ik denk dat je me teveel meet met de vrienden die jij hebt / jongens die jij kent.

Dus tot zover je vooroordelen
pi_75616701
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
ga me geen woorden in de mond leggen
quote:
[..]

Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:23:41 #82
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616725
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...

Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
pi_75616754
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...

Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
daar ben ik het dus wel mee eens
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:26:54 #84
94676 Garisson72
pi_75616821
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
ga me geen woorden in de mond leggen
jij postte:
quote:
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
quote:
dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:27:18 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616831
quote:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit

En daarnaast is het zo dat je door de jaren heen veranderd, de een wat sneller dan de ander, maar het gebeurt. Ik pak de zaken nu ook anders aan dan ik op mijn 20ste gedaan zou hebben en ook anders dan ik op mijn 40ste zal doen, door de levensfase waar ik in verkeer
  maandag 14 december 2009 @ 16:28:29 #86
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616876
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:

[..]

daar ben ik het dus wel mee eens
Waar praten we dan over?

Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
pi_75616885
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo zwart wit kan je het niet zeggen. Ik ken mensen van 19, 20 die oneindig veel meer levenservaring hebben dan iemand van 25. Sommige mensen kunnen echt wereldvreemd zijn hoor.
pi_75616912
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

jij postte:
[..]

Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
[..]

Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan

Maar goed, dan corrigeer ik bij deze even dat ik alle 20-jarigen over 1 kam scheer en wil ik toevoegen dat TG mij met goede argumenten (hier of per PM) wel had kunnen overtuigen van zijn gelijk
edit: en dat bij deze ook gedaan heeft
Lid van de MamaSquad
pi_75616961
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Waar praten we dan over?

Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:31:27 #90
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75616969
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Alle vrouwen waar ik een goed gesprek over sex mee had, die heb ik ook geneukt.

Schijnbaar weet ik dergelijke dingen leuk te vertellen

Maar wat ik daar eigenlijk mee wou zeggen, is natuurlijk "neuken?"
  maandag 14 december 2009 @ 16:32:41 #91
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75617014
oh, verkeerd moment
  maandag 14 december 2009 @ 16:33:59 #92
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75617047
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit
Dat is dan goed. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat een ieder anders omgaat met de situaties die zich voortdoen of voor hebben gedaan. Dit kunnen er veel of weinig zijn, en uiteraard verschillend van impact, maar ik vind gewoon niet dat je dit aan een leeftijd kunt hangen.

Ik weet van mezelf hoe ik ben en me gedraag, hoe andere tegen mij aankeken (en dat nu doen), en wat ik geleerd heb van bepaalde situaties. Dat brengt de nodige wijsheid met zich mee, en om het sterker uit te drukken: het heeft mijn volledige doen en laten drastisch veranderd.

Dat bedoel ik dan niet op de medelijden wekkende manier, maar juist dat het vele lastige dat ik heb doorstaan gezorgd heeft dat ik me nu wel goed in mijn vel voel, en stiekem blij ben met hoe alles gegaan is, al had ik bepaalde dingen beter kunnen aanpakken. Dan geldt; als je alles van tevoren weet...

pi_75617071
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
  maandag 14 december 2009 @ 16:35:15 #94
94676 Garisson72
pi_75617089
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan
Dit is een openbaar forum, dus als je meediscussieert moet je begrijpen dat meerdere mensen het lezen en er iets mee willen. Ga je die allemaal pmmen dan? That defies the purpose a bit.

Bovendien gaat dit allemaal daverend off topic.
  maandag 14 december 2009 @ 16:38:14 #95
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75617191
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.

maandag 14 december 2009 @ 16:38:35 #96
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  maandag 14 december 2009 @ 16:51:41 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75617678
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.

Ja ik ben eens met dit. Leeftijd geeft natuurlijk meer ervaring, maar sommige mensen hebben meer op hun 20ste ervaart dan iemand die dertig is.

Maar aan de andere kant, mensen denken gewoon anders over het leven en de wereld dan op je twintigste. Dus ook al heeft iemand van 20 misschien meer geneukt en meer relaties gehad dan iemand die 30 is, is die ene persoon van 30 toch "wijzer" en meer volwassen. Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 december 2009 @ 16:57:36 #98
94676 Garisson72
pi_75617899
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
  maandag 14 december 2009 @ 17:15:44 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75618547
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
[..]

Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
Toch wel, vind ik. Bijvoorbeeld als 21 jarige man zou ik minder wijs reageren op bepaalde zaken dan een 31 jarige man, of wijzer dan iemand van 16.

Bijvoorbeeld, ik ken een jongen van 19 jaar oud, hij heeft veel dingen meegemaakt in zijn leven, meer dan de gemiddelde persoon. Hij is dakloos geweest, heeft veel relaties gehad, problemen met ouders, moest altijd voor zichzelf zorgen, enz. Maar toch maakt hij beslissingen die onwijs zijn, bijvoorbeeld hij wilt van studie veranderen omdat hij ruzie heeft met iemand op school. Iemand van 25 jaar oud zal niet zomaar van studie veranderen ook al heeft hij niet zoveel meegemaakt als die jongen van 19 jaar. Hij kan beseffen dat van studie veranderen alleen in zijn nadeel is.

Een volgroeide hersenen betekent dat iemand beter kan relativeren, en beter beslissingen kan maken over de toekomst. Dat zegt Dr. Phil, tenminste.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 december 2009 @ 17:44:06 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75619677
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
-nogmaals: knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:
-wederom: knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef TommyGun het volgende:
-weer!! knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:
En nu stop ik

Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd . Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 17:46:22 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75619766
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
Resistance is futile.
pi_75619792
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat zegt Dr. Phil, tenminste.
Oh, zeg dat dan direkt...
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 14 december 2009 @ 17:52:11 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75619938
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
pi_75620008
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.
pi_75620073
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
Precies, ECHTE slettebakken zijn dungezaaid
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75620097
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.

Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.
  maandag 14 december 2009 @ 18:29:07 #107
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75621095
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.

Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
  maandag 14 december 2009 @ 18:42:14 #108
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_75621525
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zulke mensen komen toch ook veel makkelijker in gesprek met veel mensen?
Logisch gevolg is dat ze dan veel mensen "kent" en andersom dat veel mensen haar "kennen". Als je iedereen kent in een ruimte en iedereen die je kent wil wel met praten ben je vanzelf populair.

Het is ook image natuurlijk, als je zelf gelooft dat je populair bent moet je dat ook uitstralen en denken andere mensen ook dat je populair bent. Vicieuze cirkel.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  maandag 14 december 2009 @ 18:53:08 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75621967
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.

Bron?
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 19:04:19 #110
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75622459
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
En dan, als moment-supręme, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_75622978
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bron?
Geen bron, maar áls je het van iemand verwacht, dan wel van iemand die graag aandacht van mannen zoekt en deze ook krijgt. Een muurbloempje zal toch minder snel de kans krijgen om vreemd te gaan en daar verwacht je het dus minder van. Beter relatiemateriaal in dat opzicht.

Ik bedoelde het ook niet als feit, sorry als het zo klonk. Maar ik heb wel idee dat ze ("sletten") dat onbewust uistralen naar jongens. Zoiets als: "Oh lekker sletterig hoor, zeker leuk voor een one-night-stand misschien, maar geen relatiemateriaal." Daarvoor zijn ze dan net te losbandig denk ik, maar smaken verschillen natuurlijk.
pi_75623005
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

En dan, als moment-supręme, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel! ".
pi_75623240
Op een bepaalde moment kom je erachter dat mannen een soort zwakte hebben voor seks (vrouwen ook, maar in mindere mate denk ik) en als vrouw zijnde merk je dat als je beetje mooi bent en een beetje sexy voordoet dat het veel voordelen heeft.
  maandag 14 december 2009 @ 19:23:57 #114
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75623262
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel! ".
"Maar alleen in de kerstvakantie, want dan is zij het ook!"
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 14 december 2009 @ 19:50:15 #115
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_75624407
Vrouwen met stijl Die echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
  maandag 14 december 2009 @ 19:59:37 #116
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75624877
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd . Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Lekker inhoudelijk ook, ik hou 't wel bij je laatste zin

Ps. Dit heet discussiëren, ipv een big-deal maken.
pi_75625067
Omdat ze mooi zijn. Of een grote mond hebben. Duh.
  maandag 14 december 2009 @ 20:05:49 #118
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_75625164
Waarom moest ik aan Schenkstroop denken bij het lezen van de TT?

Bij het lezen van de OP moest ik trouwens aan Breathtaking denken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bonzai. op 14-12-2009 20:12:33 ]
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_75632504
Waar leidt je dat af? Gefrustreerd? Jij hebt ervaring?

Beoordelend, hoe noem je zulke vrouwen dan, hoe noem je dit gedrag? Ben jezelf niet beoordelend over muurbloempjes? Die kunnen ook zeer toffe vrouwen en meisjes zijn en niet per se azijnpissig zoals jij zegt.

Grappig, ik had een discussie met vrienden en toen ging het er heel anders aan toe.

Iedereen heeft een eigen mening hierover. Dat sommige dit tof vinden, leuk. Maar je moet ook andere mensen hun meningen accepteren. Als je dit gedrag walgelijk, raar of irritant vind mag je dat ook kunnen zeggen zonder gezeik. En waar staat in godsnaam dat IK het walgelijk vind? Er stond het kan toch ook zo zijn dat mensen dit vinden.

Zoals andere vrouwen hier aangegeven hebben, ik heb er niet veel mee, ze gaan lekker hun gang maar, niet dat ik me er aan stoor. Maar je erover afvragen en het erover hebben kan, doen we niemand iets kwaad mee, lijkt me.

Maar ik vroeg me dus werkelijk af, of seks een grote rol speelt. Jullie moeten nou geen woorden in mijn mond leggen dat ik het überhaupt vies vind of dat als vrouwen het alleen over seks hebben het met jan en alleman hebben gedaan, want dat staat nergens. Het gaat om, dat de sletterig gedragende, hoe je dit ook mag noemen, het zo doen. En dit erg gewaardeerd lijkt. Met dansen, hoe sexier hoe meer mannen, dus seks.

Hoe wil je het met anderen hierover hebben om meningen te delen, als je dit niet vraagt. Gaat moeilijk. En willen jullie het goed lezen, en niet stukjes pakken die je leuk lijken om erover te zeiken want er staat een heel stuk.

Het speelt ook zo in de maatschappij van nu, door tv en internet is het een gewild gedrag lijkt het net. En dat blijkt ook uit jullie posts.
pi_75633949
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Frederick_Blah het volgende:
Vrouwen met stijl Die echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
Eens .

Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_75640782
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.

wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:12:40 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75640803
omdat mannen hun pik achterna lopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_75645468
Tvp
pi_75645522
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:11 schreef Some-Lady het volgende:
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.

wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
Waarom voel je je schuldig? Wat is dat voor slachtoffer-houding? Waarschijnlijk kijken ze vol jaloezie naar je, zou je juist nog harder moeten schudden.
pi_75645616
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Eens .

Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
pi_75645639
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
Voel je niks van.
pi_75645844
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
pi_75646308
Ieder z'n ding
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:42:22 #129
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75646552
quote:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks.
Ja.
quote:
Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Ja.
quote:
Zien mannen ze als seksobject?
Ja.
quote:
Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja.
quote:
Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Ja.
quote:

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag?
Ja.
quote:
Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Ja.
quote:
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw?
Nee, ze willen sex.
quote:
Omdat ze begeerd zijn door veel mannen?
Nee, omdat sex.
quote:
Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest?
Beter eentje met verstand van zaken dan eentje die niks doet en alles vies vindt.
quote:
Ze hebben meer ervaring?
Ja.
quote:
Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Dat kan.
quote:
Omdat mannen.
zzz
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:59:39 #130
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75647193
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Juistem. En dan het witte paard van voor en de Prins vanachter
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:08:15 #131
31101 _Led_
pi_75647456
Een man noemt een meisje pas een slet als ze met iedereen naar bed gaat behalve met hem
zzz
pi_75647826
Wat maken mensen zich toch druk om het leven van anderen
mja dat zijn ook meestal de mensen die zich druk maken om wat de buren van hen denken
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:25:52 #133
281369 tonedyt
stop met zweten
pi_75648044
omdat het sletten zijn!!! is voor een jonge veeeeel makkelijker
pi_75648096
Doe mij maar iemand met stijl! Sletten
pi_75648234
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Taurus het volgende:

[..]

Voel je niks van.
Heus wel, die weten tenminste hoe het moet en durven doorgaans ook meer
Doe eens lief!
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:32:30 #136
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75648266
omdat ze makelijk te neuken zijn
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_75649677
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef garriej het volgende:
omdat ze makelijk te neuken zijn
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:10:00 #138
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75656550
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?

Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:14:29 #139
31101 _Led_
pi_75656709
al die jaloezie alleen maar omdat niemand tegen je aan wil schuren
zzz
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:47:51 #140
94676 Garisson72
pi_75660104
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.

Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:02:00 #141
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75660600
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
pi_75660887
quote:

Zonder je topic helemaal gelezen te hebben en zonder er echt over na te denken: omdat dat soort types aandachtsgeil zijn (aandachtshoertjes noem ik ze altijd) en daar veel voor over hebben. Veel, hopelijk vooral veel jongere/onervaren jongens/mannen, denken dat als een meisje zich zo gedraagt, ze vaak ook meteen seks wilt, of dat dat op zijn minst een redelijk snelle kat-in-t-bakkie is. Soms is dat zo, maar meestal niet, dan zou de dame in kwestie die van aandacht maar moeilijk genoeg kan krijgen, 24/7 op haar rug liggen.

Dus das niet reeel. In de meeste gevallen Iets met eelt ofzo
Ondertussen neemt ze wel alle tijd, aandacht, geld, aardigheidjes, emotie, inzet etc in beslag van alles en iedereen om zich heen.

Dit hoeft niet per sé uit kwade bedoelingen/opzet te gebeuren, vaak niet zelfs. Maar groeit zo, onbewust/spelenderwijs. Afhankelijk van leeftijd, ervaring, intelligentie etc kan dit zich alle kanten op ontwikkelen natuurlijk. Oorzaak is vaak onzekerheid over zichzelf, waarvoor compensatie gezocht wordt. Laat je door hen niets anders wijsmaken en neem er al helemaal geen voorbeeld aan (zoek liever ander gezelschap op): het gros van de meiden die op deze extreme manier aandacht zoekt/sletterig gedrag vertoont heeft very deep seated issues.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75661177
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Tijdje terug had ik een date met een meid van 34 die ook redelijk losbandig was. Ik heb last van mijn rug en ik wilde graag even liggen. We gingen naar boven, filmpje aan en.......... ze komt de kamer inlopen en trekt haar kleren uit en gaat in slip en bh naast me liggen. Een echt goed uitziende leuke vrolijke lieve meid. Ik was verstijfd en niet op de manier zoals je denkt Wilde ik seks? Yep. Wilde ik seks met haar? Sure, no problem. Waarom verstijfde ik? I don't know. Heb haar maar gewoon vastgepakt, tegen me aan getrokken en zo de film gekeken die ik aangezet had. Ik kon het niet over mn hart verkrijgen om hier op in te gaan, het voelde niet goed. Daarbij.... met hoeveel anderen heeft ze hetzelfde wel al niet gedaan? Of ben ik bijzonder? (uche, oke... het kan, but unlikely). Verder nog gewoon een tijd contact met haar gehad maar dat kon ik dus niet meer met haar vanaf toen.

Yeahp.... wat een vent heh.... niet neuken als het hem op een gouden dienblaadje aangereikt wordt.

Daarom begrijp ik mensen nooit die "achter hun lul aanlopen" in het geval van mannen, en bij vrouwen... begrijp ik niet waarom ze achter hun eierstokken aanlopen. Ik snap het wel, maar het wordt tegenwoordig veel te snel gedaan. IMHO. Misschien ben ik wel ouderwets
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75661204
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
Hahaha, het is precies omgekeerd Vandaar het gedrag. Denk ik.
pi_75661786
quote:

[..]

Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?

Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
waarom vind je het zo irritant dan
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:35:54 #146
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75662018
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.

Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
Nou ja, toch niet iedereen is hetzelfde?
Als je echt aandacht wilt vraag je dat toch? (Als een sletje.)
Als het je niet op die manier boeit, doe je niet sletterig.
Sletjes hebben vaak geen eergevoel en zijn dom en oppervlakkig.
Je kan er toch leuk en verzorgd uitzien, zelfverzekerd zijn...zonder een sletje te zijn?
Dan boek je meer suc6 dan een sletje, gewoon jezelf zijn zonder dat overdreven gedoe.
Je hebt geen eergevoel en lijkt wanhopig als je tegen iedereen aanschuurt.
Wie wilt er nu elke vent?

En dan, onder mannen is ook een heel groot verschil qua gedrag.
Heb je ook sulletjes.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:52:10 #147
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75665382
quote:
Ik ben de alleroudste!
Slet
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:07:09 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75666156
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:11:19 #149
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75666343
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
En soa vrij
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:18:26 #150
283509 minibin
imma goomba killerzz
pi_75666651
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
I AM ur granny, cant doubt that
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:19:48 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75666707
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef skippy22 het volgende:

[..]

En soa vrij
en onder die, misschien iets minder sexy kleding, kwam een bijzonder fraai lichaam. ze kosten wat meer moeite dan de sletterige snollen, maar dan heb je ook wat.
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:20:18 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75666730
Veel mensen met promiscue gedrag hebben trouwens een stoornis Borderline manisch depressief sexueel misbruik in de jeugd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:21:51 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75666796
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En de allergeilste
dat komp deur die dikke tetten van 'r.
pi_75666799
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
Waarom moest ik aan Schenkstroop denken bij het lezen van de TT?

Bij het lezen van de OP moest ik trouwens aan Breathtaking denken.
Excusez-moi !?
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:03 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75666835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef skippy22 het volgende:
Veel mensen met promiscue gedrag hebben trouwens een stoornis Borderline manisch depressief sexueel misbruik in de jeugd.
en mensen die gewoon veel van neuken met verschillende mensen hield, zonder vaste relatie? wat zegt god daarvan?
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:28:33 #156
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75667087
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en mensen die gewoon veel van neuken met verschillende mensen hield, zonder vaste relatie? wat zegt god daarvan?
Dan ben je de hoer van babylon en zal je branden in de hel
pi_75667752
quote:

Iemand die aantrekkelijk danst weet haar lichaam goed te gebruiken en is ook tevreden met zichzelf (anders is het een stuk minder aantrekkelijk).

En waarom zou je daar negatief over zijn eigenlijk? Het is trouwens ook imo niet de manier waarop iemand danst, maar gewoon de gehele attitude er bij ook. Mij maakt het niet uit als iemand aandacht nodig heeft hoor.

Ik snap ook niet dat jij die mensen boven anderen plaatst? Ze doen net als anderen(wsl) waar ze zich goed bij voelen, jij en ik misschien niet, maar wat maakt dat uit.
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:49:44 #158
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75667919
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
hoezo neuken die fijner?
pi_75668037
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Iemand die aantrekkelijk danst weet haar lichaam goed te gebruiken en is ook tevreden met zichzelf (anders is het een stuk minder aantrekkelijk).

En waarom zou je daar negatief over zijn eigenlijk? Het is trouwens ook imo niet de manier waarop iemand danst, maar gewoon de gehele attitude er bij ook. Mij maakt het niet uit als iemand aandacht nodig heeft hoor.

Ik snap ook niet dat jij die mensen boven anderen plaatst? Ze doen net als anderen(wsl) waar ze zich goed bij voelen, jij en ik misschien niet, maar wat maakt dat uit.
Je lichaam goed kunnen gebruiken is iets anders dan dansen als een slet. en over het algemeen voelen ze zich er niet beter bij, maar proberen ze onzekerheid te verbergen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:08:16 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75668767
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

hoezo neuken die fijner?
kan jij het me vertellen? ze konden gewoon beter neuken. snollen neuken houterig.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:32:29 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75669723
quote:

[..]

Nee. Maar ik haat wel van die azijnpissende muurbloempjes die alles afkeurend bekijken.
quote:
Nee.
quote:
Sletjes zijn nu eenmaal bedreigend.
quote:
Moeten ze zelf weten, interesseert mij niet wat 'meiden' ervan vinden.
quote:
Als de vriendin zijn ze niet supertof, maar als een (seks)vriendin zijn ze supertof.
quote:
Niet mee eens.
Resistance is futile.
pi_75669927
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

hoezo neuken die fijner?
Die blijven gewoon stil liggen met hun BH nog aan, als een plank verzwolgen in zelfcomplexen over hun lichaam dat ze graag onder zo veel mogelijk kleding verstoppen.
pi_75670231
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75675994
als ze doen zo gaat het gewoon vragen waarom
pi_75676020
Omdat ze zich net als mannen gedragen. Ze hebben schijt aan wat wel en niet hoort en laten gewoon zien dat ze van seks houden en net als mannen genieten van alles wat daarmee te maken heeft. Vrouwen zijn net als mannen, alleen zijn er veel mannen die daar blijkbaar niet goed tegen kunnen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 16 december 2009 @ 07:17:30 #166
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75676289
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

romeinen 1v18 Want toorn van God openbaart zich van de hemel over alle goddeloosheid en ongerechtigheid van mensen, die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden,
romeinen1v24 Daarom heeft God hen in hun hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. 25 Zij immers hadden de waarheid Gods vervangen door de leugen en het schepsel vereerd en gediend boven de Schepper, die te prijzen is tot in eeuwigheid. Amen.

Een mooi voorbeeld van iemand die als prostitue leefde en door het geloof is gered is Rachab, toen de stad Jericho werd vernietigd werd zij en haar familie eruit gered. hebreeen 11v31 Door het geloof is Rachab, de hoer, niet met de ongehoorzamen omgekomen, daar zij de verspieders met vrede had opgenomen.
Alleen door geloof in Jezus kan iemand die als een prostitue leeft, worden gered van het komend oordeel.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 07:24:39 #167
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75676311
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan jij het me vertellen? ze konden gewoon beter neuken. snollen neuken houterig.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 16 december 2009 @ 07:36:51 #168
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75676359
Voor de onzekere vrouwen, misschien helpt dit. Mijn vriendin hoeft er niet als een fotomodel uit te zien, gewoon een normaal uiziende vrouw die mij liefheeft. Ik heb vaak het idee, hoe knapper de vrouw is hoe hoger de eigendunk die ze heeft. Dan denkt ze misschien wel van zichzelf, ik ben zo knap. Helaas zit deze wereld zo in elkaar. Ik probeer realistisch te zijn en leef niet in een illusie.

[ Bericht 8% gewijzigd door matthijs.. op 16-12-2009 07:46:00 ]
pi_75676491
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:

[..]

Je lichaam goed kunnen gebruiken is iets anders dan dansen als een slet. en over het algemeen voelen ze zich er niet beter bij, maar proberen ze onzekerheid te verbergen.
Nou dit ging over sletten in het algemeen niet over vmbokader sletten hoor.
pi_75676568
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:36 schreef matthijs.. het volgende:
Voor de onzekere vrouwen, misschien helpt dit. Mijn vriendin hoeft er niet als een fotomodel uit te zien, gewoon een normaal uiziende vrouw die mij liefheeft. Ik heb vaak het idee, hoe knapper de vrouw is hoe hoger de eigendunk die ze heeft. Dan denkt ze misschien wel van zichzelf, ik ben zo knap. Helaas zit deze wereld zo in elkaar. Ik probeer realistisch te zijn en leef niet in een illusie.
Wees niet ongerust, jij gaat nooit een lekker wijf scoren
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 08:04:47 #171
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75676598
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Is dat nodig dan? Dat je er zo op gebrand bent lijkt me niet gezond

Ik kan me wel vinden in de gedachtegang van matthijs... Liever een persoon die ook wat inhoud heeft.
  woensdag 16 december 2009 @ 08:14:41 #172
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75676688
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of als minderwaardig. Ik wil een heer zijn, haar
liefhebben en er zijn in bergen en dalen. Er zullen toch wel vrouwen zijn die dat in een man zoeken, hoop ik.
pi_75676702
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:04 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Is dat nodig dan? Dat je er zo op gebrand bent lijkt me niet gezond

Ik kan me wel vinden in de gedachtegang van matthijs... Liever een persoon die ook wat inhoud heeft.
En nog liever een persoon met inhoud die toevallig ook nog eens heul lekker is. En als die inhoud in die lekkere verpakking dan ook nog welwillend en enthousiast met de waren omgaat, wat is dan het probleem? Zou een lekkere geile slet niet toevallig ook, ik noem maar een willekeurig voorbeeld, professor in de wetenschapsfilosofie kunnen zijn?

(tel.nummer tegen vergoeding te verkrijgen, PM me)
Mu!
pi_75676715
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of als minderwaardig. Ik wil een heer zijn, haar
liefhebben en er zijn in bergen en dalen. Er zullen toch wel vrouwen zijn die dat in een man zoeken, hoop ik.
Dus jij kijkt altijd eerst naar het innerlijk en je trekt je alleen op porno af van pornoactrices met een mooi innerlijk?
  woensdag 16 december 2009 @ 08:18:25 #175
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75676740
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:15 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

En nog liever een persoon met inhoud die toevallig ook nog eens heul lekker is. En als die inhoud in die lekkere verpakking dan ook nog wewillend en enthousiast met de waren omgaat, wat is dan het probleem?
Geen, mits geen historie van elke week een andere vent of erger.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Genoeg, alleen vindt je die over 't algemeen niet bij een willekeurige kroeg of discotheek. Helaas
pi_75676744
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus jij kijkt altijd eerst naar het innerlijk en je trekt je alleen op porno af van pornoactrices met een mooi innerlijk?
*kijkt pornofilms vanwege de diepgang van de dialogen*
Mu!
pi_75676768
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:18 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Geen, mits geen historie van elke week een andere vent of erger.
Is dat je verstand of je ego dat spreekt? Als je een goede relatie op weet te bouwen maakt dat toch helemaal niks uit? En ga nu geen ongefundeerde voorspellingen doen...
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 08:23:17 #178
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75676795
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Is dat je verstand of je ego dat spreekt? Als je een goede relatie op weet te bouwen maakt dat toch helemaal niks uit? En ga nu geen ongefundeerde voorspellingen doen...
Geen van beide, het zal eerder met principes te maken hebben.
pi_75676832
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:17 schreef matthijs.. het volgende:

[..]
Een mooi voorbeeld van iemand die als prostitue leefde en door het geloof is gered is Rachab, toen de stad Jericho werd vernietigd werd zij en haar familie eruit gered. hebreeen 11v31 Door het geloof is Rachab, de hoer, niet met de ongehoorzamen omgekomen, daar zij de verspieders met vrede had opgenomen.
Alleen door geloof in Jezus kan iemand die als een prostitue leeft, worden gered van het komend oordeel.

Zie hier, de ultieme vorm van hypocrisie. Een beetje stukjes bijbel opdraven en een snelle conclusie opdraven dat iemand er van langs gaat krijgen bij het komende oordeel zonder zichzelf daarbij bloot te leggen of zijn hypothese logisch te onderbouwen.

Matthijs jongen, ik heb je al meerdere keren stukken tekst voorgelegd die een andere kant van de bijbel lieten zien en daar ging je niet op in. Je gedraagt je als een typische troll en voegt maar weinig toe aan de ware discussie, zelfs al zou je de pure intentie hebben om jouw christelijke visie er op te projecteren.
Het enige wat je constant probeert is om de discussie naar een geloofskwestie te draaien en als het iets te kritisch wordt voor je dan draai je er weer snel omheen of vertrek je uit het topic.

Dus ik zou je willen vragen om anderen in hun waarde te laten en te respecteren en gewoon serieus, zoals je een paar posts eronder hebt gedaan, een mening te weergeven of gewoon te vertrekken van dit gehele forum.
Doe eens lief!
  woensdag 16 december 2009 @ 08:49:12 #180
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75677144
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Zie hier, de ultieme vorm van hypocrisie. Een beetje stukjes bijbel opdraven en een snelle conclusie opdraven dat iemand er van langs gaat krijgen bij het komende oordeel zonder zichzelf daarbij bloot te leggen of zijn hypothese logisch te onderbouwen.

Matthijs jongen, ik heb je al meerdere keren stukken tekst voorgelegd die een andere kant van de bijbel lieten zien en daar ging je niet op in. Je gedraagt je als een typische troll en voegt maar weinig toe aan de ware discussie, zelfs al zou je de pure intentie hebben om jouw christelijke visie er op te projecteren.
Het enige wat je constant probeert is om de discussie naar een geloofskwestie te draaien en als het iets te kritisch wordt voor je dan draai je er weer snel omheen of vertrek je uit het topic.

Dus ik zou je willen vragen om anderen in hun waarde te laten en te respecteren en gewoon serieus, zoals je een paar posts eronder hebt gedaan, een mening te weergeven of gewoon te vertrekken van dit gehele forum.
Ik ben het niet het probleem, het probleem is dat mensen aanstoot aan de waarheid nemen. Dat Jezus straks deze wereld rechtvaardig zal oordelen, valt niet over te discusseren dat gaat gewoon gebeuren.

[ Bericht 3% gewijzigd door matthijs.. op 16-12-2009 08:54:44 ]
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 08:56:23 #181
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75677269
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik ben het niet het probleem, het probleem is dat mensen aanstoot aan de waarheid nemen. Dat Jezus straks deze wereld rechtvaardig zal oordelen, valt niet over te discusseren dat gaat gewoon gebeuren.
en wanneer denk jij gaat dat gebeuren ?
  woensdag 16 december 2009 @ 08:59:05 #182
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75677309
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

en wanneer denk jij gaat dat gebeuren ?
Het ultieme oordeel staat hier openbaring20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 09:05:14 #183
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75677411
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Het ultieme oordeel staat hier openbaring20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel.
Is geen antwoord op mijn vraag.
datum? jaartal?
  woensdag 16 december 2009 @ 09:07:59 #184
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75677463
Dit gebeurd na het 1000 jarig vrederijk van Jezus
pi_75677465
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:23 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Geen van beide, het zal eerder met principes te maken hebben.
principes: motieven waar je niet op aangesproken wenst te worden...sterk hoor! Wel, veel plezier met je principes
Mu!
pi_75677480
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef matthijs.. het volgende:
en dat is wanneer?
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 09:10:14 #187
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_75677505
Omdat ze lekker zijn en je het idee geven dat je ze makkelijk kan regelen. Voorbeeld: NOHH, G. Vanavond lekker sletje pakken, je weet.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 09:10:35 #188
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75677518
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef matthijs.. het volgende:
is ie dan niet wat laat
we zitten al in bijna in 2010
  woensdag 16 december 2009 @ 09:14:01 #189
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75677588
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

is ie dan niet wat laat
Nee, eerst is er nog de wederkomst van Jezus en dan is er een 1000 jaar vrederijk en daarna is het defenitief oordeel.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:14:24 #190
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75677597
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

principes: motieven waar je niet op aangesproken wenst te worden...sterk hoor! Wel, veel plezier met je principes
Liever dat dan teleurgesteld en/of belazerd worden door een snol
pi_75677666
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
Lid van de MamaSquad
pi_75677794
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?
Mu!
pi_75677835
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Nee, eerst is er nog de wederkomst van Jezus en dan is er een 1000 jaar vrederijk en daarna is het defenitief oordeel.
Oh, ok. Dan wachten we dat wel even af. Als je vóór die tijd doodgaat, heb je dan een probleem, met god enzo?
Mu!
pi_75677917
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

is ie dan niet wat laat
t is nog steeds nooit in de geschiedenis van de aarde 1000 jaar achter elkaar vrede geweest. Dus stel dat vandaag in 1 klap alle oorlogen en conflicten zouden stoppen, en we niet per ongeluk na 999 jaar ergens in Afrika een stammenoorlogje krijgen (kunnen we weer overnieuw beginnen ) wordt het op z'n vroegst 3010.

(Of zou matthijs nu zeggen dat je het ook weer niet zó letterlijk moet nemen wat er allemaal in de bijbel staat?)

Oh, ontopic, want we moeten natuurlijk niet hebben dat een sletjestopic verzandt in een reli-discussie: sletterige meisjes zijn interessant. (Dat zijn niet sletterige meisjes ook wel, maar daarmee zul je eerder een leuk gesprek voeren, en is er niet meteen die sexuele uitstraling die het zo spannend maakt)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 16 december 2009 @ 09:29:42 #195
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75677982
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

en dat is wanneer?
Waneer is natuurlijk niet bekend. In de bijbel staat dat die dag alleen bij God bekend is.

Er staat wel dat je aan de dingen die zijn voorspeld, je op een gegeven moment kan zeggen dat het snel staat te gebeuren. Er zijn mensen die zeggen dat n.a.v. onder andere enkele gebeurtenissen in 2009, het binnen enkele jaren staat te gebeuren. Hoe veel jaren dat moge wezen, valt natuurlijk niet te zeggen.

Een topic over sletterige meisjes word een discussietopic over de eindtijd?

even ontopic:

De meiden die hier worden omschreven zijn mijn insziens in trek omdat de "alphamannetjes" (de mannen die in trek zijn/invloed hebben) snel met hen in contact komen en van hen krijgen wat ze willen: sex.

(even gealgemeniseerd natuurlijk )

Bij mij zijn die dames helemaal niet in trek, omdat ze mijns insziens niet betrouwbaar zijn/ oppervlakkig zijn. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring. Er zijn natuurlijk nog een heleboel meiden die niet onder dat label vallen, dus nog genoeg keus.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:32:14 #196
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678042
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Oh, ok. Dan wachten we dat wel even af. Als je vóór die tijd doodgaat, heb je dan een probleem, met god enzo?
Vlak voor de wederkomst van Jezus zie je dat God zijn oordelen over deze wereld loslaat , dit is niet het defenitief oordeel.
openbaring 16v8 En de vierde goot zijn schaal uit over de zon en haar werd gegeven de mensen te verzengen met vuur.
9 En de mensen werden verzengd door de grote hitte en zij lasterden de naam van God, die de macht heeft over deze plagen, en zij bekeerden zich niet om Hem eer te geven
Het doel is dat mensen zich (bekeren) rechtsomkeer maken. Als je dood gaat zonder dat je gered bent, kom je in het dodenrijk terecht. Dat is trowuens ook geen fijne plaats en wacht je eigenlijk op het definitieve oordeel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:33:53 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678080
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:29 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Waneer is natuurlijk niet bekend. In de bijbel staat dat die dag alleen bij God bekend is.

Er staat wel dat je aan de dingen die zijn voorspeld, je op een gegeven moment kan zeggen dat het snel staat te gebeuren. Er zijn mensen die zeggen dat n.a.v. onder andere enkele gebeurtenissen in 2009, het binnen enkele jaren staat te gebeuren. Hoe veel jaren dat moge wezen, valt natuurlijk niet te zeggen.

Een topic over sletterige meisjes word een discussietopic over de eindtijd?

even ontopic:

De meiden die hier worden omschreven zijn mijn insziens in trek omdat de "alphamannetjes" (de mannen die in trek zijn/invloed hebben) snel met hen in contact komen en van hen krijgen wat ze willen: sex.

(even gealgemeniseerd natuurlijk )

Bij mij zijn die dames helemaal niet in trek, omdat ze mijns insziens niet betrouwbaar zijn/ oppervlakkig zijn. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring. Er zijn natuurlijk nog een heleboel meiden die niet onder dat label vallen, dus nog genoeg keus.
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
pi_75678093
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
Ik sluit me bij deze mening aan
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:34:58 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678109
Matthijs.. je gaat gruwelijk offtopic, misschien dat je het in een geschikter forum kunt proberen, Levensbeschouwing ofzo.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:35:16 #200
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678113
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:29 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Er staat wel dat je aan de dingen die zijn voorspeld, je op een gegeven moment kan zeggen dat het snel staat te gebeuren. Er zijn mensen die zeggen dat n.a.v. onder andere enkele gebeurtenissen in 2009, het binnen enkele jaren staat te gebeuren. Hoe veel jaren dat moge wezen, valt natuurlijk niet te zeggen..............

De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:35:49 #201
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Sjeen het volgende:
Matthijs.. je gaat gruwelijk offtopic, misschien dat je het in een geschikter forum kunt proberen, Levensbeschouwing ofzo.
Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld. Ik begrijp het al, als ik er niet op inga ben ik hypocriet en als ik wel op inga ook.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:36:24 #202
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678139
quote:

[..]

Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
  woensdag 16 december 2009 @ 09:36:41 #203
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75678145
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 09:38:04 #204
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75678170
quote:

[..]

hier ben ik het helemaal mee eens
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:38:09 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678172
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld.
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
pi_75678178
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef TommyGun het volgende:

[..]

De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
wil je mijn vraag ook beantwoorden?
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Lid van de MamaSquad
pi_75678183
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?

Enniehauw: als we uit gaan en mijn heeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijn toevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?

Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
Mu!
pi_75678209
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?

Enniehauw: als we uit gaan en mijn heeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijn toevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?

Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
aub begin niet meer over god, dit is het topic er niet voor

maar voor de rest heb je gelijk
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 09:41:09 #209
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678242
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Single coil? Geen humbucker voor jou?
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:42:53 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678281
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'

Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...

Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
  woensdag 16 december 2009 @ 09:45:49 #211
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75678339
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

In dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigen; er is niks mis met zeker zijn van jezelf (arrogantie daargelaten) en van 't leven genieten.

Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
  woensdag 16 december 2009 @ 09:46:26 #212
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678352
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...

Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
Ok. dan vinden we dus uiteindelijk hetzelfde.

Mensen moeten leren dat een stuk zelfvertrouwen veel doet, waarschijnlijk nog veel meer dan uiterlijke schoonheid. Als je ze beiden hebt heb je natuurlijk wel een heel goede combo (doet mij opeens aan schenkstroop denken ) Maar goede verzorging en zelfverzekerdheid doet het meeste al: het kan een iemand met middelmatig uiterlijk tot een super aantrekkelijk mens doen promoveren.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:51:07 #213
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678473
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
pi_75678611
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Single coil? Geen humbucker voor jou?
Wel hoor!

Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 09:55:59 #215
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678626
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niet hé?

Maar ik denk dat het belangrijk is voor dit topic om uit te leggen wat dit zijn, want iedereen lijkt er een ander concept op na te houden.
pi_75678724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef TommyGun het volgende:
Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 10:02:15 #217
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678795
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Wel hoor!

[ afbeelding ]
Beauty enige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?

Heb zelf een telecaster ook geweldige dingen.
pi_75678944
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Beauty enige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?

Heb zelf een telecaster ook geweldige dingen.
*gozer is*
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 10:14:04 #219
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75679077
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

*gozer is*
Was er al achter, je bio staat op die site.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:22:59 #220
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75679326
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.

Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:24:53 #221
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75679387
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Spreek voor jezelf
pi_75679498
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.

Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Doe eens lief!
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 10:32:52 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75679601
quote:

[..]

Of zei zij die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Die is mooi... misschien moet je daar zelf eens goed over nadenken
pi_75679624
quote:

Omdat ze kapot makkelijk te ballen zijn
  woensdag 16 december 2009 @ 10:38:45 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75679736
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.

Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
pi_75679826
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Alicey het volgende:
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.

Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:43:21 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75679847
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.
Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:44:58 #228
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75679888
quote:

[..]

Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Je hebt nog steeds niet de vraag beantwoord wat je ervan vind, en waarom.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
pi_75679936
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:48:18 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75679977
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:

het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:49:04 #231
94676 Garisson72
pi_75679993
Matthijs amuseert mij.
pi_75680072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
waarschijnlijk niet. Dat zit in de vrouw.
een sexy vrouw = bedreiging = negatief = slet
achja, zoals oa sjeen al zei: ik maak me niet druk om wat meiden vinden
Don't hate me because I can fuck you boyfriend.. dat ligt aan je vriendje, niet aan mij
snappie?

(ik neuk geen bezette kerels waarvan het van de vrouw niet mag trouwens, voordat mn woorden verkeerd begrepen worden)
Lid van de MamaSquad
pi_75680105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

En zeg nou niet dat dat allemaal abnormaal is.

EDIT:oh nee, jij gaat als maagd het huwelijk in
Mu!
pi_75680161
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

Open relaties FTW
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:26 #235
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680177
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

[..]

Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,
jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:54 #236
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75680188
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:23 #237
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680257
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:33 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680262
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
Weet je nog waarom Jezus het niet zo op had met Farizeërs? Mocht je er niet uitkomen, dan was er ook nog iets met splinters en balken waar je over na zou kunnen denken.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:01:05 #239
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680309
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Veel dingen die Jezus zegt zijn een spiegel, ik ben tenslotte door pure genade gered.
pi_75680376
even weer on-topic..
ik hou niet zo van zulke té aanwezige vrouwen!
ik ken er veel die het allemaal wel mooi vinden enzo maar als een meisje zich zo gedraagd houdt het bij mij op hoor..
Ik heb het nu niet over spontaan of aanwezig, want dat is natuurlijk juist wel leuk, anders is het ook zo saaai
  woensdag 16 december 2009 @ 11:03:04 #241
94676 Garisson72
pi_75680377
Doe nog eens wat geile citaatjes, matthijs.
pi_75680403
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:04:17 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75680417
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:07 #244
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680439
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:09 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680440
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:40 #246
94676 Garisson72
pi_75680456
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar bij mannen heet dat 'jagen'. Toch een nuance-verschil.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:50 #247
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Waar twijfelde je moeder dan aan?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:06:31 #248
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680484
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
Qft
  woensdag 16 december 2009 @ 11:09:48 #249
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680593
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
pi_75680630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Waar twijfelde je moeder dan aan?
ga ik hier niet uitleggen, ten eerste is het het topic er niet voor, ten tweede heb ik daar geen zin in
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:11:50 #251
94676 Garisson72
pi_75680654
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef matthijs.. het volgende:
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
Wat zeg jij dan? Want ik zie je alleen pronken met andermans veren middels wat hooghartige citaatjes uit een boek.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:12:55 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75680682
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 11:13:41 #253
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75680703
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Open relaties FTW
FTW kan je dan echt letterlijk nemen
pi_75680757
Ik beoordeel een vrouw meestal op 2 apparte dingen:

- Hoe knap ze zijn
- Hoe leuk ze zijn

Vaak zijn knappe meisjes niet zo interessant, en hebben ze maar 1 laag waar je zo doorheen prikt.
Leuke meisjes zijn vaak niet zo knap als "knappe meisjes" (je snapt me wel), maar krijgen een + punt door hun leuk gedrag / omgang.

Heel soms overlappen die 2, en krijg je een "ideale vrouw".

-------------

Vrouwen die zich "sletterig" opstellen krijgen uiteraard alle aandacht van de mannen (tenzij je er echt niet mee naar bed zou gaan).
Het is een korte jacht, en levert heel snel de vruchten ervan...

Mannen met enigszins een beetje verstand zien knappe dames dan ook niet als "life-partners" maar meer als lustobjecten, waar de dames in kwestie zich ook voor uitlenen.
Kort en krachtig

Ik wil niet alles over 1 kam scheren, en er zijn genoeg uitzonderingen op deze regel, maar ik spreek hier voor 70% van de gevallen.

Een knappe dame met een leuk karakter, zijn er ook genoeg... alleen zijn het er minder dan de helft
  woensdag 16 december 2009 @ 11:17:54 #255
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680838
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:22:09 #256
94676 Garisson72
pi_75680992
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is.
Iets citeren, daarentegen...
pi_75681064
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Iets citeren, daarentegen...
Nog makkelijker
het is pas moeilijk je eigen mening te hebben, te houden en goed te kunnen onderbouwen
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:24:48 #258
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681086
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.
Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:26:01 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75681135
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
Als God dat allemaal doet, dan hoef jij je er toch niet meer mee te bemoeien?
pi_75681165
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer door
net als mn moeder, die dat ook pas op haar sterfbed realiseerde
Lid van de MamaSquad
pi_75681283
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mathijs is on a mission from God!
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:30:48 #262
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681310
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
pi_75681316
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Mathijs is on a mission from God! the church
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:31:04 #264
94676 Garisson72
pi_75681319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef matthijs.. het volgende:
Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
Hoezo, dan heb je toch nog wel wat meer neerbuigende en aanmatigende bijbeltekstjes om te drammen?
pi_75681374
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
dat heb ik nu met 2 sterfgevallen wel duidelijk kunnen merken
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:32:51 #266
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75681377
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?
Dat is Hij zeker. Als ik mijzelf christen noem, betekent dat ik dat ook ben. Veel mensen noemen zich zo, maar bij hen is het een leeg begrip. Bijbelteksten hier neerzetten is ook heel makkelijk, om met een gefundeerde mening te komen is veel lastiger. Die gefundeerde mening kan best op de bijbel gebaseerd zijn, maar dat betekent geen citaten, maar uitleg wat je vind en waarom je het vind.

Toch vind ik dat jij geen meerwaarde toevoegt aan de discussie. Je strooit met bijbelteksten die wel wat zeggen over wat er werd gezegd, maar niet ingaan op de discussie zelf.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:33:52 #267
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681405
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:

[..]

god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer door
Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:34:31 #268
94676 Garisson72
pi_75681431
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
Het is allemaal perceptie en associatie hč. Meer is er gewoonweg niet.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 11:36:12 #269
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75681488
ging het hier nou over sletten
  woensdag 16 december 2009 @ 11:36:57 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75681510
quote:

[..]

Als die mensen daar niet op zitten te wachten, heb je dan nog steeds het gevoel dat het "naastenliefde" is?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:40:04 #271
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75681607
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik realiseer mij steeds meer dat dat uiteindelijk het meeste voordeel geeft (laten we zeggen "voldoening"), maar dat is niet iets wat ik nou panklaar op tafel kan zetten voor je.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:41:33 #272
83951 rashudo
project 2501
pi_75681667
Matthijs, als je serieus naastenliefde hebt en ons op het goede pad probeert te brengen, dan zou je wel wat beter je best doen.

Nu ben je alleen maar bezig om jezelf een goed gevoel te geven, maar je bent nou niet echt resultaatgericht bezig.
Their eyes opaque.
pi_75681781
quote:

[..]

Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:49:40 #274
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681959
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Als God je oproept om je te bekeren, dan bekeer je. Het probleem zit hem niet bij God maar bij degene die God niet wil toelaten, er is geen excuus om niet te geloven.
pi_75681994
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hier ben ik het mee eens
een zelfverzekerde vrouw zal een andere vrouw ook niet snel een slet noemen, ook al is ze losbandig. Dan denkt die zelfverzekerde vrouw ' oh mooi, die heeft t ook naar dr zin'
pi_75682008
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:52:18 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682056
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ging het hier nou over sletten
Een paar pagina's terug nog wel.
pi_75682096
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:56:14 #279
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75682229
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Oke dan ga ik er niet verder op in
pi_75682314
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
Het is wel ontopic, want God is eigelijk ook een slet, hij houdt van iedereen toch
nee hoor, ik heb niks tegen christenen. Maar mensen, die offtopic discussie is een beetje irritant.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 12:00:27 #281
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75682405
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een paar pagina's terug nog wel.
dat dacht ik dus ook
  woensdag 16 december 2009 @ 12:03:26 #282
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682525
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ook hier geeft de bijbel antwoord op, net zoals alle andere van dit soort vragen. ("als hij bestaat waarom doet tie dan niets" etc.) Maar ik denk toch dat het beter is om ontopic te worden, we dwalen af...
  woensdag 16 december 2009 @ 12:05:33 #283
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682620
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?

My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:07:34 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682700
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?

My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
  woensdag 16 december 2009 @ 12:07:47 #285
94676 Garisson72
pi_75682709
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:09:13 #286
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682764
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
pi_75682774
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:11:41 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
  woensdag 16 december 2009 @ 12:12:08 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682886
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
pi_75682971
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
pi_75683037
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.
Ik denk ook dat het een woord is wat vooral gebruikt word door
1) Een man, die graag met een slet naar bed wilt, maar de slet niet met hem, of
2) Een meid die superonzeker is en het niet kan hebben dat een andere meid meer (mannelijke) aandacht krijgt

verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.

edit: trouwens, als er een meid steeds achter mn vriend aan blijft lopen, terwijl hij al meerdere malen heeft laten merken geen interesse te hebben noem ik ook een slet, dan ben je ook gewoon irritant
  woensdag 16 december 2009 @ 12:16:49 #292
94676 Garisson72
pi_75683059
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:19:19 #293
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75683148
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.

Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.

"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:20:59 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75683194
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
Dat is wat ik er zo grappig aan vind.
pi_75683203
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
dus omdat jij veel sex hebt, wil je de vrouwen die dat ook hebben niet als slet bestempelen (ik merk dat jij niet slet genoemd wilt worden) maar je bestempelt andere vrouwen wel als slet?

dan mag jij het verschil even uitleggen aan mij (en kom dan niet met: sletten gedragen zich anders want dat is BS.. Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien en ik ken ook genoeg uitbundige, sexy gekleedde en uitdagende meiden die misschien met 5 mannen in hun hele leven naar bed zijn geweest maar die door hun enthousiasme als slet bestempeld worden)
ow en aangenaam, ik ben een van de laatste groep
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:22:00 #296
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75683230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.

Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.

"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
Op zo'n manier. De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
pi_75683270
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien

Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
pi_75683275
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op zo'n manier. De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
mannen doen het heimelijker, die gaan vreemd in clubs en bij de hoeren
Lid van de MamaSquad
pi_75683285
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
echt wel
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:24:06 #300
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75683315
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Er kunnen ook andere dingen meespelen, een vriend van mij heeft afgelopen jaar ook meerdere relaties gehad, maar telkens door wisselende oorzaken uitgegaan.

but you got my point.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:45:37 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75684033
Het komt er op neer dat mensen uit mijn kamp gewoon gelijk hebben. De rest en alle gelovige mensen niet. Ik vind het geen deel twee waard als Matthijs het weer gaat verzieken dus iemand anders opent 'm maar als hij/zij/God dat nodig acht.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')