Omdat ze aanwezig zijn.quote:
True.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
zo, opgelost.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
net te laatquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Ze zijn makkelijk/they put out.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zoquote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Welke regel genomen?quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
dat dusquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Ik denk niet bepaald dat dat het geval is bij het merendeel van de zgn. 'sloeries'.quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?
...
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Wat sterk uitgedrukt, maar ja, dat ookquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...
Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
Oh okay ik begreep je niet helemaal merk ikquote:Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen.. Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Sevenquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden.
* TommyGun is serieus nu
Ik geloof niet in je theorie... Kan me beter vinden in wat Seven. zegt:quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Sjarrel78 het volgende:
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars
Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.
Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus
Ik zou er niet al te jaloers om worden
quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.
-knip-
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.quote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Een opa van 20quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden.
* TommyGun is serieus nu
Whehehehe... Rightquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zitquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horenquote:
Je computer veel vastgelopen ...?quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
[..]
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
De zogeheten playersquote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
Sletten zijn het! Vrouwen die niet vies zijn van seks! Bah!quote:
helemaal mee eens, dat zie je ook in de clubquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
Says who?quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Je computer veel vastgelopen ...?
Goed verwoordquote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelfquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
Geweldig, broekies die ervaren zijn...quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf. Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Ik eigenlijk ook niet, beter grapje diende zich niet aanquote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Says who?
Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
Wat is jouw soort publiek? Pure interessequote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geweldig, broekies die ervaren zijn...
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf. Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Dit was een grapje van je toch?quote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.quote:
Nu doe je hetzelfde als die broekies hč: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
Dit dusquote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu doe je hetzelfde als die broekies hč: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef TommyGun het volgende:
[..]
[..]
Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?
Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
Wanneer begin je, volgens jou, dan écht volwassen te worden? Zoiets hangt niet aan een leeftijd vast, maar aan ervaring en hetgeen je doet en je ergens toe beweegt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Daar lijkt 't hier wel op neer te komen iddquote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Scorpie het volgende:
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen
'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu doe je hetzelfde als die broekies hč: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
En de allergeilstequote:
Truequote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. Het is de investering niet waard. En nu boodschappen doen.quote:
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG![]()
dat durf ik zo wel te beweren
De meesten trouwen gewoon, maar die hebben ondertussen wel genoten van hun vrijgezellentijd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef EviL_AleX het volgende:
De mannen om haar heen denken met hun pik.
Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
Geloof me, ze bestaan... de sletten waarmee je een goed gesprek kunt voerenquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zienquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
en jouw feiten zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.
Kom nou eens met feiten in plaats van dit gezwets.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.
Definieer 'sletterig'...quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feitquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Deel ze!quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.quote:Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Helaas, ik ben nooit een kroegganger geweest, en dus ook niet 't type dat meisjes voor één keer zou doen, al dan niet alleen zoenen. Als ik iets met 'n meisje heb is 't dan ook serieus, en met meer bedoelingen dan enkel het fysieke contact.quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg.
Al doende leert men. Daarbij zou ik niet eens een iemand willen die verder toch geen relatie wil, daar ben ik 'te bang' voor, voornamelijk als er onbedoelde gevoelens bij komen kijken (of de kans daartoe aanwezig is). Schuldgevoelens ken ik niet in dat opzicht,quote:Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld.
Like i said; ik denk dat je me teveel meet met de vrienden die jij hebt / jongens die jij kent.quote:Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
ga me geen woorden in de mond leggenquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
dan zeik ook niet op mequote:[..]
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
daar ben ik het dus wel mee eensquote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...
Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
jij postte:quote:Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
ga me geen woorden in de mond leggen![]()
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
nou kom maar op zou ik bijna zeggen![]()
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!quote:dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feitquote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...
Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
Waar praten we dan over?quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ben ik het dus wel mee eens
Zo zwart wit kan je het niet zeggen. Ik ken mensen van 19, 20 die oneindig veel meer levenservaring hebben dan iemand van 25. Sommige mensen kunnen echt wereldvreemd zijn hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij postte:
[..]
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
[..]
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijnquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar praten we dan over?
Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
Alle vrouwen waar ik een goed gesprek over sex mee had, die heb ik ook geneukt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Dat is dan goed. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat een ieder anders omgaat met de situaties die zich voortdoen of voor hebben gedaan. Dit kunnen er veel of weinig zijn, en uiteraard verschillend van impact, maar ik vind gewoon niet dat je dit aan een leeftijd kunt hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit
Dit is een openbaar forum, dus als je meediscussieert moet je begrijpen dat meerdere mensen het lezen en er iets mee willen. Ga je die allemaal pmmen dan? That defies the purpose a bit.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Ja ik ben eens met dit. Leeftijd geeft natuurlijk meer ervaring, maar sommige mensen hebben meer op hun 20ste ervaart dan iemand die dertig is.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
Toch wel, vind ik. Bijvoorbeeld als 21 jarige man zou ik minder wijs reageren op bepaalde zaken dan een 31 jarige man, of wijzer dan iemand van 16.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
[..]
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
Precies, ECHTE slettebakken zijn dungezaaidquote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come onquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.
Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.![]()
Zulke mensen komen toch ook veel makkelijker in gesprek met veel mensen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.
En dan, als moment-supręme, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloerquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
Geen bron, maar áls je het van iemand verwacht, dan wel van iemand die graag aandacht van mannen zoekt en deze ook krijgt. Een muurbloempje zal toch minder snel de kans krijgen om vreemd te gaan en daar verwacht je het dus minder van. Beter relatiemateriaal in dat opzicht.quote:
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel!quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En dan, als moment-supręme, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
"Maar alleen in de kerstvakantie, want dan is zij het ook!"quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel!".
Lekker inhoudelijk ook, ik hou 't wel bij je laatste zinquote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd. Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Eensquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Frederick_Blah het volgende:
Vrouwen met stijlDie echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
Waarom voel je je schuldig? Wat is dat voor slachtoffer-houding? Waarschijnlijk kijken ze vol jaloezie naar je, zou je juist nog harder moeten schudden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:11 schreef Some-Lady het volgende:
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.
wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Eens.
Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks.
Ja.quote:Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Ja.quote:Zien mannen ze als seksobject?
Ja.quote:Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja.quote:Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Ja.quote:Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag?
Ja.quote:Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Nee, ze willen sex.quote:Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw?
Nee, omdat sex.quote:Omdat ze begeerd zijn door veel mannen?
Beter eentje met verstand van zaken dan eentje die niks doet en alles vies vindt.quote:Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest?
Ja.quote:Ze hebben meer ervaring?
Dat kan.quote:Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Omdat mannen.quote:Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Juistem. En dan het witte paard van voor en de Prins vanachterquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo![]()
![]()
![]()
aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Zonder je topic helemaal gelezen te hebben en zonder er echt over na te denken: omdat dat soort types aandachtsgeil zijn (aandachtshoertjes noem ik ze altijd) en daar veel voor over hebben. Veel, hopelijk vooral veel jongere/onervaren jongens/mannen, denken dat als een meisje zich zo gedraagt, ze vaak ook meteen seks wilt, of dat dat op zijn minst een redelijk snelle kat-in-t-bakkie is. Soms is dat zo, maar meestal niet, dan zou de dame in kwestie die van aandacht maar moeilijk genoeg kan krijgen, 24/7 op haar rug liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Tijdje terug had ik een date met een meid van 34 die ook redelijk losbandig was. Ik heb last van mijn rug en ik wilde graag even liggen. We gingen naar boven, filmpje aan en.......... ze komt de kamer inlopen en trekt haar kleren uit en gaat in slip en bh naast me liggen. Een echt goed uitziende leuke vrolijke lieve meid. Ik was verstijfd en niet op de manier zoals je denktquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Hahaha, het is precies omgekeerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
waarom vind je het zo irritant danquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
[..]
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!![]()
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?
Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.![]()
Nou ja, toch niet iedereen is hetzelfde?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.
Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
En soa vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
en onder die, misschien iets minder sexy kleding, kwam een bijzonder fraai lichaam. ze kosten wat meer moeite dan de sletterige snollen, maar dan heb je ook wat.quote:
dat komp deur die dikke tetten van 'r.quote:
Excusez-moiquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Bonzai. het volgende:
Waarom moest ik aan Schenkstroop denken bij het lezen van de TT?
Bij het lezen van de OP moest ik trouwens aan Breathtaking denken.
en mensen die gewoon veel van neuken met verschillende mensen hield, zonder vaste relatie? wat zegt god daarvan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef skippy22 het volgende:
Veel mensen met promiscue gedrag hebben trouwens een stoornis Borderline manisch depressief sexueel misbruik in de jeugd.
Dan ben je de hoer van babylon en zal je branden in de helquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en mensen die gewoon veel van neuken met verschillende mensen hield, zonder vaste relatie? wat zegt god daarvan?
Iemand die aantrekkelijk danst weet haar lichaam goed te gebruiken en is ook tevreden met zichzelf (anders is het een stuk minder aantrekkelijk).quote:Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
hoezo neuken die fijner?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
Je lichaam goed kunnen gebruiken is iets anders dan dansen als een slet. en over het algemeen voelen ze zich er niet beter bij, maar proberen ze onzekerheid te verbergen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die aantrekkelijk danst weet haar lichaam goed te gebruiken en is ook tevreden met zichzelf (anders is het een stuk minder aantrekkelijk).
En waarom zou je daar negatief over zijn eigenlijk?Het is trouwens ook imo niet de manier waarop iemand danst, maar gewoon de gehele attitude er bij ook. Mij maakt het niet uit als iemand aandacht nodig heeft hoor.
Ik snap ook niet dat jij die mensen boven anderen plaatst? Ze doen net als anderen(wsl) waar ze zich goed bij voelen, jij en ik misschien niet, maar wat maakt dat uit.
kan jij het me vertellen? ze konden gewoon beter neuken. snollen neuken houterig.quote:
Nee. Maar ik haat wel van die azijnpissende muurbloempjes die alles afkeurend bekijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
[..]
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!![]()
Nee.quote:Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes zijn nu eenmaal bedreigend.quote:Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Moeten ze zelf weten, interesseert mij niet wat 'meiden' ervan vinden.quote:Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Als de vriendin zijn ze niet supertof, maar als een (seks)vriendin zijn ze supertof.quote:Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?
Niet mee eens.quote:Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.![]()
Die blijven gewoon stil liggen met hun BH nog aan, als een plank verzwolgen in zelfcomplexen over hun lichaam dat ze graag onder zo veel mogelijk kleding verstoppen.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en mensen die gewoon veel van neuken met verschillende mensen hield, zonder vaste relatie? wat zegt god daarvan?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij het me vertellen? ze konden gewoon beter neuken. snollen neuken houterig.
Nou dit ging over sletten in het algemeen niet over vmbokader sletten hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je lichaam goed kunnen gebruiken is iets anders dan dansen als een slet. en over het algemeen voelen ze zich er niet beter bij, maar proberen ze onzekerheid te verbergen.
Wees niet ongerust, jij gaat nooit een lekker wijf scorenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:36 schreef matthijs.. het volgende:
Voor de onzekere vrouwen, misschien helpt dit. Mijn vriendin hoeft er niet als een fotomodel uit te zien, gewoon een normaal uiziende vrouw die mij liefheeft. Ik heb vaak het idee, hoe knapper de vrouw is hoe hoger de eigendunk die ze heeft. Dan denkt ze misschien wel van zichzelf, ik ben zo knap. Helaas zit deze wereld zo in elkaar. Ik probeer realistisch te zijn en leef niet in een illusie.
Is dat nodig dan? Dat je er zo op gebrand bent lijkt me niet gezondquote:Op woensdag 16 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wees niet ongerust, jij gaat nooit een lekker wijf scoren
Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of als minderwaardig. Ik wil een heer zijn, haarquote:Op woensdag 16 december 2009 08:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wees niet ongerust, jij gaat nooit een lekker wijf scoren
En nog liever een persoon met inhoud die toevallig ook nog eens heul lekker is. En als die inhoud in die lekkere verpakking dan ook nog welwillend en enthousiast met de waren omgaat, wat is dan het probleem? Zou een lekkere geile slet niet toevallig ook, ik noem maar een willekeurig voorbeeld, professor in de wetenschapsfilosofie kunnen zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:04 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Dat je er zo op gebrand bent lijkt me niet gezond
Ik kan me wel vinden in de gedachtegang van matthijs... Liever een persoon die ook wat inhoud heeft.
Dus jij kijkt altijd eerst naar het innerlijk en je trekt je alleen op porno af van pornoactrices met een mooi innerlijk?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of als minderwaardig. Ik wil een heer zijn, haar
liefhebben en er zijn in bergen en dalen. Er zullen toch wel vrouwen zijn die dat in een man zoeken, hoop ik.
Geen, mits geen historie van elke week een andere vent of erger.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
En nog liever een persoon met inhoud die toevallig ook nog eens heul lekker is. En als die inhoud in die lekkere verpakking dan ook nog wewillend en enthousiast met de waren omgaat, wat is dan het probleem?
Genoeg, alleen vindt je die over 't algemeen niet bij een willekeurige kroeg of discotheek. Helaasquote:Op woensdag 16 december 2009 08:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of als minderwaardig. Ik wil een heer zijn, haar
liefhebben en er zijn in bergen en dalen. Er zullen toch wel vrouwen zijn die dat in een man zoeken, hoop ik.
*kijkt pornofilms vanwege de diepgang van de dialogen*quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij kijkt altijd eerst naar het innerlijk en je trekt je alleen op porno af van pornoactrices met een mooi innerlijk?
Is dat je verstand of je ego dat spreekt? Als je een goede relatie op weet te bouwen maakt dat toch helemaal niks uit? En ga nu geen ongefundeerde voorspellingen doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 08:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen, mits geen historie van elke week een andere vent of erger.
Geen van beide, het zal eerder met principes te maken hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is dat je verstand of je ego dat spreekt? Als je een goede relatie op weet te bouwen maakt dat toch helemaal niks uit? En ga nu geen ongefundeerde voorspellingen doen...
Zie hier, de ultieme vorm van hypocrisie. Een beetje stukjes bijbel opdraven en een snelle conclusie opdraven dat iemand er van langs gaat krijgen bij het komende oordeel zonder zichzelf daarbij bloot te leggen of zijn hypothese logisch te onderbouwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:17 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van iemand die als prostitue leefde en door het geloof is gered is Rachab, toen de stad Jericho werd vernietigd werd zij en haar familie eruit gered. hebreeen 11v31 Door het geloof is Rachab, de hoer, niet met de ongehoorzamen omgekomen, daar zij de verspieders met vrede had opgenomen.
Alleen door geloof in Jezus kan iemand die als een prostitue leeft, worden gered van het komend oordeel.
Ik ben het niet het probleem, het probleem is dat mensen aanstoot aan de waarheid nemen. Dat Jezus straks deze wereld rechtvaardig zal oordelen, valt niet over te discusseren dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zie hier, de ultieme vorm van hypocrisie. Een beetje stukjes bijbel opdraven en een snelle conclusie opdraven dat iemand er van langs gaat krijgen bij het komende oordeel zonder zichzelf daarbij bloot te leggen of zijn hypothese logisch te onderbouwen.
Matthijs jongen, ik heb je al meerdere keren stukken tekst voorgelegd die een andere kant van de bijbel lieten zien en daar ging je niet op in. Je gedraagt je als een typische troll en voegt maar weinig toe aan de ware discussie, zelfs al zou je de pure intentie hebben om jouw christelijke visie er op te projecteren.
Het enige wat je constant probeert is om de discussie naar een geloofskwestie te draaien en als het iets te kritisch wordt voor je dan draai je er weer snel omheen of vertrek je uit het topic.
Dus ik zou je willen vragen om anderen in hun waarde te laten en te respecteren en gewoon serieus, zoals je een paar posts eronder hebt gedaan, een mening te weergeven of gewoon te vertrekken van dit gehele forum.
en wanneer denk jij gaat dat gebeuren ?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik ben het niet het probleem, het probleem is dat mensen aanstoot aan de waarheid nemen. Dat Jezus straks deze wereld rechtvaardig zal oordelen, valt niet over te discusseren dat gaat gewoon gebeuren.
Het ultieme oordeel staat hier openbaring20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer denk jij gaat dat gebeuren ?
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:59 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het ultieme oordeel staat hier openbaring20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel.
principes: motieven waar je niet op aangesproken wenst te worden...sterk hoor! Wel, veel plezier met je principesquote:Op woensdag 16 december 2009 08:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen van beide, het zal eerder met principes te maken hebben.
en dat is wanneer?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef matthijs.. het volgende:
Dit gebeurd na het 1000 jarig vrederijk van Jezus
is ie dan niet wat laatquote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef matthijs.. het volgende:
Dit gebeurd na het 1000 jarig vrederijk van Jezus
Nee, eerst is er nog de wederkomst van Jezus en dan is er een 1000 jaar vrederijk en daarna is het defenitief oordeel.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ie dan niet wat laat![]()
we zitten al in bijna in 2010
Liever dat dan teleurgesteld en/of belazerd worden door een snolquote:Op woensdag 16 december 2009 09:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
principes: motieven waar je niet op aangesproken wenst te worden...sterk hoor! Wel, veel plezier met je principes
Waarom ga je al van het negatieve uit?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Liever dat dan teleurgesteld en/of belazerd worden door een snol
ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Liever dat dan teleurgesteld en/of belazerd worden door een snol
Oh, ok. Dan wachten we dat wel even af. Als je vóór die tijd doodgaat, heb je dan een probleem, met god enzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee, eerst is er nog de wederkomst van Jezus en dan is er een 1000 jaar vrederijk en daarna is het defenitief oordeel.
t is nog steeds nooit in de geschiedenis van de aarde 1000 jaar achter elkaar vrede geweest. Dus stel dat vandaag in 1 klap alle oorlogen en conflicten zouden stoppen, en we niet per ongeluk na 999 jaar ergens in Afrika een stammenoorlogje krijgen (kunnen we weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ie dan niet wat laat![]()
we zitten al in bijna in 2010
Waneer is natuurlijk niet bekend. In de bijbel staat dat die dag alleen bij God bekend is.quote:
Vlak voor de wederkomst van Jezus zie je dat God zijn oordelen over deze wereld loslaat , dit is niet het defenitief oordeel.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan wachten we dat wel even af. Als je vóór die tijd doodgaat, heb je dan een probleem, met god enzo?
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:29 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Waneer is natuurlijk niet bekend. In de bijbel staat dat die dag alleen bij God bekend is.
Er staat wel dat je aan de dingen die zijn voorspeld, je op een gegeven moment kan zeggen dat het snel staat te gebeuren. Er zijn mensen die zeggen dat n.a.v. onder andere enkele gebeurtenissen in 2009, het binnen enkele jaren staat te gebeuren. Hoe veel jaren dat moge wezen, valt natuurlijk niet te zeggen.
Een topic over sletterige meisjes word een discussietopic over de eindtijd?
even ontopic:
De meiden die hier worden omschreven zijn mijn insziens in trek omdat de "alphamannetjes" (de mannen die in trek zijn/invloed hebben) snel met hen in contact komen en van hen krijgen wat ze willen: sex.
(even gealgemeniseerd natuurlijk)
Bij mij zijn die dames helemaal niet in trek, omdat ze mijns insziens niet betrouwbaar zijn/ oppervlakkig zijn. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring. Er zijn natuurlijk nog een heleboel meiden die niet onder dat label vallen, dus nog genoeg keus.
Ik sluit me bij deze mening aanquote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:29 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Waneer is natuurlijk niet bekend. In de bijbel staat dat die dag alleen bij God bekend is.
Er staat wel dat je aan de dingen die zijn voorspeld, je op een gegeven moment kan zeggen dat het snel staat te gebeuren. Er zijn mensen die zeggen dat n.a.v. onder andere enkele gebeurtenissen in 2009, het binnen enkele jaren staat te gebeuren. Hoe veel jaren dat moge wezen, valt natuurlijk niet te zeggen..............
Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld. Ik begrijp het al, als ik er niet op inga ben ik hypocriet en als ik wel op inga ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Sjeen het volgende:
Matthijs.. je gaat gruwelijk offtopic, misschien dat je het in een geschikter forum kunt proberen, Levensbeschouwing ofzo.
Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld.
wil je mijn vraag ook beantwoorden?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
aub begin niet meer over god, dit is het topic er niet voorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?
Enniehauw: als we uit gaan en mijnheeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijntoevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?
Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
Single coil? Geen humbucker voor jou?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
In dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigen; er is niks mis met zeker zijn van jezelf (arrogantie daargelaten) en van 't leven genieten.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
Ok. dan vinden we dus uiteindelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'
Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...
Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
Wel hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Single coil? Geen humbucker voor jou?
Dat zegt natuurlijk niet hé?quote:
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef TommyGun het volgende:
Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
Beautyquote:
*gozer is*quote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Beautyenige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?
Heb zelf een telecasterook geweldige dingen.
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.
Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.
Of zei zij die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Omdat ze kapot makkelijk te ballen zijnquote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
het woord slet heeft dan ook een negatieve ladingquote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Alicey het volgende:
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.
Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.
Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Dat is natuurlijk de vraagquote:Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?
Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.
Je hebt nog steeds niet de vraag beantwoord wat je ervan vind, en waarom.
Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
het woord slet heeft dan ook een negatieve lading
sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
waarschijnlijk niet. Dat zit in de vrouw.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.quote:
Open relaties FTWquote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.
En zeg nou niet dat dat allemaal abnormaal is.
EDIT:oh nee, jij gaat als maagd het huwelijk in
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?
Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.
Je hebt nog steeds niet de vraag beantwoord wat je ervan vind, en waarom.
[..]
Dat is natuurlijk de vraagLaten we dat voor dit topic even in het midden laten.
Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepostquote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.
En zeg nou niet dat dat allemaal abnormaal is.
EDIT:oh nee, jij gaat als maagd het huwelijk in
Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Weet je nog waarom Jezus het niet zo op had met Farizeërs? Mocht je er niet uitkomen, dan was er ook nog iets met splinters en balken waar je over na zou kunnen denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,
jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen
Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
Veel dingen die Jezus zegt zijn een spiegel, ik ben tenslotte door pure genade gered.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeftquote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,
jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen
Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Ja, maar bij mannen heet dat 'jagen'. Toch een nuance-verschil.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Waar twijfelde je moeder dan aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Qftquote:Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.
Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.
Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
ga ik hier niet uitleggen, ten eerste is het het topic er niet voor, ten tweede heb ik daar geen zin inquote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Waar twijfelde je moeder dan aan?
Wat zeg jij dan? Want ik zie je alleen pronken met andermans veren middels wat hooghartige citaatjes uit een boek.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef matthijs.. het volgende:
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
FTW kan je dan echt letterlijk nemenquote:
Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.
Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.
Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
Iets citeren, daarentegen...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is.
Nog makkelijkerquote:
Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.
Als God dat allemaal doet, dan hoef jij je er toch niet meer mee te bemoeien?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer doorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
Mathijs is on a mission from God!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als God dat allemaal doet, dan hoef jij je er toch niet meer mee te bemoeien?
Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als God dat allemaal doet, dan hoef jij je er toch niet meer mee te bemoeien?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mathijs is on a mission from God! the church
Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
net als mn moeder, die dat ook pas op haar sterfbed realiseerde
Hoezo, dan heb je toch nog wel wat meer neerbuigende en aanmatigende bijbeltekstjes om te drammen?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef matthijs.. het volgende:
Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.
Dat is Hij zeker. Als ik mijzelf christen noem, betekent dat ik dat ook ben. Veel mensen noemen zich zo, maar bij hen is het een leeg begrip. Bijbelteksten hier neerzetten is ook heel makkelijk, om met een gefundeerde mening te komen is veel lastiger. Die gefundeerde mening kan best op de bijbel gebaseerd zijn, maar dat betekent geen citaten, maar uitleg wat je vind en waarom je het vind.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?
Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer door
net als mn moeder, die dat ook pas op haar sterfbed realiseerde
Het is allemaal perceptie en associatie hč. Meer is er gewoonweg niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
dat heb ik nu met 2 sterfgevallen wel duidelijk kunnen merken
Als die mensen daar niet op zitten te wachten, heb je dan nog steeds het gevoel dat het "naastenliefde" is?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
Ik realiseer mij steeds meer dat dat uiteindelijk het meeste voordeel geeft (laten we zeggen "voldoening"), maar dat is niet iets wat ik nou panklaar op tafel kan zetten voor je.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
dat heb ik nu met 2 sterfgevallen wel duidelijk kunnen merken
Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als God je oproept om je te bekeren, dan bekeer je. Het probleem zit hem niet bij God maar bij degene die God niet wil toelaten, er is geen excuus om niet te geloven.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'
Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...
Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
Een paar pagina's terug nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ging het hier nou over sletten
Hij was meer dan haar vaderquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
Oke dan ga ik er niet verder op inquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Het is wel ontopic, want God is eigelijk ook een slet, hij houdt van iedereen tochquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
dat dacht ik dus ookquote:
Ook hier geeft de bijbel antwoord op, net zoals alle andere van dit soort vragen. ("als hij bestaat waarom doet tie dan niets" etc.) Maar ik denk toch dat het beter is om ontopic te worden, we dwalen af...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?
My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
ik sluit me hier meer bij aanquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
Dat is wat ik er zo grappig aan vind.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
dus omdat jij veel sex hebt, wil je de vrouwen die dat ook hebben niet als slet bestempelen (ik merk dat jij niet slet genoemd wilt worden) maar je bestempelt andere vrouwen wel als slet?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
Op zo'n manier.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.
Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.
"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht hequote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien
mannen doen het heimelijker, die gaan vreemd in clubs en bij de hoerenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
echt welquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
Klopt inderdaad. Er kunnen ook andere dingen meespelen, een vriend van mij heeft afgelopen jaar ook meerdere relaties gehad, maar telkens door wisselende oorzaken uitgegaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |