Voel je niks van.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks.
Ja.quote:Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Ja.quote:Zien mannen ze als seksobject?
Ja.quote:Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja.quote:Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Ja.quote:Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag?
Ja.quote:Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Nee, ze willen sex.quote:Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw?
Nee, omdat sex.quote:Omdat ze begeerd zijn door veel mannen?
Beter eentje met verstand van zaken dan eentje die niks doet en alles vies vindt.quote:Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest?
Ja.quote:Ze hebben meer ervaring?
Dat kan.quote:Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Omdat mannen.quote:Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Juistem. En dan het witte paard van voor en de Prins vanachterquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo![]()
![]()
![]()
aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Zonder je topic helemaal gelezen te hebben en zonder er echt over na te denken: omdat dat soort types aandachtsgeil zijn (aandachtshoertjes noem ik ze altijd) en daar veel voor over hebben. Veel, hopelijk vooral veel jongere/onervaren jongens/mannen, denken dat als een meisje zich zo gedraagt, ze vaak ook meteen seks wilt, of dat dat op zijn minst een redelijk snelle kat-in-t-bakkie is. Soms is dat zo, maar meestal niet, dan zou de dame in kwestie die van aandacht maar moeilijk genoeg kan krijgen, 24/7 op haar rug liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Tijdje terug had ik een date met een meid van 34 die ook redelijk losbandig was. Ik heb last van mijn rug en ik wilde graag even liggen. We gingen naar boven, filmpje aan en.......... ze komt de kamer inlopen en trekt haar kleren uit en gaat in slip en bh naast me liggen. Een echt goed uitziende leuke vrolijke lieve meid. Ik was verstijfd en niet op de manier zoals je denktquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Hahaha, het is precies omgekeerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
waarom vind je het zo irritant danquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
[..]
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!![]()
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?
Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.![]()
Nou ja, toch niet iedereen is hetzelfde?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.
Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
En soa vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |