abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75615453
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
  maandag 14 december 2009 @ 15:49:22 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75615581
quote:
[b]Op maandag 14 december 2009 15:45

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_75615603
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
True.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75615605
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
zo, opgelost.

dat is vlug
pi_75615641
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:19 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75615654
Omdat je ze kan neuken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:43 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75615664
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
net te laat
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75615675
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat je ze kan neuken.
En omdat zij willen neuken.
pi_75615686
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75615708
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  maandag 14 december 2009 @ 15:52:37 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615709
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.

Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Resistance is futile.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 december 2009 @ 15:53:02 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75615731
Veel neuken betekend veel kans om de juiste partner te vinden om mee voort te planten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75615734
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:54:46 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75615793
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75615819
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:

Ze zijn makkelijk/they put out.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 14 december 2009 @ 15:55:32 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615820
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:47 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75615856
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?

Zo'n vrouw is aanspreekbaar.

Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:54 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615859
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
Resistance is futile.
pi_75615917
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars

Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.

Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus

Ik zou er niet al te jaloers om worden
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  maandag 14 december 2009 @ 15:58:30 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75615918
Klinkt alsof de TS gefrustreerd is dat deze 'sletten' meer aandacht krijgen...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75615922
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:59:25 #22
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75615946
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...

Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
pi_75615947
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
dat dus
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_75615952
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?
...
Ik denk niet bepaald dat dat het geval is bij het merendeel van de zgn. 'sloeries'.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 14 december 2009 @ 16:00:36 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615984
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')