abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 17:46:22 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75619766
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
Resistance is futile.
pi_75619792
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat zegt Dr. Phil, tenminste.
Oh, zeg dat dan direkt...
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 14 december 2009 @ 17:52:11 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75619938
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_75620008
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.
pi_75620073
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
Precies, ECHTE slettebakken zijn dungezaaid
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75620097
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.

Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.
  maandag 14 december 2009 @ 18:29:07 #107
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75621095
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.

Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
  maandag 14 december 2009 @ 18:42:14 #108
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_75621525
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zulke mensen komen toch ook veel makkelijker in gesprek met veel mensen?
Logisch gevolg is dat ze dan veel mensen "kent" en andersom dat veel mensen haar "kennen". Als je iedereen kent in een ruimte en iedereen die je kent wil wel met praten ben je vanzelf populair.

Het is ook image natuurlijk, als je zelf gelooft dat je populair bent moet je dat ook uitstralen en denken andere mensen ook dat je populair bent. Vicieuze cirkel.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  maandag 14 december 2009 @ 18:53:08 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75621967
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.

Bron?
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 19:04:19 #110
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75622459
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
En dan, als moment-suprême, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_75622978
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bron?
Geen bron, maar áls je het van iemand verwacht, dan wel van iemand die graag aandacht van mannen zoekt en deze ook krijgt. Een muurbloempje zal toch minder snel de kans krijgen om vreemd te gaan en daar verwacht je het dus minder van. Beter relatiemateriaal in dat opzicht.

Ik bedoelde het ook niet als feit, sorry als het zo klonk. Maar ik heb wel idee dat ze ("sletten") dat onbewust uistralen naar jongens. Zoiets als: "Oh lekker sletterig hoor, zeker leuk voor een one-night-stand misschien, maar geen relatiemateriaal." Daarvoor zijn ze dan net te losbandig denk ik, maar smaken verschillen natuurlijk.
pi_75623005
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

En dan, als moment-suprême, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel! ".
pi_75623240
Op een bepaalde moment kom je erachter dat mannen een soort zwakte hebben voor seks (vrouwen ook, maar in mindere mate denk ik) en als vrouw zijnde merk je dat als je beetje mooi bent en een beetje sexy voordoet dat het veel voordelen heeft.
  maandag 14 december 2009 @ 19:23:57 #114
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75623262
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel! ".
"Maar alleen in de kerstvakantie, want dan is zij het ook!"
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 14 december 2009 @ 19:50:15 #115
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_75624407
Vrouwen met stijl Die echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
  maandag 14 december 2009 @ 19:59:37 #116
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75624877
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd . Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Lekker inhoudelijk ook, ik hou 't wel bij je laatste zin

Ps. Dit heet discussiëren, ipv een big-deal maken.
pi_75625067
Omdat ze mooi zijn. Of een grote mond hebben. Duh.
  maandag 14 december 2009 @ 20:05:49 #118
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_75625164
Waarom moest ik aan Schenkstroop denken bij het lezen van de TT?

Bij het lezen van de OP moest ik trouwens aan Breathtaking denken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bonzai. op 14-12-2009 20:12:33 ]
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_75632504
Waar leidt je dat af? Gefrustreerd? Jij hebt ervaring?

Beoordelend, hoe noem je zulke vrouwen dan, hoe noem je dit gedrag? Ben jezelf niet beoordelend over muurbloempjes? Die kunnen ook zeer toffe vrouwen en meisjes zijn en niet per se azijnpissig zoals jij zegt.

Grappig, ik had een discussie met vrienden en toen ging het er heel anders aan toe.

Iedereen heeft een eigen mening hierover. Dat sommige dit tof vinden, leuk. Maar je moet ook andere mensen hun meningen accepteren. Als je dit gedrag walgelijk, raar of irritant vind mag je dat ook kunnen zeggen zonder gezeik. En waar staat in godsnaam dat IK het walgelijk vind? Er stond het kan toch ook zo zijn dat mensen dit vinden.

Zoals andere vrouwen hier aangegeven hebben, ik heb er niet veel mee, ze gaan lekker hun gang maar, niet dat ik me er aan stoor. Maar je erover afvragen en het erover hebben kan, doen we niemand iets kwaad mee, lijkt me.

Maar ik vroeg me dus werkelijk af, of seks een grote rol speelt. Jullie moeten nou geen woorden in mijn mond leggen dat ik het überhaupt vies vind of dat als vrouwen het alleen over seks hebben het met jan en alleman hebben gedaan, want dat staat nergens. Het gaat om, dat de sletterig gedragende, hoe je dit ook mag noemen, het zo doen. En dit erg gewaardeerd lijkt. Met dansen, hoe sexier hoe meer mannen, dus seks.

Hoe wil je het met anderen hierover hebben om meningen te delen, als je dit niet vraagt. Gaat moeilijk. En willen jullie het goed lezen, en niet stukjes pakken die je leuk lijken om erover te zeiken want er staat een heel stuk.

Het speelt ook zo in de maatschappij van nu, door tv en internet is het een gewild gedrag lijkt het net. En dat blijkt ook uit jullie posts.
pi_75633949
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Frederick_Blah het volgende:
Vrouwen met stijl Die echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
Eens .

Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_75640782
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.

wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:12:40 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75640803
omdat mannen hun pik achterna lopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_75645468
Tvp
pi_75645522
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:11 schreef Some-Lady het volgende:
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.

wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
Waarom voel je je schuldig? Wat is dat voor slachtoffer-houding? Waarschijnlijk kijken ze vol jaloezie naar je, zou je juist nog harder moeten schudden.
pi_75645616
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Eens .

Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
pi_75645639
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
Voel je niks van.
pi_75645844
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
pi_75646308
Ieder z'n ding
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:42:22 #129
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75646552
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks.
Ja.
quote:
Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Ja.
quote:
Zien mannen ze als seksobject?
Ja.
quote:
Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja.
quote:
Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Ja.
quote:
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag?
Ja.
quote:
Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Ja.
quote:
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw?
Nee, ze willen sex.
quote:
Omdat ze begeerd zijn door veel mannen?
Nee, omdat sex.
quote:
Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest?
Beter eentje met verstand van zaken dan eentje die niks doet en alles vies vindt.
quote:
Ze hebben meer ervaring?
Ja.
quote:
Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Dat kan.
quote:
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Omdat mannen.
zzz
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:59:39 #130
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75647193
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Juistem. En dan het witte paard van voor en de Prins vanachter
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:08:15 #131
31101 _Led_
pi_75647456
Een man noemt een meisje pas een slet als ze met iedereen naar bed gaat behalve met hem
zzz
pi_75647826
Wat maken mensen zich toch druk om het leven van anderen
mja dat zijn ook meestal de mensen die zich druk maken om wat de buren van hen denken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:25:52 #133
281369 tonedyt
stop met zweten
pi_75648044
omdat het sletten zijn!!! is voor een jonge veeeeel makkelijker
pi_75648096
Doe mij maar iemand met stijl! Sletten
pi_75648234
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Taurus het volgende:

[..]

Voel je niks van.
Heus wel, die weten tenminste hoe het moet en durven doorgaans ook meer
Doe eens lief!
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:32:30 #136
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75648266
omdat ze makelijk te neuken zijn
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_75649677
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef garriej het volgende:
omdat ze makelijk te neuken zijn
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:10:00 #138
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75656550
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?

Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:14:29 #139
31101 _Led_
pi_75656709
al die jaloezie alleen maar omdat niemand tegen je aan wil schuren
zzz
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:47:51 #140
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75660104
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.

Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:02:00 #141
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75660600
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
pi_75660887
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?

Zonder je topic helemaal gelezen te hebben en zonder er echt over na te denken: omdat dat soort types aandachtsgeil zijn (aandachtshoertjes noem ik ze altijd) en daar veel voor over hebben. Veel, hopelijk vooral veel jongere/onervaren jongens/mannen, denken dat als een meisje zich zo gedraagt, ze vaak ook meteen seks wilt, of dat dat op zijn minst een redelijk snelle kat-in-t-bakkie is. Soms is dat zo, maar meestal niet, dan zou de dame in kwestie die van aandacht maar moeilijk genoeg kan krijgen, 24/7 op haar rug liggen.

Dus das niet reeel. In de meeste gevallen Iets met eelt ofzo
Ondertussen neemt ze wel alle tijd, aandacht, geld, aardigheidjes, emotie, inzet etc in beslag van alles en iedereen om zich heen.

Dit hoeft niet per sé uit kwade bedoelingen/opzet te gebeuren, vaak niet zelfs. Maar groeit zo, onbewust/spelenderwijs. Afhankelijk van leeftijd, ervaring, intelligentie etc kan dit zich alle kanten op ontwikkelen natuurlijk. Oorzaak is vaak onzekerheid over zichzelf, waarvoor compensatie gezocht wordt. Laat je door hen niets anders wijsmaken en neem er al helemaal geen voorbeeld aan (zoek liever ander gezelschap op): het gros van de meiden die op deze extreme manier aandacht zoekt/sletterig gedrag vertoont heeft very deep seated issues.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75661177
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Tijdje terug had ik een date met een meid van 34 die ook redelijk losbandig was. Ik heb last van mijn rug en ik wilde graag even liggen. We gingen naar boven, filmpje aan en.......... ze komt de kamer inlopen en trekt haar kleren uit en gaat in slip en bh naast me liggen. Een echt goed uitziende leuke vrolijke lieve meid. Ik was verstijfd en niet op de manier zoals je denkt Wilde ik seks? Yep. Wilde ik seks met haar? Sure, no problem. Waarom verstijfde ik? I don't know. Heb haar maar gewoon vastgepakt, tegen me aan getrokken en zo de film gekeken die ik aangezet had. Ik kon het niet over mn hart verkrijgen om hier op in te gaan, het voelde niet goed. Daarbij.... met hoeveel anderen heeft ze hetzelfde wel al niet gedaan? Of ben ik bijzonder? (uche, oke... het kan, but unlikely). Verder nog gewoon een tijd contact met haar gehad maar dat kon ik dus niet meer met haar vanaf toen.

Yeahp.... wat een vent heh.... niet neuken als het hem op een gouden dienblaadje aangereikt wordt.

Daarom begrijp ik mensen nooit die "achter hun lul aanlopen" in het geval van mannen, en bij vrouwen... begrijp ik niet waarom ze achter hun eierstokken aanlopen. Ik snap het wel, maar het wordt tegenwoordig veel te snel gedaan. IMHO. Misschien ben ik wel ouderwets
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75661204
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
Hahaha, het is precies omgekeerd Vandaar het gedrag. Denk ik.
pi_75661786
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:

[..]

Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?

Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.
waarom vind je het zo irritant dan
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:35:54 #146
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75662018
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.

Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
Nou ja, toch niet iedereen is hetzelfde?
Als je echt aandacht wilt vraag je dat toch? (Als een sletje.)
Als het je niet op die manier boeit, doe je niet sletterig.
Sletjes hebben vaak geen eergevoel en zijn dom en oppervlakkig.
Je kan er toch leuk en verzorgd uitzien, zelfverzekerd zijn...zonder een sletje te zijn?
Dan boek je meer suc6 dan een sletje, gewoon jezelf zijn zonder dat overdreven gedoe.
Je hebt geen eergevoel en lijkt wanhopig als je tegen iedereen aanschuurt.
Wie wilt er nu elke vent?

En dan, onder mannen is ook een heel groot verschil qua gedrag.
Heb je ook sulletjes.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:52:10 #147
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75665382
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de alleroudste!
Slet
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:07:09 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75666156
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:11:19 #149
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75666343
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
En soa vrij
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:18:26 #150
283509 minibin
imma goomba killerzz
pi_75666651
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
I AM ur granny, cant doubt that
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: