De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
Precies, ECHTE slettebakken zijn dungezaaidquote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En ze zijn meestal niet ECHTE sletten. Je moet heus wel wat moeite doen om hun in bed te krijgen.
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come onquote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijken mij doorgaans wel types die constant bevestiging zoeken van anderen en daar hun zelfbeeld aan verlenen. Zonder die aandacht voelen ze zich niet gezien en worden ze onzeker. Denk ik. Niet moeilijk te doorgronden ook, vaak erg aanwezig.
Kan me op zich wel voorstellen dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, meestal uit jaloezie. Ik stoor me er niet echt aan, tenzij iemand écht constant in de belangstelling wil staan. Dat wordt gewoon irritant.![]()
Zulke mensen komen toch ook veel makkelijker in gesprek met veel mensen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden gewoon van mannelijke aandacht. Allemaal prima als je vrijgezel bent natuurlijk. Ik weet niet of de aandachtgevende mannen ze ook als relatiemateriaal beschouwen. Een sletterig vriendinnetje hebben is altijd een beetje een risico in verband met vreemdgaan enzo...mannen hebben een vrouw graag voor zichzelf.
En dan, als moment-suprême, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloerquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Precies, ik zei eerder dat ik me er niet aan stoor en dat ze vooral hun gang moeten gaan, maar als het echt pure aandachttrekkerij wordt, erger ik me er wel aan. Van dat overdreven gegil en kijk-naar-mij gedoe enzo, come on
Geen bron, maar áls je het van iemand verwacht, dan wel van iemand die graag aandacht van mannen zoekt en deze ook krijgt. Een muurbloempje zal toch minder snel de kans krijgen om vreemd te gaan en daar verwacht je het dus minder van. Beter relatiemateriaal in dat opzicht.quote:
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel!quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En dan, als moment-suprême, hun beste vriendinnetje zoenen op de dansvloer
"Maar alleen in de kerstvakantie, want dan is zij het ook!"quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan ook nog roepen: "Ja, ik ben biseksueel!".
Lekker inhoudelijk ook, ik hou 't wel bij je laatste zinquote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd. Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Eensquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Frederick_Blah het volgende:
Vrouwen met stijlDie echt gevoel voor mode hebben, en dat is níet maar zoveel mogelijk skin laten zien
Waarom voel je je schuldig? Wat is dat voor slachtoffer-houding? Waarschijnlijk kijken ze vol jaloezie naar je, zou je juist nog harder moeten schudden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:11 schreef Some-Lady het volgende:
Sletjes en players, geweldige mensen zijn dat, zeker als je al een relatie heb. Ze zijn sociaal vaardig en je kunt er gemakkelijk een gesprek mee aanknopen en een gezellige tijd mee hebben. Als ze weten dat je een relatie hebt, zullen ze ook niet snel iets proberen en zijn het vaak de mensen waarmee je echt een gezellige avond hebt op feestjes/uitgaansleven. Daarom zijn ze denk ik populair. Tuurlijk kunnen sommige mensen daar niet tegen, maar ik denk dat dat ook wel te maken heeft met dat zij zelf sociaal niet zo vaardig zijn.
wat ik wel vervelend vind soms, dan sta ik lekker te dansen, en dan zijn er van die meiden die je inderdaad zo aankijken van 'kijk haar nou...' terwijl k het lekker naar mn zin heb, voel je je bijna schuldig omdat je lekker danst ofzo.
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Eens.
Sletterig gedrag komt op mij er oppervlakkig over en dat vind ik jammer van zo'n meisje.
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hou ook niet van sletjes, die voor mij al 30 piemels hebben gehad.
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks.
Ja.quote:Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Ja.quote:Zien mannen ze als seksobject?
Ja.quote:Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja.quote:Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Ja.quote:Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag?
Ja.quote:Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Nee, ze willen sex.quote:Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw?
Nee, omdat sex.quote:Omdat ze begeerd zijn door veel mannen?
Beter eentje met verstand van zaken dan eentje die niks doet en alles vies vindt.quote:Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest?
Ja.quote:Ze hebben meer ervaring?
Dat kan.quote:Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
Omdat mannen.quote:Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Juistem. En dan het witte paard van voor en de Prins vanachterquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo![]()
![]()
![]()
aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Zonder je topic helemaal gelezen te hebben en zonder er echt over na te denken: omdat dat soort types aandachtsgeil zijn (aandachtshoertjes noem ik ze altijd) en daar veel voor over hebben. Veel, hopelijk vooral veel jongere/onervaren jongens/mannen, denken dat als een meisje zich zo gedraagt, ze vaak ook meteen seks wilt, of dat dat op zijn minst een redelijk snelle kat-in-t-bakkie is. Soms is dat zo, maar meestal niet, dan zou de dame in kwestie die van aandacht maar moeilijk genoeg kan krijgen, 24/7 op haar rug liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Tijdje terug had ik een date met een meid van 34 die ook redelijk losbandig was. Ik heb last van mijn rug en ik wilde graag even liggen. We gingen naar boven, filmpje aan en.......... ze komt de kamer inlopen en trekt haar kleren uit en gaat in slip en bh naast me liggen. Een echt goed uitziende leuke vrolijke lieve meid. Ik was verstijfd en niet op de manier zoals je denktquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Lichamelijk misschien niet. Maar ik hou niet van die losbandige types die met elke willekeurige man het bed in duiken. Liever een onschuldig meisje die maagd blijft tot het speciale moment er is.
Hahaha, het is precies omgekeerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat een onzin..alsof je eerst een slet moet zijn om aandacht te krijgen.
waarom vind je het zo irritant danquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Suisse het volgende:
[..]
Pffff....jij vindt meiden die geen sletjes zijn gelijk "azijnpissende muurbloempjes"!![]()
Het meer en deel van de meiden is dus een "azijnpissend muurbloempje"?
Sletjes irriteren gewoon bij meiden die niet aandachtsgeil zijn.
Meiden vinden sletjes niet "supertof" hoor, echt niet.
Ik hoor ook zat mannen die dat niet "supertof" vinden, want je wilt toch geen slet als vriendin?
Sletten lijken qua uiterlijk en gedrag ook allemaal op elkaar, doen elkaar allemaal na.
Ze hebben geen eigen stijl, da's wel zielig voor ze natuurlijk.![]()
Nou ja, toch niet iedereen is hetzelfde?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De sletjes krijgen de aandacht die de niet-aandachtsgeile meiden ook wel zouden willen hebben; zij hebben het echter niet in zich om die aandacht op die manier op te eisen. Die frustratie projecteren ze op die sletjes, wat zich uit in afgunst.
Van vrouwen die zichzelf accepteren als niet-aandachteisend (niet op die manier, iig) hoor je nooit afgunstige signalen; die zijn niet jaloers, maar kunnen het vaak meewarig gadeslaan.
En soa vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik neukte altijd met de meisjes die zich niet sexy kleedden en die niet uitdagend dansten. die neuken namelijk fijner.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |