abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75679826
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Alicey het volgende:
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.

Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:43:21 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75679847
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.
Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:44:58 #228
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75679888
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.

Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Je hebt nog steeds niet de vraag beantwoord wat je ervan vind, en waarom.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
pi_75679936
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:48:18 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75679977
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:

het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:49:04 #231
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75679993
Matthijs amuseert mij.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75680072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
waarschijnlijk niet. Dat zit in de vrouw.
een sexy vrouw = bedreiging = negatief = slet
achja, zoals oa sjeen al zei: ik maak me niet druk om wat meiden vinden
Don't hate me because I can fuck you boyfriend.. dat ligt aan je vriendje, niet aan mij
snappie?

(ik neuk geen bezette kerels waarvan het van de vrouw niet mag trouwens, voordat mn woorden verkeerd begrepen worden)
Lid van de MamaSquad
pi_75680105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

En zeg nou niet dat dat allemaal abnormaal is.

EDIT:oh nee, jij gaat als maagd het huwelijk in
Mu!
pi_75680161
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

Open relaties FTW
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:26 #235
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680177
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

[..]

Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,
jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:54 #236
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75680188
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:23 #237
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680257
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:33 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680262
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
Weet je nog waarom Jezus het niet zo op had met Farizeërs? Mocht je er niet uitkomen, dan was er ook nog iets met splinters en balken waar je over na zou kunnen denken.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:01:05 #239
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680309
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Veel dingen die Jezus zegt zijn een spiegel, ik ben tenslotte door pure genade gered.
pi_75680376
even weer on-topic..
ik hou niet zo van zulke té aanwezige vrouwen!
ik ken er veel die het allemaal wel mooi vinden enzo maar als een meisje zich zo gedraagd houdt het bij mij op hoor..
Ik heb het nu niet over spontaan of aanwezig, want dat is natuurlijk juist wel leuk, anders is het ook zo saaai
  woensdag 16 december 2009 @ 11:03:04 #241
94676 Garisson72
pi_75680377
Doe nog eens wat geile citaatjes, matthijs.
pi_75680403
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:04:17 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75680417
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:07 #244
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680439
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:09 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680440
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:40 #246
94676 Garisson72
pi_75680456
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar bij mannen heet dat 'jagen'. Toch een nuance-verschil.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:50 #247
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Waar twijfelde je moeder dan aan?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:06:31 #248
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680484
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
Qft
  woensdag 16 december 2009 @ 11:09:48 #249
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680593
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
pi_75680630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Waar twijfelde je moeder dan aan?
ga ik hier niet uitleggen, ten eerste is het het topic er niet voor, ten tweede heb ik daar geen zin in
Lid van de MamaSquad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')