abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 09:35:49 #201
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Sjeen het volgende:
Matthijs.. je gaat gruwelijk offtopic, misschien dat je het in een geschikter forum kunt proberen, Levensbeschouwing ofzo.
Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld. Ik begrijp het al, als ik er niet op inga ben ik hypocriet en als ik wel op inga ook.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:36:24 #202
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678139
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
  woensdag 16 december 2009 @ 09:36:41 #203
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75678145
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 09:38:04 #204
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75678170
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
hier ben ik het helemaal mee eens
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:38:09 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678172
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld.
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75678178
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef TommyGun het volgende:

[..]

De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
wil je mijn vraag ook beantwoorden?
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_75678183
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?

Enniehauw: als we uit gaan en mijn heeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijn toevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?

Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
Mu!
pi_75678209
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?

Enniehauw: als we uit gaan en mijn heeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijn toevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?

Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
aub begin niet meer over god, dit is het topic er niet voor

maar voor de rest heb je gelijk
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 09:41:09 #209
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678242
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Single coil? Geen humbucker voor jou?
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 09:42:53 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75678281
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'

Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...

Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
  woensdag 16 december 2009 @ 09:45:49 #211
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75678339
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
In dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigen; er is niks mis met zeker zijn van jezelf (arrogantie daargelaten) en van 't leven genieten.

Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
  woensdag 16 december 2009 @ 09:46:26 #212
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678352
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...

Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
Ok. dan vinden we dus uiteindelijk hetzelfde.

Mensen moeten leren dat een stuk zelfvertrouwen veel doet, waarschijnlijk nog veel meer dan uiterlijke schoonheid. Als je ze beiden hebt heb je natuurlijk wel een heel goede combo (doet mij opeens aan schenkstroop denken ) Maar goede verzorging en zelfverzekerdheid doet het meeste al: het kan een iemand met middelmatig uiterlijk tot een super aantrekkelijk mens doen promoveren.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:51:07 #213
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75678473
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
pi_75678611
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Single coil? Geen humbucker voor jou?
Wel hoor!

Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 09:55:59 #215
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678626
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niet hé?

Maar ik denk dat het belangrijk is voor dit topic om uit te leggen wat dit zijn, want iedereen lijkt er een ander concept op na te houden.
pi_75678724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef TommyGun het volgende:
Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 10:02:15 #217
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75678795
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:55 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Wel hoor!

[ afbeelding ]
Beauty enige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?

Heb zelf een telecaster ook geweldige dingen.
pi_75678944
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Beauty enige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?

Heb zelf een telecaster ook geweldige dingen.
*gozer is*
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 10:14:04 #219
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75679077
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:08 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

*gozer is*
Was er al achter, je bio staat op die site.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:22:59 #220
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75679326
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.

Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:24:53 #221
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75679387
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Spreek voor jezelf
pi_75679498
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.

Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Doe eens lief!
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2009 @ 10:32:52 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75679601
quote:

[..]

Of zei zij die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Die is mooi... misschien moet je daar zelf eens goed over nadenken
pi_75679624
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Omdat ze kapot makkelijk te ballen zijn
  woensdag 16 december 2009 @ 10:38:45 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75679736
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.

Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
pi_75679826
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Alicey het volgende:
Interessant om te zien dat van een vrouw die zelfverzekerd is en doet waar ze zin in heeft direct wordt aangenomen dat ze zomaar met iedereen naar bed gaat.

Die aanname is hetgene wat verkeerd is in dit plaatje, niet de zelfverzekerde vrouw.
het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:43:21 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75679847
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

De wederkomst van Jezus kan elk moment gebeuren, dat is alleen bij God bekend wanneer dat is.
Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:44:58 #228
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75679888
quote:

[..]

Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Je hebt nog steeds niet de vraag beantwoord wat je ervan vind, en waarom.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, god en Jezus bestaan helemaal niet.
Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
pi_75679936
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Matthijs, harstikke goed dat je christen ben (ik ook), maar dit is toch niet ontopic?

Ik kan ook wel met bijbelteksten strooien, maar daar kom ik echt niet verder mee, zeker als ze niet aansluiten op datgene wat werd gezegd.

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:48:18 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75679977
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:

het woord slet heeft dan ook een negatieve lading

sexuele vrouw is denk ik beter voor het type vrouw dat wij (bijvoorbeeld: jij, ik, goldfox en sjeen) omschrijven
Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:49:04 #231
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75679993
Matthijs amuseert mij.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75680072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het woord slet heeft zeker een negatieve lading. Een seksuele vrouw zou misschien beter zijn, maar de vraag is of (bijvoorbeeld) TS die 2 uit elkaar zou kunnen houden.
waarschijnlijk niet. Dat zit in de vrouw.
een sexy vrouw = bedreiging = negatief = slet
achja, zoals oa sjeen al zei: ik maak me niet druk om wat meiden vinden
Don't hate me because I can fuck you boyfriend.. dat ligt aan je vriendje, niet aan mij
snappie?

(ik neuk geen bezette kerels waarvan het van de vrouw niet mag trouwens, voordat mn woorden verkeerd begrepen worden)
Lid van de MamaSquad
pi_75680105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf
Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

En zeg nou niet dat dat allemaal abnormaal is.

EDIT:oh nee, jij gaat als maagd het huwelijk in
Mu!
pi_75680161
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dat doe ik. Als je ouder wordt word de paringsdrang misschien minder en kun je met 1 partner prima uit de voeten, maar je bent vanaf een jaar of 13 geslachtsrijp en je wilde toch niet vanaf je 13de monogaam gaan zitten wezen? Er moet gewoon eerst een paar jaar flink wisselend op los geneukt worden, dan weet je ten minste waar je het over hebt. En daar zijn partners voor nodig die dat ook zo zien. Sletten, dus.

Open relaties FTW
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:26 #235
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680177
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

[..]

Dat is natuurlijk de vraag Laten we dat voor dit topic even in het midden laten.
Dat iemand zegt dat hij christen is zegt helemaal niks,
jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:56:54 #236
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75680188
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:23 #237
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680257
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Mensen die op die manier posten hebben geen eigen mening, maar volgen de mening van de kerk
ik kan het weten, mijn moeder was ook zo. Helaas is ze eenzaam (tenminste in haar gedachten, wij waren er toch wel bij hoor) gestorven omdat blijkt dat al die brave kerkgangers geen ruk om je geven als ze er niet zelf beter van worden
Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:59:33 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680262
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

jacobus2v19 . U gelooft dat God de enige is? Daar doet u goed aan. Maar de demonen geloven dat ook, en ze sidderen

Jacobus2v14 Broeders en zusters, wat heeft het voor zin als iemand zegt te geloven, maar hij handelt er niet naar? Zou dat geloof hem soms kunnen redden? 15 Als een broeder of zuster nauwelijks kleren heeft en elke dag eten tekortkomt, 16 en een van u zegt dan: ‘Het ga je goed! Kleed je warm en eet smakelijk!’ zonder de ander te voorzien van de eerste levensbehoeften – wat heeft dat voor zin? 17 Zo is het ook met geloof: als het zich niet daadwerkelijk bewijst, is het dood.
Weet je nog waarom Jezus het niet zo op had met Farizeërs? Mocht je er niet uitkomen, dan was er ook nog iets met splinters en balken waar je over na zou kunnen denken.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:01:05 #239
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680309
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.
Veel dingen die Jezus zegt zijn een spiegel, ik ben tenslotte door pure genade gered.
pi_75680376
even weer on-topic..
ik hou niet zo van zulke té aanwezige vrouwen!
ik ken er veel die het allemaal wel mooi vinden enzo maar als een meisje zich zo gedraagd houdt het bij mij op hoor..
Ik heb het nu niet over spontaan of aanwezig, want dat is natuurlijk juist wel leuk, anders is het ook zo saaai
  woensdag 16 december 2009 @ 11:03:04 #241
94676 Garisson72
pi_75680377
Doe nog eens wat geile citaatjes, matthijs.
pi_75680403
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik ken die mensen ook, maar gelukkig zijn er een heleboel positieve uitzonderingen(bevinden zich voornamelijk in mijn buurt), waaronder ik hopelijk mijzelf mag scharen.
Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:04:17 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75680417
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Resistance is futile.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:07 #244
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680439
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:09 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75680440
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ik vind trouwens dat mannen véél erger én onbeschaamder zijn, in de regel genomen.
Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:40 #246
94676 Garisson72
pi_75680456
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Seven. het volgende:
Ja, maar bij mannen heet dat 'jagen'. Toch een nuance-verschil.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:05:50 #247
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Had mijn moeder tijdens haar sterfproces maar meer van de kerk gehoord, dan had ze misschien kalm kunnen sterven met het idee dat haar leven in het teken stellen daarvan ook nog enigszins nut gehad heeft
Waar twijfelde je moeder dan aan?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:06:31 #248
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75680484
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:56 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Sorry, ik herken me niet in het bovenstaande geblaat dat je zojuist hebt gepost
Qft
  woensdag 16 december 2009 @ 11:09:48 #249
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680593
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens. Je kan op deze afstand niet zien of er vrucht zou zijn, het is aan God om daar over te oordelen. Net zo goed weet ik dat niet van jou.

Het punt is dat je zomaar met bijbelteksten strooit, die niets zeggen wat betreft de discussie, en die zelfs lostaan van wat er tegen je word gezegd.

Ik kan hier ook wel genesis 1 neerzetten ofzo, zegt helemaal niets over waar we aan het spreken zijn.
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
pi_75680630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Waar twijfelde je moeder dan aan?
ga ik hier niet uitleggen, ten eerste is het het topic er niet voor, ten tweede heb ik daar geen zin in
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:11:50 #251
94676 Garisson72
pi_75680654
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef matthijs.. het volgende:
De dingen die ik zeg sluiten er precies bij aan.
Wat zeg jij dan? Want ik zie je alleen pronken met andermans veren middels wat hooghartige citaatjes uit een boek.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:12:55 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75680682
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar bij mannen is dat juist stoer, snap dat dan!!
Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 11:13:41 #253
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75680703
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Open relaties FTW
FTW kan je dan echt letterlijk nemen
pi_75680757
Ik beoordeel een vrouw meestal op 2 apparte dingen:

- Hoe knap ze zijn
- Hoe leuk ze zijn

Vaak zijn knappe meisjes niet zo interessant, en hebben ze maar 1 laag waar je zo doorheen prikt.
Leuke meisjes zijn vaak niet zo knap als "knappe meisjes" (je snapt me wel), maar krijgen een + punt door hun leuk gedrag / omgang.

Heel soms overlappen die 2, en krijg je een "ideale vrouw".

-------------

Vrouwen die zich "sletterig" opstellen krijgen uiteraard alle aandacht van de mannen (tenzij je er echt niet mee naar bed zou gaan).
Het is een korte jacht, en levert heel snel de vruchten ervan...

Mannen met enigszins een beetje verstand zien knappe dames dan ook niet als "life-partners" maar meer als lustobjecten, waar de dames in kwestie zich ook voor uitlenen.
Kort en krachtig

Ik wil niet alles over 1 kam scheren, en er zijn genoeg uitzonderingen op deze regel, maar ik spreek hier voor 70% van de gevallen.

Een knappe dame met een leuk karakter, zijn er ook genoeg... alleen zijn het er minder dan de helft
  woensdag 16 december 2009 @ 11:17:54 #255
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75680838
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:22:09 #256
94676 Garisson72
pi_75680992
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is.
Iets citeren, daarentegen...
pi_75681064
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Iets citeren, daarentegen...
Nog makkelijker
het is pas moeilijk je eigen mening te hebben, te houden en goed te kunnen onderbouwen
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:24:48 #258
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681086
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wacht geduldig wat TG en Matthijs hierop te zeggen hebben. Matthijs, kom maar op met die bijbelquotes.
Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:26:01 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75681135
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Zelfde boodschap, God die mensen oproept om zich te (omkeren) rechtsomkeer maken en door geloof in Jezus te worden gered.
Als God dat allemaal doet, dan hoef jij je er toch niet meer mee te bemoeien?
pi_75681165
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer door
net als mn moeder, die dat ook pas op haar sterfbed realiseerde
Lid van de MamaSquad
pi_75681283
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mathijs is on a mission from God!
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:30:48 #262
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681310
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
pi_75681316
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Mathijs is on a mission from God! the church
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:31:04 #264
94676 Garisson72
pi_75681319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef matthijs.. het volgende:
Wel, ik uit naastenliefde vertel ik mensen over de goede boodschap of ze het aannemen of verwerpen is aan hunzelf.
Hoezo, dan heb je toch nog wel wat meer neerbuigende en aanmatigende bijbeltekstjes om te drammen?
pi_75681374
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Meestal is het andersom toch, dat mensen zich ineens tot het geloof bekeren in hun laatste uren? Dat schijnt trouwens nog steeds ruimschoots op tijd te zijn, dus waarom niet veel meer mensen een leven in zonde leiden is mij een raadsel.
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
dat heb ik nu met 2 sterfgevallen wel duidelijk kunnen merken
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:32:51 #266
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75681377
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Of de vruchten van het geloof er bij jou zijn weet ik niet, maar waar het omgaat is dat iets zeggen heel makkelijk is. Is Jezus heer in jou leven?
Dat is Hij zeker. Als ik mijzelf christen noem, betekent dat ik dat ook ben. Veel mensen noemen zich zo, maar bij hen is het een leeg begrip. Bijbelteksten hier neerzetten is ook heel makkelijk, om met een gefundeerde mening te komen is veel lastiger. Die gefundeerde mening kan best op de bijbel gebaseerd zijn, maar dat betekent geen citaten, maar uitleg wat je vind en waarom je het vind.

Toch vind ik dat jij geen meerwaarde toevoegt aan de discussie. Je strooit met bijbelteksten die wel wat zeggen over wat er werd gezegd, maar niet ingaan op de discussie zelf.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:33:52 #267
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681405
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:

[..]

god roept niets op... dat doet de kerk.. maar dat heb jij al lang niet meer door
Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:34:31 #268
94676 Garisson72
pi_75681431
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
zij realiseerde dat al dat bidden, mediteren, anderen helpen enzo geen enkel voordeel had gehad
ik ben er heilig van overtuigd dat na de dood iets is, maar het is iig niet wat in de bijbel staat
Het is allemaal perceptie en associatie hè. Meer is er gewoonweg niet.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 11:36:12 #269
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75681488
ging het hier nou over sletten
  woensdag 16 december 2009 @ 11:36:57 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75681510
quote:

[..]

Als die mensen daar niet op zitten te wachten, heb je dan nog steeds het gevoel dat het "naastenliefde" is?
  woensdag 16 december 2009 @ 11:40:04 #271
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75681607
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik realiseer mij steeds meer dat dat uiteindelijk het meeste voordeel geeft (laten we zeggen "voldoening"), maar dat is niet iets wat ik nou panklaar op tafel kan zetten voor je.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:41:33 #272
83951 rashudo
project 2501
pi_75681667
Matthijs, als je serieus naastenliefde hebt en ons op het goede pad probeert te brengen, dan zou je wel wat beter je best doen.

Nu ben je alleen maar bezig om jezelf een goed gevoel te geven, maar je bent nou niet echt resultaatgericht bezig.
Their eyes opaque.
pi_75681781
quote:

[..]

Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:49:40 #274
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75681959
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Als God je oproept om je te bekeren, dan bekeer je. Het probleem zit hem niet bij God maar bij degene die God niet wil toelaten, er is geen excuus om niet te geloven.
pi_75681994
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hier ben ik het mee eens
een zelfverzekerde vrouw zal een andere vrouw ook niet snel een slet noemen, ook al is ze losbandig. Dan denkt die zelfverzekerde vrouw ' oh mooi, die heeft t ook naar dr zin'
pi_75682008
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
Mu!
  woensdag 16 december 2009 @ 11:52:18 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682056
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ging het hier nou over sletten
Een paar pagina's terug nog wel.
pi_75682096
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 11:56:14 #279
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_75682229
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Oke dan ga ik er niet verder op in
pi_75682314
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
Het is wel ontopic, want God is eigelijk ook een slet, hij houdt van iedereen toch
nee hoor, ik heb niks tegen christenen. Maar mensen, die offtopic discussie is een beetje irritant.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 12:00:27 #281
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75682405
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een paar pagina's terug nog wel.
dat dacht ik dus ook
  woensdag 16 december 2009 @ 12:03:26 #282
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682525
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ook hier geeft de bijbel antwoord op, net zoals alle andere van dit soort vragen. ("als hij bestaat waarom doet tie dan niets" etc.) Maar ik denk toch dat het beter is om ontopic te worden, we dwalen af...
  woensdag 16 december 2009 @ 12:05:33 #283
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682620
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?

My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:07:34 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682700
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?

My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
  woensdag 16 december 2009 @ 12:07:47 #285
94676 Garisson72
pi_75682709
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:09:13 #286
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75682764
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
pi_75682774
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:11:41 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
  woensdag 16 december 2009 @ 12:12:08 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75682886
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
pi_75682971
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
pi_75683037
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.
Ik denk ook dat het een woord is wat vooral gebruikt word door
1) Een man, die graag met een slet naar bed wilt, maar de slet niet met hem, of
2) Een meid die superonzeker is en het niet kan hebben dat een andere meid meer (mannelijke) aandacht krijgt

verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.

edit: trouwens, als er een meid steeds achter mn vriend aan blijft lopen, terwijl hij al meerdere malen heeft laten merken geen interesse te hebben noem ik ook een slet, dan ben je ook gewoon irritant
  woensdag 16 december 2009 @ 12:16:49 #292
94676 Garisson72
pi_75683059
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:19:19 #293
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75683148
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.

Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.

"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:20:59 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75683194
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
Dat is wat ik er zo grappig aan vind.
pi_75683203
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
dus omdat jij veel sex hebt, wil je de vrouwen die dat ook hebben niet als slet bestempelen (ik merk dat jij niet slet genoemd wilt worden) maar je bestempelt andere vrouwen wel als slet?

dan mag jij het verschil even uitleggen aan mij (en kom dan niet met: sletten gedragen zich anders want dat is BS.. Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien en ik ken ook genoeg uitbundige, sexy gekleedde en uitdagende meiden die misschien met 5 mannen in hun hele leven naar bed zijn geweest maar die door hun enthousiasme als slet bestempeld worden)
ow en aangenaam, ik ben een van de laatste groep
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:22:00 #296
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75683230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.

Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.

"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
Op zo'n manier. De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
pi_75683270
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien

Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
pi_75683275
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op zo'n manier. De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
mannen doen het heimelijker, die gaan vreemd in clubs en bij de hoeren
Lid van de MamaSquad
pi_75683285
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
echt wel
Lid van de MamaSquad
  woensdag 16 december 2009 @ 12:24:06 #300
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75683315
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Er kunnen ook andere dingen meespelen, een vriend van mij heeft afgelopen jaar ook meerdere relaties gehad, maar telkens door wisselende oorzaken uitgegaan.

but you got my point.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')