Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld. Ik begrijp het al, als ik er niet op inga ben ik hypocriet en als ik wel op inga ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Sjeen het volgende:
Matthijs.. je gaat gruwelijk offtopic, misschien dat je het in een geschikter forum kunt proberen, Levensbeschouwing ofzo.
Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, als je dat een probleem vind kun je maar beter helemaal geen relatie beginnen.Of vind je het geen probleem als je teleurgesteld wordt door een keurig meisje?
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grote onzin is... Misschien bij het prototype leeghoofd, maar er zijn genoeg vrouwen die de pluspunten van hun lichaam en hun hersenen weten te gebruiken. Dan heb ik het wel over de categorie 25+, niet over de standaard breezer dus. Vrouwen die beschikken over een flinke portie zelfvertrouwen en er geen boodschap aan hebben wat 'meiden' over hen denken...
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op een vraag die word gesteld.
wil je mijn vraag ook beantwoorden?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
De kans is dan in mindere mate aanwezig omdat er minder verleiding is welke voortkomt uit het sletterige gedrag.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
aub begin niet meer over god, dit is het topic er niet voorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Als dat het doel is, waarom regelt god dat dan niet even, hij is toch almachtig?
Enniehauw: als we uit gaan en mijnheeft een strakke legging om haar kontje, kort rokje, hoge hakjes, en ze gedraagt zich als een slet: lekker, doen! En als ik dat soort meisjes in het wild tegen kom denk ik ook: lekker, doen!
En nu is mijntoevallig wel ongeveer het monogaamste meisje dat ik ooit ontmoet heb (ze loopt hooguit af en toe met andere meisjes te flirten, ik denk dan: lekker, doen!)
Dus waar de commotie nou over gaat?
Btw: God bestaat waarschijnlijk niet, maar je moet maar geloven waar je zin in hebt. Persoonlijk geloof ik dat het tijd is voor een kopje koffie.
Single coil? Geen humbucker voor jou?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Bij sletterige meiden denk ik dan vooral van meiden die met iedereen gaan, en dus totaal niet monogaam zijn. Misschien hebben we een verschillende opvating van "sletterige meiden"?
In dat geval kan ik het alleen maar aanmoedigen; er is niks mis met zeker zijn van jezelf (arrogantie daargelaten) en van 't leven genieten.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom ga je al van het negatieve uit?
Er zijn ook best sletterige meiden (uitdagende kleding, dol op sex e.d.) die monogaam zijn.
Daar pluk jij als partner alleen maar de vruchten van
Ok. dan vinden we dus uiteindelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'
Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...
Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
Wel hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Single coil? Geen humbucker voor jou?
Dat zegt natuurlijk niet hé?quote:
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:45 schreef TommyGun het volgende:
Maar ik ging meer uit van het type dat zich met elke jongen/man in een 'relatie' stort, en onderwijl ontrouw is omdat ze te veel van de andere aandacht geniet en dus stiekem toch geen vaste relatie wil hebben (en daardoor telkens maar een week of 2 duren).
Beautyquote:
*gozer is*quote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Beautyenige electrische gitaar die ik nog wil hebben. Ben jij die gozer?
Heb zelf een telecasterook geweldige dingen.
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fijn... die vraag is beantwoord. Dan mag je je nu richting op het eigenlijk onderwerp. Vertel eens, waarom denk jij dat sletterige vrouwen populair zijn?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ah...zoals de gemiddelde kerel zeg maar
Mooie spiegel Matthijs, trek hier je lering uit. De kennis heb je blijkbaar, nu je praktisering nog.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.
Of zei die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Oke Lucas 5v31 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Zij, die gezond zijn, hebben geen geneesheer nodig, maar zij, die ziek zijn.
32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars, tot bekering.
Of zei zij die denken dat ze zelf rechtvaardig zijn en op andere neerkijken, denk hier maar eens over na.
Omdat ze kapot makkelijk te ballen zijnquote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |