Een paar pagina's terug nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
ging het hier nou over sletten
Hij was meer dan haar vaderquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat betekende God dan voor haar, was hij een vader, had ze zelf een persoonlijke relatie met hem.
ik ben een kind van hem geworden toen ik tot geloof kwam en hij is mijn vader.
Oke dan ga ik er niet verder op inquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij was meer dan haar vader
maar goed, ik ga hier idd niet meer over geloof, mijn moeder of iets dergelijks hebben
Het is wel ontopic, want God is eigelijk ook een slet, hij houdt van iedereen tochquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik God niet wil toelaten en het lukt is God dus niet almachtig, toch?
dat dacht ik dus ookquote:
Ook hier geeft de bijbel antwoord op, net zoals alle andere van dit soort vragen. ("als hij bestaat waarom doet tie dan niets" etc.) Maar ik denk toch dat het beter is om ontopic te worden, we dwalen af...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als ik je nou uit naastenliefde vertel dat je onze relatie een stuk fijner zou kunnen maken door er mee op te houden, zou dat helpen ?
Ik snap trouwens niet de de Heere jou hulp nodig heeft, alsm,achtigheid veronderstelt geen hulpbehoevendheid zou ik menen. En als die almachtige écht wil dat ik in 'm geloof dan heeft hij daar vast een almachtig knopje voor. Bij gebrek aan geloof ga ik daarom maar uit van het niet-bestaan van zo'n almachtige, lijkt me een veilige gok.
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Ontopic: Wat verstaan jullie onder sletterig?
My opinion: meiden die men jan en alleman het bed in duiken, monogaam of niet, en eventueel de vriendjes daarom verslijten.
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meiden die met jan en alleman het bed in duiken, zijn toch per definitie niet monogaam of mis ik iets?
ik sluit me hier meer bij aanquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik probeerde op niet al te duidelijke wijze te zeggen: Meiden die om de haverklap met iemand anders een relatie hebben, en los daarvan meiden die niet monogaam zijn.
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
Sletterig gedrag kan ook kleding zijn, of houding, of taalgebruik - zonder dat er echte actieve sexuele handelingen bij komen kijken.
Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik sluit me hier meer bij aan
maar bij mij is slet niet negatief...
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
Qua gedrag denk ik wel, maar dat hoeft niet verkeerd te zijn. Misschien het onderscheid maken tussen een slet zijn en een slet lijken.
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor frequentie is een beetje de grens? Ieder jaar? Iedere maand? Iedere week? Iedere dag?
Dat is wat ik er zo grappig aan vind.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een meisje een slet gevonden door de suggestie die ze wekt, en dát zegt dus weer heel veel over de waarnemer en diens associaties. Ook het al dan niet 'verkeerd' zijn is een kwestie van associatie.
dus omdat jij veel sex hebt, wil je de vrouwen die dat ook hebben niet als slet bestempelen (ik merk dat jij niet slet genoemd wilt worden) maar je bestempelt andere vrouwen wel als slet?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het woord slet is bij mij wel negatief. De betekenis verschilt. Meiden die veel seks hebben verdienen deze titel mijns inziens niet. Seks is lekker, dus daar lijkt me niets mis mee.
Op zo'n manier.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Precies 1 maand, de dag erna en het is niet meer het geval.
Slet heeft bij mij een negatieve lading, en is in mijn beleving een meisje die niet relatievast is. Stel dat ze meerdere scharrels (2a3?) heeft in een jaar komt ze bij mij onder die benaming.
"slet" is een heel subjectief begrip. Het heeft voor ieder een andere lading.
Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht hequote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken genoeg "huismusjes" die zich zomaar zonder condoom door iedere vent met een stijve laten naaien
mannen doen het heimelijker, die gaan vreemd in clubs en bij de hoerenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
echt welquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Hahaha ja maar, die zijn vaak de ergste, waar je het niet van verwacht he
Klopt inderdaad. Er kunnen ook andere dingen meespelen, een vriend van mij heeft afgelopen jaar ook meerdere relaties gehad, maar telkens door wisselende oorzaken uitgegaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.De vraag is hierbij overigens wel of het puur aan dat meisje ligt dat ze niet relatievast is. Er zijn er tenslotte toch altijd minimaal 2 die verantwoordelijk zijn daarvoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |