abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75615453
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
  maandag 14 december 2009 @ 15:49:22 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75615581
quote:
[b]Op maandag 14 december 2009 15:45

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_75615603
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
True.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75615605
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Omdat ze aanwezig zijn.
zo, opgelost.

dat is vlug
pi_75615641
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:19 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75615654
Omdat je ze kan neuken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 14 december 2009 @ 15:51:43 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75615664
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
net te laat
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75615675
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omdat je ze kan neuken.
En omdat zij willen neuken.
pi_75615686
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75615708
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  maandag 14 december 2009 @ 15:52:37 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615709
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.

Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Resistance is futile.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 december 2009 @ 15:53:02 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75615731
Veel neuken betekend veel kans om de juiste partner te vinden om mee voort te planten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75615734
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:54:46 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75615793
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75615819
quote:

Ze zijn makkelijk/they put out.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 14 december 2009 @ 15:55:32 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615820
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:47 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75615856
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?

Zo'n vrouw is aanspreekbaar.

Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
  maandag 14 december 2009 @ 15:56:54 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615859
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zo aan de rand van de dansvloer. Want dát is pas aantrekkelijk.
Resistance is futile.
pi_75615917
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars

Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.

Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus

Ik zou er niet al te jaloers om worden
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  maandag 14 december 2009 @ 15:58:30 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75615918
Klinkt alsof de TS gefrustreerd is dat deze 'sletten' meer aandacht krijgen...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75615922
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 15:59:25 #22
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75615946
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...

Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
pi_75615947
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
dat dus
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_75615952
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?
...
Ik denk niet bepaald dat dat het geval is bij het merendeel van de zgn. 'sloeries'.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 14 december 2009 @ 16:00:36 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75615984
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Resistance is futile.
pi_75615992
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Wat sterk uitgedrukt, maar ja, dat ook
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:11 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616026
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...

Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen. . Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:23 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75616035
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75616036
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Oh okay ik begreep je niet helemaal merk ik
jammer dat dan meteen gedacht wordt dat het meteen met jan en alleman is

Ik praat met iedereen over sex, lelijk, mooi, dik, dun, geel, paars whatever..
maar dat betekent niet dat ik het ook met iedereen doe

mja dat is niet aan jou gericht, aangezien jij me wel begrijpt, heb ik door
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:02:59 #30
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75616058
En TS zagen we dus niet meer terug hier
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 14 december 2009 @ 16:03:24 #31
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616070
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen. . Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden .

* TommyGun is serieus nu
pi_75616083
En over het dansen
Jij ziet toch ook liever een man sensueel dansen met gevoel, dan een blonde jongen met colbert die zich houterig over de dansvloer beweegt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75616088
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden .

* TommyGun is serieus nu
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:04:23 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616100
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Sjarrel78 het volgende:
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars

Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.

Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus

Ik zou er niet al te jaloers om worden
Ik geloof niet in je theorie... Kan me beter vinden in wat Seven. zegt:
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.

-knip-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 14 december 2009 @ 16:05:00 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616114
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

* TommyGun is serieus nu
Een opa van 20
Resistance is futile.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:05:12 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616119
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
Whehehehe... Right
  maandag 14 december 2009 @ 16:05:32 #37
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616126
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een opa van 20
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
pi_75616155
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
pi_75616188
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
[..]

Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
Je computer veel vastgelopen ...?
  maandag 14 december 2009 @ 16:07:57 #40
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616190
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
De zogeheten players
  maandag 14 december 2009 @ 16:07:58 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75616192
quote:
en niet vies zijn van seks.
Sletten zijn het! Vrouwen die niet vies zijn van seks! Bah!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75616196
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
helemaal mee eens, dat zie je ook in de club
meesten daar zijn hoog opgeleid
dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Lid van de MamaSquad
pi_75616197
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Tuurlijk.
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:24 #44
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75616207
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat ). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:29 #45
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616209
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Je computer veel vastgelopen ...?
Says who?

Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
  maandag 14 december 2009 @ 16:08:51 #46
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616224
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat ). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
Goed verwoord
  maandag 14 december 2009 @ 16:09:29 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616243
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:

Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf . Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Resistance is futile.
pi_75616263
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf . Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Geweldig, broekies die ervaren zijn...
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
Lid van de MamaSquad
pi_75616291
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Says who?

Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
Ik eigenlijk ook niet, beter grapje diende zich niet aan
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:11:32 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616305
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
  maandag 14 december 2009 @ 16:11:35 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616308
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?

Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
pi_75616335
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Dit was een grapje van je toch?
  maandag 14 december 2009 @ 16:12:24 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616337
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Goed verwoord
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:12:32 #54
94676 Garisson72
pi_75616342
quote:
Nu doe je hetzelfde als die broekies hè: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:10 #55
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616362
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
En waar baseer je dat op?
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:22 #56
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616367
De mannen om haar heen denken met hun pik.

Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:29 #57
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616371
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nu doe je hetzelfde als die broekies hè: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
Dit dus
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:58 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616384
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef TommyGun het volgende:

[..]

[..]

Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?

Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Resistance is futile.
pi_75616408
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen

'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2009 16:15:04 ]
  maandag 14 december 2009 @ 16:14:39 #60
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616411
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Wanneer begin je, volgens jou, dan écht volwassen te worden? Zoiets hangt niet aan een leeftijd vast, maar aan ervaring en hetgeen je doet en je ergens toe beweegt.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Scorpie het volgende:
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen

'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.
Daar lijkt 't hier wel op neer te komen idd
  maandag 14 december 2009 @ 16:15:33 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75616447
Ik ben de alleroudste!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75616460
ja...klaaaaar met miepen
nu weer ontopic
pi_75616466
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de alleroudste!
Maar nog steeds lekker
pi_75616469
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG
dat durf ik zo wel te beweren zonder feiten uit het leven van TG te kennen.
Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:16:21 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616470
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de alleroudste!
En de allergeilste
  maandag 14 december 2009 @ 16:16:53 #66
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75616488
quote:
True
I never workout
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:18 #67
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75616504
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:29 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616512
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef TommyGun het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op?
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. Het is de investering niet waard. En nu boodschappen doen.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:17:58 #69
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616526
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG
dat durf ik zo wel te beweren
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.

Kom nou eens met feiten in plaats van dit gezwets.
  maandag 14 december 2009 @ 16:18:38 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616545
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef EviL_AleX het volgende:
De mannen om haar heen denken met hun pik.

Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
De meesten trouwen gewoon, maar die hebben ondertussen wel genoten van hun vrijgezellentijd.
Resistance is futile.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:18:39 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616546
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
Geloof me, ze bestaan... de sletten waarmee je een goed gesprek kunt voeren
  maandag 14 december 2009 @ 16:18:39 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75616547
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
pi_75616551
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.

en jouw feiten zijn?
zoals ik al zei: wil je weten waar ik mijn ervaring op baseer: PM

maar je geeft aan dat te willen weten, dan typ ik zo ff een pm
Lid van de MamaSquad
pi_75616558
quote:

[..]

dude....Nee nee nee , juist geen feiten
nokken
  maandag 14 december 2009 @ 16:19:54 #75
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75616590
quote:

Definieer 'sletterig'...
Intelligent, but fucked up.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:19:58 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616594
quote:

[..]

Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
  maandag 14 december 2009 @ 16:20:06 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75616598
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Sander het volgende:

[..]

Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
Deel ze!
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 16:21:03 #78
94676 Garisson72
pi_75616642
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
quote:
Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
  maandag 14 december 2009 @ 16:21:56 #79
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75616668
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Deel ze!
Het verhaal van jouw quote, maar dan rustig vanaf een jaar of 19, 20.
  maandag 14 december 2009 @ 16:22:30 #80
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616689
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg.
Helaas, ik ben nooit een kroegganger geweest, en dus ook niet 't type dat meisjes voor één keer zou doen, al dan niet alleen zoenen. Als ik iets met 'n meisje heb is 't dan ook serieus, en met meer bedoelingen dan enkel het fysieke contact.
quote:
Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld.
Al doende leert men. Daarbij zou ik niet eens een iemand willen die verder toch geen relatie wil, daar ben ik 'te bang' voor, voornamelijk als er onbedoelde gevoelens bij komen kijken (of de kans daartoe aanwezig is). Schuldgevoelens ken ik niet in dat opzicht,
quote:
Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
Like i said; ik denk dat je me teveel meet met de vrienden die jij hebt / jongens die jij kent.

Dus tot zover je vooroordelen
pi_75616701
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
ga me geen woorden in de mond leggen
quote:
[..]

Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:23:41 #82
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616725
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...

Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
pi_75616754
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...

Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
daar ben ik het dus wel mee eens
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:26:54 #84
94676 Garisson72
pi_75616821
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
ga me geen woorden in de mond leggen
jij postte:
quote:
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
quote:
dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
  Licht Ontvlambaar maandag 14 december 2009 @ 16:27:18 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75616831
quote:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit

En daarnaast is het zo dat je door de jaren heen veranderd, de een wat sneller dan de ander, maar het gebeurt. Ik pak de zaken nu ook anders aan dan ik op mijn 20ste gedaan zou hebben en ook anders dan ik op mijn 40ste zal doen, door de levensfase waar ik in verkeer
  maandag 14 december 2009 @ 16:28:29 #86
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75616876
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:

[..]

daar ben ik het dus wel mee eens
Waar praten we dan over?

Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
pi_75616885
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo zwart wit kan je het niet zeggen. Ik ken mensen van 19, 20 die oneindig veel meer levenservaring hebben dan iemand van 25. Sommige mensen kunnen echt wereldvreemd zijn hoor.
pi_75616912
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

jij postte:
[..]

Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
[..]

Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan

Maar goed, dan corrigeer ik bij deze even dat ik alle 20-jarigen over 1 kam scheer en wil ik toevoegen dat TG mij met goede argumenten (hier of per PM) wel had kunnen overtuigen van zijn gelijk
edit: en dat bij deze ook gedaan heeft
Lid van de MamaSquad
pi_75616961
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Waar praten we dan over?

Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Lid van de MamaSquad
  maandag 14 december 2009 @ 16:31:27 #90
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75616969
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Alle vrouwen waar ik een goed gesprek over sex mee had, die heb ik ook geneukt.

Schijnbaar weet ik dergelijke dingen leuk te vertellen

Maar wat ik daar eigenlijk mee wou zeggen, is natuurlijk "neuken?"
  maandag 14 december 2009 @ 16:32:41 #91
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75617014
oh, verkeerd moment
  maandag 14 december 2009 @ 16:33:59 #92
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75617047
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit
Dat is dan goed. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat een ieder anders omgaat met de situaties die zich voortdoen of voor hebben gedaan. Dit kunnen er veel of weinig zijn, en uiteraard verschillend van impact, maar ik vind gewoon niet dat je dit aan een leeftijd kunt hangen.

Ik weet van mezelf hoe ik ben en me gedraag, hoe andere tegen mij aankeken (en dat nu doen), en wat ik geleerd heb van bepaalde situaties. Dat brengt de nodige wijsheid met zich mee, en om het sterker uit te drukken: het heeft mijn volledige doen en laten drastisch veranderd.

Dat bedoel ik dan niet op de medelijden wekkende manier, maar juist dat het vele lastige dat ik heb doorstaan gezorgd heeft dat ik me nu wel goed in mijn vel voel, en stiekem blij ben met hoe alles gegaan is, al had ik bepaalde dingen beter kunnen aanpakken. Dan geldt; als je alles van tevoren weet...

pi_75617071
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
  maandag 14 december 2009 @ 16:35:15 #94
94676 Garisson72
pi_75617089
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan
Dit is een openbaar forum, dus als je meediscussieert moet je begrijpen dat meerdere mensen het lezen en er iets mee willen. Ga je die allemaal pmmen dan? That defies the purpose a bit.

Bovendien gaat dit allemaal daverend off topic.
  maandag 14 december 2009 @ 16:38:14 #95
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75617191
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.

maandag 14 december 2009 @ 16:38:35 #96
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  maandag 14 december 2009 @ 16:51:41 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75617678
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.

Ja ik ben eens met dit. Leeftijd geeft natuurlijk meer ervaring, maar sommige mensen hebben meer op hun 20ste ervaart dan iemand die dertig is.

Maar aan de andere kant, mensen denken gewoon anders over het leven en de wereld dan op je twintigste. Dus ook al heeft iemand van 20 misschien meer geneukt en meer relaties gehad dan iemand die 30 is, is die ene persoon van 30 toch "wijzer" en meer volwassen. Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 december 2009 @ 16:57:36 #98
94676 Garisson72
pi_75617899
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
  maandag 14 december 2009 @ 17:15:44 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75618547
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
[..]

Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
Toch wel, vind ik. Bijvoorbeeld als 21 jarige man zou ik minder wijs reageren op bepaalde zaken dan een 31 jarige man, of wijzer dan iemand van 16.

Bijvoorbeeld, ik ken een jongen van 19 jaar oud, hij heeft veel dingen meegemaakt in zijn leven, meer dan de gemiddelde persoon. Hij is dakloos geweest, heeft veel relaties gehad, problemen met ouders, moest altijd voor zichzelf zorgen, enz. Maar toch maakt hij beslissingen die onwijs zijn, bijvoorbeeld hij wilt van studie veranderen omdat hij ruzie heeft met iemand op school. Iemand van 25 jaar oud zal niet zomaar van studie veranderen ook al heeft hij niet zoveel meegemaakt als die jongen van 19 jaar. Hij kan beseffen dat van studie veranderen alleen in zijn nadeel is.

Een volgroeide hersenen betekent dat iemand beter kan relativeren, en beter beslissingen kan maken over de toekomst. Dat zegt Dr. Phil, tenminste.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 december 2009 @ 17:44:06 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75619677
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
-nogmaals: knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:
-wederom: knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef TommyGun het volgende:
-weer!! knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef TommyGun het volgende:
-knip-
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:
En nu stop ik

Alleen al het feit dat je er zo'n big deal van maakt dat jij met je 20 jaar wél veel levenservaring hebt, getuigt dat je nog niet zo volwassen bent als je denkt te zijn. En dat maakt niet uit, dat hoort bij de leeftijd . Over een paar jaar heb je weer een ander perspectief en dan zie je jezelf en je omgeving ook heel anders. Neemt niet weg dat je in vergelijking met je leeftijdsgenoten niet verstandiger zou zijn of iets dergelijks.
Resistance is futile.
  maandag 14 december 2009 @ 17:46:22 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75619766
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')