Omdat ze aanwezig zijn.quote:
True.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
zo, opgelost.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Omdat ze aanwezig zijn.
Als je stil in een hoekje gaat zitten val je niet op en zal je ook niet populair worden.
net te laatquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik zou zeggen dat je als man ben je daardoor aangetrokken bent omdat er zogezegd wat te neuken valt.
Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Ze zijn makkelijk/they put out.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het frappant dat meteen ervan uitgegaan wordt dat een vrouw die graag over sex praat er ook met veel mannen van geniet
Inderdaad, want boehoe, die slet danst goed en is gewoon supertof, en daarom krijgt ze alle aandacht. En de azijnpissende muurbloempjes staan dan zoquote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
En vrouwen openen er topics over uit afgunst.
Welke regel genomen?quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Of het relatiemateriaal is, is een tweede. Dat zal per geval verschillen, en is een kwestie van smaak.
dat dusquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef DuTank het volgende:
Je neukt ze een keer en je hebt er daarna geen last meer van
Ik denk niet bepaald dat dat het geval is bij het merendeel van de zgn. 'sloeries'.quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien omdat die vrouwen gewoon open durven te praten met mannen, en zich niet anders voor wil/probeert te doen dan ze is?
...
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Welke regel genomen?
ik kan je zo 20 vrouwen aanleveren die enorm van sex houden, er enorm veel over praten, naar clubs gaan, maar harstikke monogaam zijn
Wat sterk uitgedrukt, maar ja, dat ookquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb dan ook een teringhekel aan azijnpissende muurbloempjes die direct met een oordeel klaarstaan als iemand sexyer danst dan gemiddeld.
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele persoon in heel die hossel / matties / sletjes-club relatiewaardig-materiaal is...
Zijn allemaal uit op aandacht, stoerdoenerij en noem maar op. Leuk voor één keer wellicht, maar de realiteit is anders.
Oh okay ik begreep je niet helemaal merk ikquote:Op maandag 14 december 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep. Eens. De meesten zelfs. Ik ken er maar weinig die in een relatie vreemdgaan, dat lijken dan weer eerder de azijnpissende muurbloempjes te zijn die alles opkroppen en uit frustratie een ander bed opzoeken. En die regel, dat is de regel dat mensen die graag over seks praten, dat ook graag doen.
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een vrouw zal toch maar eens van het leven genieten zoals mannen dat doen.. Het is je eigen onzekerheid die je dwarszit en niets anders.
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Sevenquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden.
* TommyGun is serieus nu
Ik geloof niet in je theorie... Kan me beter vinden in wat Seven. zegt:quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef Sjarrel78 het volgende:
Mijn meiskie is niet sletterig..althans niet in de dicso!
Maar ze heeft wel mijn aandacht dubbel en dwars
Als ik een pils op heb en sta in een bar oid, dan snap ik de aantrekkingkracht van het soort meiden dat jij beschrijft zeker.
Maar in een relatie zijn ze niet te doen...tenminste dat vind ik . Een drama met die meiden
De aantrekkingskracht is van korte duur dus.
Additionele theorie:
In de praktijk ervaren die meiden dat zelf ook en grijpen dus steeds mis als het gaat om een relatie die er echt toe doet,
dus komen ze aandacht te kort en staan ze weer in hun korte rokje op de dansvloer te rijen. (waarvoor hulde)
een vicieuze cirkel dus
Ik zou er niet al te jaloers om worden
quote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou je walgen van dat gedrag? Je hebt er toch geen last van? Bovendien zijn sletten vaak open-minded, easygoing, talkative and fun. Ik heb ze graag in mijn omgeving, omdat ze vaak gangmakers zijn en met 1 of 2 uitbundige sloeries merk je gewoon dat feestjes 10x leuker zijn.
-knip-
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.quote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Een opa van 20quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon te vroeg geboren; toen was 't nog niet hip om op je 13e ontmaagd te worden.
* TommyGun is serieus nu
Whehehehe... Rightquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Re het volgende:
om er dan een extra vooroordeel op los te laten... het is omgekeerd evenredig met de hoogte van de IQ
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zitquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mijn tijd ook niet, toch deel ik de mening van Seven
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horenquote:
Je computer veel vastgelopen ...?quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen kern van waarheid in zit
[..]
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
De zogeheten playersquote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
Sletten zijn het! Vrouwen die niet vies zijn van seks! Bah!quote:
helemaal mee eens, dat zie je ook in de clubquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe lager het IQ, hoe hoger het libido? Oneens. De grootste sloeries vind je meestal onder studentes.
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Sjarrel78 het volgende:
Zijn hier trouwens ook mannelijke equivalenten van?
Says who?quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Je computer veel vastgelopen ...?
Goed verwoordquote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelfquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef TommyGun het volgende:
Het volwassen zijn komt met de ervaring. Hoe meer shit, des te eerder je je niet meer bij de jonkies thuis voelt horen
Geweldig, broekies die ervaren zijn...quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf. Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Ik eigenlijk ook niet, beter grapje diende zich niet aanquote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Says who?
Ik zie ook niet waarom 't nou weer nodig is om op de man te spelen
Wat is jouw soort publiek? Pure interessequote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Eva4Evah het volgende:
Tja, zoals al gezegd dus, omdat ze er neukbaar uitzien en ook willen neuken (lekker plat). Gewoon aandachttrekken waar men op ingaat, tenminste zo zie ik het altijd. Niet dat ik het storend vind hoor, bedoel ga lekker je gang, maar tis niet helemaal mijn soort publiek
quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geweldig, broekies die ervaren zijn...
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, man! Bijna iedereen van 20 denkt dat over zichzelf. Spreek je over 4 of 5 jaar wel weer.
Dit was een grapje van je toch?quote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zie je ook wel aan de mercedessen en bentley's voor de deur
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.quote:
Nu doe je hetzelfde als die broekies hè: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
nou kom maar op zou ik bijna zeggen
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat jij nog niet kunt weten, is dat over 5 jaar voor jou en je omgeving seks en aanverwante zaken er heel anders aan toe gaan dan op je 20ste.
Dit dusquote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu doe je hetzelfde als die broekies hè: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef TommyGun het volgende:
[..]
[..]
Wat is er over 4 of 5 jaar anders dan waardoor ik hierop terug zou komen?
Ik denk dat je teveel bij de matties uit je vriendenkring zit
Wanneer begin je, volgens jou, dan écht volwassen te worden? Zoiets hangt niet aan een leeftijd vast, maar aan ervaring en hetgeen je doet en je ergens toe beweegt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan begin je écht volwassen te worden en dan pas leer je jezelf een beetje kennen.
Daar lijkt 't hier wel op neer te komen iddquote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Scorpie het volgende:
O god, het virtuele piemelmeten is weer begonnen
'Ik heb meer ervaring want ik ben ouder, huhuhuhu'.
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu doe je hetzelfde als die broekies hè: op internet aan een stel vreemden suggereren dat je zoveel ervaring hebt. Qua leuk.
En de allergeilstequote:
Truequote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat is jouw soort publiek? Pure interesse
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. Het is de investering niet waard. En nu boodschappen doen.quote:
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Jij mag mijn post quoten waar ik beweer ervaren te zijn.
Wel ben ik meer ervaren dan TG![]()
dat durf ik zo wel te beweren
De meesten trouwen gewoon, maar die hebben ondertussen wel genoten van hun vrijgezellentijd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef EviL_AleX het volgende:
De mannen om haar heen denken met hun pik.
Enne, iedereen wil de slet doen maar niemand wil met haar trouwen...
Geloof me, ze bestaan... de sletten waarmee je een goed gesprek kunt voerenquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik ben meer van de goeie gesprekken. Gewoon lekker in een kroegje onder het genot van een drankje, ouwehoeren/discussieren over interessante onderwerpen. En no offence, maar dat is juist wat er bij dat slettenpubliek aan ontbreekt wat mij betreft. Die hebben 't alleen maar over feesten. Ik hou ook van een feestje op z'n tijd, natuurlijk. Maar ik zoek toch meer diepgang in een relatie, dat je ook eens een goeie discussie kan voeren over dingen die er in de wereld gebeuren e.d.
Er zullen ongetwijfeld sletten zijn met wie je wel dat soort gesprekken kan voeren, maar ik ben ze nog niet tegengekomen
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zienquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg. Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld. Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
en jouw feiten zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.
Kom nou eens met feiten in plaats van dit gezwets.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je doet beweringen die echt nergens op gebaseerd zijn. Beter gezegd: ze slaan op stront.
Definieer 'sletterig'...quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feitquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Deel ze!quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb heel andere ervaring. Grappig om het verschil te zien
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Nee ik stel alleen maar dat ik vind dat mensen van 20 nog geen ervaren mensen zijn.
Ik ben dat ook niet met mn 30, maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.quote:Mocht TG of jij zich afvragen waarom: stuur maar een PM en ik leg het je uit
Helaas, ik ben nooit een kroegganger geweest, en dus ook niet 't type dat meisjes voor één keer zou doen, al dan niet alleen zoenen. Als ik iets met 'n meisje heb is 't dan ook serieus, en met meer bedoelingen dan enkel het fysieke contact.quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feiten. Na je 24ste/25ste gaat seks er gewoon anders aan toe. Klein voorbeeldje: zoenen is dan vaak een opmaat tot wilde seks, terwijl het daarvoor toch echt altijd bij gewoon zoenen bleef in de kroeg.
Al doende leert men. Daarbij zou ik niet eens een iemand willen die verder toch geen relatie wil, daar ben ik 'te bang' voor, voornamelijk als er onbedoelde gevoelens bij komen kijken (of de kans daartoe aanwezig is). Schuldgevoelens ken ik niet in dat opzicht,quote:Je merkt gewoon dat mensen zich minder schuldig voelen over seks en dat mensen er beter in zijn bijvoorbeeld. Seks met mensen die de 24 nog niet gepasseerd zijn zou ik ook zeker niet meer snel aan beginnen, tenzij ik iemand echt wel zie zitten bijvoorbeeld.
Like i said; ik denk dat je me teveel meet met de vrienden die jij hebt / jongens die jij kent.quote:Maar de meeste mensen die jonger zijn, zijn qua ervaring gewoon niet zo geschikt als scharrel. En nu boodschappen doen.
ga me geen woorden in de mond leggenquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden nee. Je suggereerde het.
dan zeik ook niet op mequote:[..]
Zo spannend vind ik het bij lange na niet.
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
daar ben ik het dus wel mee eensquote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...
Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
jij postte:quote:Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
ga me geen woorden in de mond leggen![]()
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?quote:Op maandag 14 december 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
nou kom maar op zou ik bijna zeggen![]()
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!quote:dan zeik ook niet op me
mijn argumenten zijn gewoon te persoonlijk om dat voor 1000+ mensen neer te gooien
Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feitquote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaren zeggen niks. Ik kan in 5 jaar meer meemaken dan iemand in 10 jaar. Dat is niet moeilijk...
Het gaat erom hoe je met situaties en omstandigheden om gaat; het aanpakken, verwerken en ervan leren. DAT is ervaring, niet dat leeftijd gezwets.
Waar praten we dan over?quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ben ik het dus wel mee eens
Zo zwart wit kan je het niet zeggen. Ik ken mensen van 19, 20 die oneindig veel meer levenservaring hebben dan iemand van 25. Sommige mensen kunnen echt wereldvreemd zijn hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom op... iemand die ouder is, heeft gewoon meer levenservaring (puur in jaren), da's een feit
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij postte:
[..]
Is het vreemd dat ik bij die phatte zin de associatie heb dat jij hier op je eigen ervaring doelt, die ongezien meer en hoger en breder en dieper zal zijn dan de zijne?
[..]
Zo ga ik voortaan ook discussiëren. Gewoon één of andere boude stelling, en als er dan argumenten moeten komen zeg ik: "neuj, die zijn te persoonlijk." Er gaat een wéreld voor me open!
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijnquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar praten we dan over?
Betreft je PM; uiteraard zijn dat momenten waarvan je erg veel leert, maar ik geloof er niet in dat je eerst dit en dat meegemaakt moet hebben alvorens je echt kan zeggen dat je ervaring hebt in 't leven. Daarnaast weet jij ook niet wat ik heb meegemaakt, maar je gaat er direct van uit dat dat minder erg geweest zou moeten zijn dan hetgeen jij hebt meegemaakt? No offence, ik wil je niet aanvallen, maar zo voelt 't wel.
Alle vrouwen waar ik een goed gesprek over sex mee had, die heb ik ook geneukt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is niet altijd zo nee, maar in de regel genomen gaat het wel aardig op. Evengoed, ik kan enorm genieten van een goed gesprek over seks met zowel jongens als meiden. Alsof dat een verleidingstactiek is.
Dat is dan goed. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat een ieder anders omgaat met de situaties die zich voortdoen of voor hebben gedaan. Dit kunnen er veel of weinig zijn, en uiteraard verschillend van impact, maar ik vind gewoon niet dat je dit aan een leeftijd kunt hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je meer of minder hebt meegemaakt, puur dat je minder jaren geleefd hebt en dus minder jaren levenservaring hebt. En dat mijn lieve is gewoon een feit
Dit is een openbaar forum, dus als je meediscussieert moet je begrijpen dat meerdere mensen het lezen en er iets mee willen. Ga je die allemaal pmmen dan? That defies the purpose a bit.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde ze best in PM vertellen, zodat ik mijn gelijk kon tonen. Heb ik dus bij TG ook gedaan.
echter je was niet geinteresseerd, jammer dan
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, mijn excuses als ik die indruk gewekt hebt dat de dingen die jij meegemaakt hebt in je leven minder erg zouden zijn
Ja ik ben eens met dit. Leeftijd geeft natuurlijk meer ervaring, maar sommige mensen hebben meer op hun 20ste ervaart dan iemand die dertig is.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Excuses zijn niet nodig hoor, ik bedoel enkel te zeggen dat iedereen dingen meemaakt, en op basis daarvan wordt je volwassen... Als die dingen zwaarder zijn, en met meerdere komen, dan zou dit eerder kunnen zijn, onafhankelijk van de leeftijd.
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik herinner nog dat de hersenen van een man pas op 27 helemaal volwassen is, dus iemand zoals mij die 21 is zal toch niet de wijsheid hebben van iemand die 30 is.
Toch wel, vind ik. Bijvoorbeeld als 21 jarige man zou ik minder wijs reageren op bepaalde zaken dan een 31 jarige man, of wijzer dan iemand van 16.quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
Bovendien vinden mensen al snel dat hún leven een stuk indrukwekkender zal zijn dan dat van een ander, als het gaat om de dingen die ze hebben meegemaakt.
[..]
Wijsheid heeft niets te maken met de volgroeidheid van je hersenen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
De vraag is alleen waarom ze zo populair zijn. Het antwoord daarop is dat ze doorgaans enorm tof gezelschap zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef jaash het volgende:
Waarom meisjes zo doen ? Tja gewoon omdat dat ze geil zijn en ze willen aandacht. Op een bepaalde leeftijd ontdekken ze dat jongens dat leuk vinden en dan doen ze zo. Heeft allemaal met hormonen te maken.Vooral met pubertijd dan willen ze maar al te graag seks of verkering.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het met iedereen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |