quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Lijkt me niet,quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je wordt beroofd, wordt je dood.
Vooruit, heel eventjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen mag ik je aanraken, maar klinkt wel raar een beetje.
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.quote:
hihihihi stommerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
Egypte 's avonds verkennen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
Is al gebeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.
nouhouquote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Morgen ga ik met een Egyptische mattie de stad inquote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
lolwat.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Egypte 's avonds verkennen?
's avonds zijn daar geen jongeren als ik mijn boek over Egypte mag geloven.
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.
Tijden veranderenquote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?
quote:De Turken hebben vrij laat de Islam geaccepteerd, in centraal Azië, door de Perzen.
De verwestering van de Egyptische samenleving.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Er gaan zelfs Egyptenaren naar de kroeg/bar/disco
!?
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)quote:
Mubarak is westersgezind.quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
De verwestering van de Egyptische samenleving.
Bruinquote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)
Jaloers op je nichtje of vind je het jammer dat ze blond is?
NIemand heeft jouw perfecte mix natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen met bruine ogen en bruin/zwarte haren![]()
![]()
.
Meisjes met bruine ogen en bruin/zwarte harenquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
Straks komt de geheime dienst mij nog uit mijn bed lichtenquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja laat ik maar geen gewaagde uitspraken over hem doen op het Egyptische internet.
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam en India veroverde.quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat mij meer om zijn veldslagen
Blonde nichten vind jij natuurlijk minder erg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
http://maaikevanliefde.files.wordpress.com/2008/04/haar9.jpg Echt zulk bruin? Dat zie ik bijna niet bij Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bruin
Nee niet echt jaloers maar vind het wel mooi
quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
Donkere haren en lichte ogen vormen dé perfecte combinatie .quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blonde nichten vind jij natuurlijk minder erg.
Doe mij maar Yavuz Selim, hij was echt een beestquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadir_Sjah_Afshar
Ik zou me dan wel schuldig voelen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks komt de geheime dienst mij nog uit mijn bed lichten.
Heb het wel eens gezien, maar niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Donkere haren en lichte ogen vormen dé perfecte combinatie .
Lichte ogen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg je expres!quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe mij maar Yavuz Selim, hij was echt een beest
http://en.wikipedia.org/wiki/Selim_I
Nee, wel iets donkerderquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://maaikevanliefde.files.wordpress.com/2008/04/haar9.jpg Echt zulk bruin? Dat zie ik bijna niet bij Turken
Taqiyya zeg ik je!quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens! Een kaas minder is reden om te feesten voor jou.
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogenquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb het wel eens gezien, maar niet vaak.
Ja en veel Koerden hebben het ook. Donker haar lichte ogen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogen
en hoi allemaal![]()
Eensquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beetje roodachtig door henna.quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, wel iets donkerderdat ziet er zelfs een beetje roodachtig uit
Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemelquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef IHVK het volgende:
Donkere ogen als een diepe ondoordringbare bruine oceaan. Vol geheimen en raadsels.
Hij was de wreedste Sultanquote:
Groene ogen zie ik wel, maar bruin haar niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogen
en hoi allemaal![]()
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunstquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en veel Koerden hebben het ook. Donker haar lichte ogen.
Je weet hetquote:
Gele ogen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemel.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vond je andere jeugdfoto's toch beter
Nee.. ik ken mooie Koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunst.
[..]
Je weet het.
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam en India veroverde.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadir_Sjah_Afshar
Gouden ogen bestaan ook, vooral bij de Kelten (Ieren vooral)quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Je voorouders waren verstandige mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Narcist.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ook.
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voorouders waren verstandige mensen.
Ik weet alweer hoe laat het isquote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Khorasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.
Maar goed. Ottomanen en Perzen =
Nog single?quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nichtje heeft trouwens de mooiste ogen:
[ afbeelding ]
Echt pikzwart?quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef IHVK het volgende:
Als kind had ik donkerblond/lichtbruin haar en lichtbruine ogen.
Haar is inmiddels zwart en ogen donkerbruin.
Maar wel genoeg in de familie met gekleurde ogen.
Ik weet eigenlijk niet meer, maar waarschijnlijk wil ik het ook niet weten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaloezi.... (je weet he einde van deze zin)
Turken bashing? want onze Pers is er ook, die vind dat Turken geen beschaving hadden en hups hij geeft toe dat de Elite van Perzie meestal Turkmenen waren( Nadir shah, Ismail enz)quote:
Vind de ogen niet eens bijzonder mooi, maar zijzelf is wel heel mooiquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Elite van Perzie meestal Turkmenen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef siddha het volgende:
[..]
Turken bashing? want onze Pers is er ook, die vind dat Turken geen beschaving hadden en hups hij geeft toe dat de Elite van Perzie meestal Turkmenen waren( Nadir shah, Ismail enz)
Beterquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, hallo iedereen van het Turken topic bedoelde ik natuurlijk.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou eerder 11-12 denken.
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind de ogen niet eens bijzonder mooi, maar zijzelf is wel heel mooi
Het is echt raar. Ik weet niet wat er in Nederland in het water zit, maar in Turkije lijken ze dus veel jonger dan ze zijn altijd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
Zwart, weet het niet zeker, bedoel, bij de meeste mensen met "zwart" haar, zie ik in de zon wel een beetje een andere kleur.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, in de zon is het nog donkerbruin. Maar neigt normaal wel naar zwart.
Jij?
Typisch Adanaliquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.
dankjequote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.
Ze moet eens wat gezond, Neerlandsch voedsel tot zich nemen. Dan groeit ze wat snellerquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedereen schat haar zo jong, maar ze is 15.
Bedoel dat dat niet bij iedereen mooi hoeft te zien, maar bij haar wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.
Daar kick jij wel op, hm?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.
Ze zit in Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
Maar goed dat nichtje kan ook in NL zitten dus misschien een beetje raar.
Chinees!quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Een ander nichtje van mij heeft ook erg mooie ogen.
[ afbeelding ]
Erven zonen niet meestal de trekken van hun vader? (er van uitgaande dat je vader bruine ogen heeft)quote:
Kijk dan fokkers! Een echte TUrk!quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Een ander nichtje van mij heeft ook erg mooie ogen.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Donker haar en lichte ogen vind ik toch mooier.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij noemen haar ook altijd Chinees.
Ze lijken zeker weten niet Nederlands.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Min-e het volgende:
Mooie meisjes hoor, ik zou ze wel herkennen als Turkse meisjes.
Dat is de reden dat ze mooi is.quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk dan fokkers! Een echte TUrk!
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erven zonen niet meestal de trekken van hun vader? (er van uitgaande dat je vader bruine ogen heeft)
Dit heb ik op de middelbare geleerdquote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.
Heeft verder te maken met dominante en recessieve genen.
Bruin is dominant over licht (blauw)
2x bruin = bruim bruin+ licht= bruin
licht+licht=licht
Dus twee ouders met donkere ogen (waarvan hun genen voor oogkleur bestaan uit licht+bruin) hebben 1/4 kans op een kind met lichte ogen en 3/4 op donker ogen.
2 ouders met lichte ogen hebben 100% kans op kinderen met lichte ogen. Is dat niet zo, dan weet je dat er een melkboer in het spel is geweest.
Bij ons in de familie heb je echt de raarste combinaties. Ouders met donker haar en donkere ogen die een heel licht blond kind krijgen en zo.quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.
Heeft verder te maken met dominante en recessieve genen.
Bruin is dominant over licht (blauw)
2x bruin = bruim bruin+ licht= bruin
licht+licht=licht
Dus twee ouders met donkere ogen (waarvan hun genen voor oogkleur bestaan uit licht+bruin) hebben 1/4 kans op een kind met lichte ogen en 3/4 op donker ogen.
2 ouders met lichte ogen hebben 100% kans op kinderen met lichte ogen. Is dat niet zo, dan weet je dat er een melkboer in het spel is geweest.
Ja is ook middelbare school stof.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit heb ik op de middelbare geleerd, maar toch, ik vind zonen vaker op de vader lijken dan andersom.
In sommige gebieden wel. Kijk hier eens anders:quote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komen lichte ogen en donker haar veel voor in Iran?
Grijze wolf Turken(jes)quote:
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij ons in de familie heb je echt de raarste combinaties. Ouders met donker haar en donkere ogen die een heel licht blond kind krijgen en zo.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dit het 'post je familie'-topic geworden?
Hmm.. Bijvoorbeeld dat nichtje met die spleetogen, mijn oom en tante hebben allebei geen spleetogen, maar de vader van mijn tante heeft een beetje spleetogen. Wel raar dat mijn nichtje dan toch zo'n aziatisch uiterlijk heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk.
Licht is namelijk recessief('zwak') dus die ouders hebben het wel in hun genen maar het is niet tot uiting gekomen.Twee 'donkere' ouders kunnen dus heel goed een 'licht' kind krijgen.
Kut nationalisten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Jammer van die wolven, maar goed ook lichte oogjes dus.
Check deze jaloerse dame danquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Min-e het volgende:
Weet niet waarom jullie gekleurde ogen zo bijzonder vinden. Ga maar eens richting de Zwarte zee, daar zijn bruin harigen met bruine ogen een uitzondering in het straatbeeld.
Ik zoek even een foto van hun vaders, echt nooit zou je zeggen dat hun familie van elkaar zijn. Familie woont in Turkije en foto's staan sowieso op internet, dus ze vinden het vast niet erg als ik ze hier ook zet.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Jammer van die wolven, maar goed ook lichte oogjes dus.
Vroeger vor groot Turkije (Turkestan) maar nu willen ze alle PKK gasten terug naar Irak en Iran schoppenquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar staan die grijze wolven nou eigenlijk voor? Ik ben het weer vergeten.
Voor de rechtse partij MHP.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar staan die grijze wolven nou eigenlijk voor? Ik ben het weer vergeten.
Waar in Turkije zijn jouw roots dan? Noord Turks?quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Typisch oppervlakkigheid. Weet je zeker dat je geen Turk bent?
Ja, Ordu.quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Waar in Turkije zijn jouw roots dan? Noord Turks?
Mijn aanwezigheid in dit topic begint zijn tol te eisenquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Typisch oppervlakkigheid. Weet je zeker dat je geen Turk bent?
Lazmeisjequote:
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woondenquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in Anatolië waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woonden.
Ik vind blond haar en blauwe ogen helemaal niet zo bijzonder, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik lichte ogen in combinatie met een donkere huid of ogen echt super vind. Daar kan geen blond haar blauwe ogen/donker haar donkere ogen tegenop.quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Gekleurde ogen zijn geen pre wat mijn betreft. Het is mooi maar echt zwaar wegen doet het niet. Donkere ogen zijn ook heel mooi.
Dat is zo, donkere ogen zijn vaak heel mooi (met donkere wimpers)quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Gekleurde ogen zijn geen pre wat mijn betreft. Het is mooi maar echt zwaar wegen doet het niet. Donkere ogen zijn ook heel mooi.
wat lijkt die op onze dorpquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in Anatolië waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
Dus, wat meer Georgisch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies, Laz begint later in de kust, na Giresun ongeveer.
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.quote:
Kijk, je vindt het ook wel interessantquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.
Tatar? Kipchak?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.
Alleen in de herfst en lente is het er supergroen. In de zomer is het best droog. Gelukkig wel veel bos nog in onze omgeving. Een paar honderd kilometer verder naar het binneland is het nog droger. Dit valt nog best mee.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef Min-e het volgende:
Mooie foto, waanzinnig dat verschil in landschap in Turkije. Bij ons is alles net een jungle van bergen en groen.
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woonden.
Zaza's zijn oke. Die zijn veel minder extreem dan de Kirmanci Koerden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe gaan de Turken eigenlijk met de Zaza om?
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallenquote:
HAHAHAHA Ja precies. Hun vaders lopen er zo bij, met zulke snorren. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallen
Had ik al verteld dat ik eens ben gaan eten bij een hoog figuur van de MHP? had zijn zoon ontmoet met voetballen op vakantie en hij dacht dat ik een halve Turk was
Toen ik hem vertelde dat dat niet zo was was hij niet zo hartelijk mee, maar mocht wel mijn eten opeten
Was toen nog maar vijftien en had geen idee wat de MHP was
Heb jij in Turkije gewoond?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallen
Had ik al verteld dat ik eens ben gaan eten bij een hoog figuur van de MHP? had zijn zoon ontmoet met voetballen op vakantie en hij dacht dat ik een halve Turk was
Toen ik hem vertelde dat dat niet zo was was hij niet zo hartelijk mee, maar mocht wel mijn eten opeten
Was toen nog maar vijftien en had geen idee wat de MHP was
Ik maakte een grapje, ik weet best dat Turken wel normale dorpen hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen in de herfst en lente is het er supergroen. In de zomer is het best droog. Gelukkig wel veel bos nog in onze omgeving. Een paar honderd kilometer verder naar het binneland is het nog droger. Dit valt nog best mee.
Er is inderdaad enorm verschil aan landschap. Karadeniz is een zee van groen.
[..]
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.quote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
familie met gekleurde ogen, maar je ziet het niet goed op deze foto
Volgens mijn neef die wat genealogisch geïnteresseerd is, wit russich. Waarvan waarschijnlijk ook joodse mensen. Zelfs in Ethiopië heeft ie fam leden opgespoord (kolonisanten uit Rusland).quote:
Dissersquote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
familie met gekleurde ogen, maar je ziet het niet goed op deze foto
Ik ben overigens nooit echt in het Oosten van Turkije geweest. Een Turk vertelde me weleens dat in sommige Koerdische gebieden het niet veilig is voor Turken?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zaza's zijn oke. Die zijn veel minder extreem dan de Kirmanci Koerden.
hey wtf, kom je toevallig uit devicipinar?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.
Hij heeft het kapsel van die sjaak uit Twilightquote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.![]()
[ afbeelding ]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mijn neef die wat genealogisch geïnteresseerd is, wit russich. Waarvan waarschijnlijk ook joodse mensen. Zelfs in Ethiopië heeft ie fam leden opgespoord (kolonisanten uit Rusland).
Cool! Geboren in de jungle. Tarzan!quote:Op zondag 13 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in dinges waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
Jouw moeder lijkt op mijn moeder.quote:
Zou je hem voor een Turk aanzien? Niet ons met Iranier vergelijken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.![]()
[ afbeelding ]
Gastarbeiders. Het zijn vakantiehuisjes eigenlijk. Uit nostalgie daar gebouwd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, ik weet best dat Turken wel normale dorpen hebben. Maar het ziet er wel netjes uit allemaal, het heeft zeker voornamelijk rijkere inwoners?
Dat was iets van 20 jaar geleden gastquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een drollenvanger aan,?
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie die uit gebieden komen waar alleen maar Koerden wonen, nooit problemen mee gehad. Ik word trouwens vaak aangezien voor een Koerd in Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben overigens nooit echt in het Oosten van Turkije geweest. Een Turk vertelde me weleens dat in sommige Koerdische gebieden het niet veilig is voor Turken?
Wat is een typische Koerd en wat is een typische Turk?quote:Op zondag 13 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie die uit gebieden komen waar alleen maar Koerden wonen, nooit problemen mee gehad. Ik word trouwens vaak aangezien voor een Koerd in Turkije.
Boeiend, drollenvangers zijn nooit 'in' geweestquote:Op zondag 13 december 2009 21:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat was iets van 20 jaar geleden gast![]()
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.quote:
Als jij goed Engels, Duits en of Frans (Turks) kan zou ik in jouw plaats aan Colloqium Doctum denken, ik ga het niet uitleggen maar als je al zoveel weet moet je het maar proberenquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
Hehe nee. Maar jij kwam ook uit Yozgat toch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey wtf, kom je toevallig uit devicipinar?
Wij hebben sinds dit jaar aangetrouwde Georgische familie, kun je wel een beetje vergelijken met Circassiers denk ik. Echt hele aparte cultuur en gewoontes. Nooit gedacht dat we zo van elkaar zouden verschillen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.
Maar geen Turk, spreek wel een beetje Turks dat wel.
Armenenquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.
Ja ik zie jou wel eens in discussies over Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Huh, ik snap je niet?quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef siddha het volgende:
[..]
Als jij goed Engels, Duits en of Frans (Turks) kan zou ik in jouw plaats aan Colloqium Doctum denken, ik ga het niet uitleggen maar als je al zoveel weet moet je het maar proberen
Eighties, bquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een drollenvanger aan,?
Google is your lordquote:
quote:
jup, 66 for everquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe nee. Maar jij kwam ook uit Yozgat toch?
Ik ken al die dorpen niet, hoe vaak mijn opa het mij ook bij heeft proberen te brengen.
Nu rijden we langs 'huppeldepup'.
Okey. Wat een mooie bergen.![]()
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
geen idee ;pquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?
hahahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneensquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben sinds dit jaar aangetrouwde Georgische familie, kun je wel een beetje vergelijken met Circassiers denk ik. Echt hele aparte cultuur en gewoontes. Nooit gedacht dat we zo van elkaar zouden verschillen.
Ja dit heb ik ook gezien op Discovery. Zie wel gelijkenissen met "onze" mensen, maar bij ons is er ook veel gemixt, met idd de lazen ed .quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.
Hebben ze daar al internet dan?quote:
Stokken, dat hebben ze daar wel! Hier in Rotterdam gebruiken ze daar hun gunna/pipa voor!quote:
Wel jammer, maar als je het uiteindelijk via een omweg doet, is het ook goed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.
Ja dat klopt, maar de man van mijn nicht woont echt op de grens met Georgie, en ik kom uit het zuiden van Turkije (Adana, mediterrane), en dat is echt heleee andere cultuur.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneens![]()
Georgisch eten is heerlijk, maar dat is Turks eten ook.
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik kon het niet vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, waar blijven de foto's van je Arabisch uitziende familie?
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischerquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.
Toch kies ik liever de veilige weg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischer
quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Circassiërs zijn toch wat de Turken Çerkez noemen?
Als je dat niet weet....quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
ok, tyquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn er maar 50 mensen van dat volk over?
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Is er een typisch Arabisch uiterlijk? Arabieren zijn toch vooral verbonden door de taal?
barbaar komt van de Grieken hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Nee, volgens mij leven er nog wel meerdere in Oost-Europa.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch kies ik liever de veilige weg.![]()
stiekem wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.
zoiets had ik laatst volgens mij bij geschiedenis geleerdquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Hahaha.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)
Trusten Egyptenaartjequote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ik ga slapen. Morgen vroeg op. Post ze, ik verwacht morgen een nieuw record te zien.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ik ga slapen. Morgen vroeg op. Post ze, ik verwacht morgen een nieuw record te zien.
oke ik zeg het verkeerd, maar ik bedoelde op het woord 'barbaar'. 'bar' is geen grieks maar een turks woord.quote:
Mooie fotoquote:
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke ik zeg het verkeerd, maar ik bedoelde op het woord 'barbaar'. 'bar' is geen grieks maar een turks woord.
Hij lijkt op een Koerd-Turk hier uit de buurt en ik vind hem altijd op een Marokkaan lijken.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hem zou ik dus niet zo snel voor een Turk aanzien
Whaha ik heb ook zo'n neefje, donkere huidskleur, zwart haar, hele donkere ogen. Bij ons is er echt van alles watquote:
Je faaltquote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef siddha het volgende:
[ [url= file:///C:/DOCUME~1/mojo/LOCALS~1/Temp/DSC02798.JPG ]afbeelding[/url] ]
Ik vind dat niet eens de reden om hem voor een Arabier aan te zien, want ken genoeg Turken met donkere ogen, pikzwart haar, donkere huidskleur, maar deze heeft echt iets.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whaha ik heb ook zo'n neefje, donkere huidskleur, zwart haar, hele donkere ogen. Bij ons is er echt van alles wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |