Lazmeisjequote:
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woondenquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in Anatolië waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woonden.
Ik vind blond haar en blauwe ogen helemaal niet zo bijzonder, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik lichte ogen in combinatie met een donkere huid of ogen echt super vind. Daar kan geen blond haar blauwe ogen/donker haar donkere ogen tegenop.quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Gekleurde ogen zijn geen pre wat mijn betreft. Het is mooi maar echt zwaar wegen doet het niet. Donkere ogen zijn ook heel mooi.
Dat is zo, donkere ogen zijn vaak heel mooi (met donkere wimpers)quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Gekleurde ogen zijn geen pre wat mijn betreft. Het is mooi maar echt zwaar wegen doet het niet. Donkere ogen zijn ook heel mooi.
wat lijkt die op onze dorpquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in Anatolië waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
Dus, wat meer Georgisch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies, Laz begint later in de kust, na Giresun ongeveer.
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.quote:
Kijk, je vindt het ook wel interessantquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.
Tatar? Kipchak?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn ene opa was wel een laz, maar die was import. Mijn roots liggen waarschijnlijk in Rusland.
Alleen in de herfst en lente is het er supergroen. In de zomer is het best droog. Gelukkig wel veel bos nog in onze omgeving. Een paar honderd kilometer verder naar het binneland is het nog droger. Dit valt nog best mee.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef Min-e het volgende:
Mooie foto, waanzinnig dat verschil in landschap in Turkije. Bij ons is alles net een jungle van bergen en groen.
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze dorpje dan, en ik maar denken dat Turken buiten Istanboel en Ankara in hutten van geitenschijt woonden.
Zaza's zijn oke. Die zijn veel minder extreem dan de Kirmanci Koerden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe gaan de Turken eigenlijk met de Zaza om?
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallenquote:
HAHAHAHA Ja precies. Hun vaders lopen er zo bij, met zulke snorren. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallen
Had ik al verteld dat ik eens ben gaan eten bij een hoog figuur van de MHP? had zijn zoon ontmoet met voetballen op vakantie en hij dacht dat ik een halve Turk was
Toen ik hem vertelde dat dat niet zo was was hij niet zo hartelijk mee, maar mocht wel mijn eten opeten
Was toen nog maar vijftien en had geen idee wat de MHP was
Heb jij in Turkije gewoond?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En als ze later snorren hebben dan van die malle snorren kweken die net over de mondhoeken vallen
Had ik al verteld dat ik eens ben gaan eten bij een hoog figuur van de MHP? had zijn zoon ontmoet met voetballen op vakantie en hij dacht dat ik een halve Turk was
Toen ik hem vertelde dat dat niet zo was was hij niet zo hartelijk mee, maar mocht wel mijn eten opeten
Was toen nog maar vijftien en had geen idee wat de MHP was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |