Bij ons in de familie heb je echt de raarste combinaties. Ouders met donker haar en donkere ogen die een heel licht blond kind krijgen en zo.quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.
Heeft verder te maken met dominante en recessieve genen.
Bruin is dominant over licht (blauw)
2x bruin = bruim bruin+ licht= bruin
licht+licht=licht
Dus twee ouders met donkere ogen (waarvan hun genen voor oogkleur bestaan uit licht+bruin) hebben 1/4 kans op een kind met lichte ogen en 3/4 op donker ogen.
2 ouders met lichte ogen hebben 100% kans op kinderen met lichte ogen. Is dat niet zo, dan weet je dat er een melkboer in het spel is geweest.
Ja is ook middelbare school stof.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit heb ik op de middelbare geleerd, maar toch, ik vind zonen vaker op de vader lijken dan andersom.
In sommige gebieden wel. Kijk hier eens anders:quote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komen lichte ogen en donker haar veel voor in Iran?
Grijze wolf Turken(jes)quote:
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij ons in de familie heb je echt de raarste combinaties. Ouders met donker haar en donkere ogen die een heel licht blond kind krijgen en zo.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dit het 'post je familie'-topic geworden?
Hmm.. Bijvoorbeeld dat nichtje met die spleetogen, mijn oom en tante hebben allebei geen spleetogen, maar de vader van mijn tante heeft een beetje spleetogen. Wel raar dat mijn nichtje dan toch zo'n aziatisch uiterlijk heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk.
Licht is namelijk recessief('zwak') dus die ouders hebben het wel in hun genen maar het is niet tot uiting gekomen.Twee 'donkere' ouders kunnen dus heel goed een 'licht' kind krijgen.
Kut nationalisten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Jammer van die wolven, maar goed ook lichte oogjes dus.
Check deze jaloerse dame danquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Min-e het volgende:
Weet niet waarom jullie gekleurde ogen zo bijzonder vinden. Ga maar eens richting de Zwarte zee, daar zijn bruin harigen met bruine ogen een uitzondering in het straatbeeld.
Ik zoek even een foto van hun vaders, echt nooit zou je zeggen dat hun familie van elkaar zijn. Familie woont in Turkije en foto's staan sowieso op internet, dus ze vinden het vast niet erg als ik ze hier ook zet.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
Jammer van die wolven, maar goed ook lichte oogjes dus.
Vroeger vor groot Turkije (Turkestan) maar nu willen ze alle PKK gasten terug naar Irak en Iran schoppenquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar staan die grijze wolven nou eigenlijk voor? Ik ben het weer vergeten.
Voor de rechtse partij MHP.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar staan die grijze wolven nou eigenlijk voor? Ik ben het weer vergeten.
Waar in Turkije zijn jouw roots dan? Noord Turks?quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Typisch oppervlakkigheid. Weet je zeker dat je geen Turk bent?
Ja, Ordu.quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Waar in Turkije zijn jouw roots dan? Noord Turks?
Mijn aanwezigheid in dit topic begint zijn tol te eisenquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Typisch oppervlakkigheid. Weet je zeker dat je geen Turk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |