quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Lijkt me niet,quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je wordt beroofd, wordt je dood.
Vooruit, heel eventjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen mag ik je aanraken, maar klinkt wel raar een beetje.
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.quote:
hihihihi stommerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
Egypte 's avonds verkennen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
Is al gebeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.
nouhouquote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Morgen ga ik met een Egyptische mattie de stad inquote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
lolwat.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Egypte 's avonds verkennen?
's avonds zijn daar geen jongeren als ik mijn boek over Egypte mag geloven.
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.
Tijden veranderenquote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?
quote:De Turken hebben vrij laat de Islam geaccepteerd, in centraal Azië, door de Perzen.
De verwestering van de Egyptische samenleving.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Er gaan zelfs Egyptenaren naar de kroeg/bar/disco
!?
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)quote:
Mubarak is westersgezind.quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
De verwestering van de Egyptische samenleving.
Bruinquote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)
Jaloers op je nichtje of vind je het jammer dat ze blond is?
NIemand heeft jouw perfecte mix natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen met bruine ogen en bruin/zwarte haren![]()
![]()
.
Meisjes met bruine ogen en bruin/zwarte harenquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
Straks komt de geheime dienst mij nog uit mijn bed lichtenquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja laat ik maar geen gewaagde uitspraken over hem doen op het Egyptische internet.
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam en India veroverde.quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat mij meer om zijn veldslagen
Blonde nichten vind jij natuurlijk minder erg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
http://maaikevanliefde.files.wordpress.com/2008/04/haar9.jpg Echt zulk bruin? Dat zie ik bijna niet bij Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bruin
Nee niet echt jaloers maar vind het wel mooi
quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
.
Donkere haren en lichte ogen vormen dé perfecte combinatie .quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blonde nichten vind jij natuurlijk minder erg.
Doe mij maar Yavuz Selim, hij was echt een beestquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadir_Sjah_Afshar
Ik zou me dan wel schuldig voelen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Straks komt de geheime dienst mij nog uit mijn bed lichten.
Heb het wel eens gezien, maar niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Donkere haren en lichte ogen vormen dé perfecte combinatie .
Lichte ogen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg je expres!quote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe mij maar Yavuz Selim, hij was echt een beest
http://en.wikipedia.org/wiki/Selim_I
Nee, wel iets donkerderquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://maaikevanliefde.files.wordpress.com/2008/04/haar9.jpg Echt zulk bruin? Dat zie ik bijna niet bij Turken
Taqiyya zeg ik je!quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens! Een kaas minder is reden om te feesten voor jou.
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogenquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb het wel eens gezien, maar niet vaak.
Ja en veel Koerden hebben het ook. Donker haar lichte ogen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogen
en hoi allemaal![]()
Eensquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beetje roodachtig door henna.quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, wel iets donkerderdat ziet er zelfs een beetje roodachtig uit
Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemelquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef IHVK het volgende:
Donkere ogen als een diepe ondoordringbare bruine oceaan. Vol geheimen en raadsels.
Hij was de wreedste Sultanquote:
Groene ogen zie ik wel, maar bruin haar niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogen
en hoi allemaal![]()
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunstquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en veel Koerden hebben het ook. Donker haar lichte ogen.
Je weet hetquote:
Gele ogen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemel.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vond je andere jeugdfoto's toch beter
Nee.. ik ken mooie Koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunst.
[..]
Je weet het.
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam en India veroverde.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadir_Sjah_Afshar
Gouden ogen bestaan ook, vooral bij de Kelten (Ieren vooral)quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Je voorouders waren verstandige mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Narcist.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ook.
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voorouders waren verstandige mensen.
Ik weet alweer hoe laat het isquote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Khorasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.
Maar goed. Ottomanen en Perzen =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |