Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemelquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef IHVK het volgende:
Donkere ogen als een diepe ondoordringbare bruine oceaan. Vol geheimen en raadsels.
Hij was de wreedste Sultanquote:
Groene ogen zie ik wel, maar bruin haar niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eens naar Adana en Hatay, daar heb je veel van, bruin haar en groene ogen
en hoi allemaal![]()
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunstquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en veel Koerden hebben het ook. Donker haar lichte ogen.
Je weet hetquote:
Gele ogen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauw/gele ogen, als een stralende zon aan een heldere hemel.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vond je andere jeugdfoto's toch beter
Nee.. ik ken mooie Koerdenquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaar die haat die is gebaseerd op gevoelens van afgunst.
[..]
Je weet het.
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De grootste militaire strateeg was overigens Nadir Shah. De (Perzische) Turk die het o.a. tegen de Ottomanen opnam en India veroverde.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nadir_Sjah_Afshar
Gouden ogen bestaan ook, vooral bij de Kelten (Ieren vooral)quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gele ogen?
Heb je van die kleurenmix in je ogen?
Je voorouders waren verstandige mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Narcist.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet helemaal geel, sommige mensen met blauwe ogen hebben een gele cirkel erin, ik ook.
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voorouders waren verstandige mensen.
Ik weet alweer hoe laat het isquote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben ook tegen de Ottomanen gevochten samen met de Perzen.
Hallo Turken, ik ben weer terug. Er was niks op TV.![]()
Khorasan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze komen uit het noorden van Iran, Horasan.
Maar goed. Ottomanen en Perzen =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |