quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Lijkt me niet,quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je wordt beroofd, wordt je dood.
Vooruit, heel eventjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen mag ik je aanraken, maar klinkt wel raar een beetje.
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.quote:
hihihihi stommerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan komt Ataturk en jaagt jullie eruit om vervolgens het Perziche alfabet en de Perzische cultuur in gebruik te nemen.
Egypte 's avonds verkennen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
Is al gebeurd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat Iran ons beschaving gaat bijbrengen.
nouhouquote:Op zondag 13 december 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Check die Aydjza eens gepwned zijn, stommerd die je bent![]()
![]()
![]()
!!!!
Morgen ga ik met een Egyptische mattie de stad inquote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Wikwakka2, ga Egypte eens verkennen joh, Fokken doe je maar in je kutstad
lolwat.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Jullie Turken zijn door ons moslims geworden.
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Egypte 's avonds verkennen?
's avonds zijn daar geen jongeren als ik mijn boek over Egypte mag geloven.
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn er wel, heur. Winkelcentra, koffieshops, thuis aan het chillen.
Tijden veranderenquote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
ZJoriz liep mij een beetje voor te liegen dus.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waren het niet de Arabieren die de Turken bekeerden ?
quote:De Turken hebben vrij laat de Islam geaccepteerd, in centraal Azië, door de Perzen.
De verwestering van de Egyptische samenleving.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Er gaan zelfs Egyptenaren naar de kroeg/bar/disco
!?
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)quote:
Mubarak is westersgezind.quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
De verwestering van de Egyptische samenleving.
Bruinquote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een zwarte Turk? Een bruine Turk? (haarkleur)
Jaloers op je nichtje of vind je het jammer dat ze blond is?
NIemand heeft jouw perfecte mix natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen met bruine ogen en bruin/zwarte haren![]()
![]()
.
Meisjes met bruine ogen en bruin/zwarte harenquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen met bruine ogen en bruin/zwarte haren![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |