Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clipquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Begin maar met Nancy Ajram te luisteren.
Omdat haar kop nou eenmaal vreemd is.quote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clip
Aardrijkskunde?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dan?
07.00, iets leuks Turks voor jou
Haifaquote:
Oei, discussies. Altijd leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Vind het gewoon prachtig klinken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, de manier waarop die man les geeft.
Ze heeft leuke liedjes hoorquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haifa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij moet ophouden met zingen en doen waar ze goed in is: mooi zijn.
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.quote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?
Wat wordt er nu gekeken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
Elke vorm? Heb je ze allemaal gehoord dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beste stuurlui aan wal enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar liedjes niks aan. En haar stem is al helemaal niet mooi.
Vind deze echt mooi, denk dat AryaMehr wel de eerste wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
Landstelende turkenquote:
Zeker mooie stem.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordtquote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?
Nee, ze stelen alles van ons.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!
Kopiëren dan in geval van Albanië.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veroveren lieve schat, veroveren.
Ik vind het in ieder geval niets.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niets.
Wat, wat? Jouw fout komt vaak voor, een -e te veel of te weinig, ik wilde m'n zinnen kort houden, dat is anders.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Shota is leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kopiëren dan in geval van Albanië.
Verrader.quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.
Maar goed dat ben ik weer.
Het is altijd zwart of wit.
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
AyTJa, niet Aydja.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.quote:
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is niet verzonnen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Opgegeten ik had honger.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Maar ik weet niet eens wat een dizi isquote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?
Heyquote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius als pure Turk heeft niks te zoeken tussen ons neppe Anatoliers.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Eerste zin: Ja het zijn soapsquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens wat een dizi is.
Met zijn Krim-Tataars bloed.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Burakius als pure Turk heeft niks te zoeken tussen ons neppe Anatoliers.
Een 'soap' dusquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens wat een dizi is.
Pure Turk? hij was Tjetjeens / Nogai / Turks / Huns enzo?quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
en Krim-Tataars?quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pure Turk? hij was Tjetjeens / Nogai / Turks / Huns enzo?
Pure-Turken bestaan niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt wel mee, wij hebben één van de grootste SUV's die er bestaatquote:
Ja ik vraag of dat er nog bij moestquote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja? Jij noemt op wat hij is en ik dacht die staat er nog niet tussen.
fietsen is veel leukerquote:
je wordt beroofd, wordt je dood.quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, wij hebben één van de grootste SUV's die er bestaat. Egyptenaren houden wel gepast afstand. Maar binnen onze compound kan ik flink karren
.
Ja, dat moet er ook bij.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik vraag of dat er nog bij moest
doetie wel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |