vieze marokkaanquote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stil? Nee joh, ik zou juist willen dat je je mond zo wijd mogelijk opent![]()
![]()
![]()
![]()
Turks, Arabisch, Berbers, Nederlands, Engels en Havo Duits - Frans.quote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
Welke talen beheers je overigens Trigger?
Hip.quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vrienden noemen we ook wel Remix.
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alle volken op de wereld behalve de Turken.![]()
![]()
![]()
![]()
Turks vloeiend? Accent? Hoe geleerd?quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks, Arabisch, Berbers, Nederlands, Engels en Havo Duits - Frans.
Turken.....gemixt kut volk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alle volken op de wereld behalve de Turken.![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben geen Turk en haat Turken nietquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turken.
Koerd dan, ook goed.quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen Turk en haat Turken niet
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turken.
Dan maken jullie het er gewoon zelf naarquote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals wat die Turkse rockband zei toen ze de prijs voor de beste Europese act in ontvangst namen op de EMA's.
'Thanks to my beautiful and lonely country'
Ja, waar sloeg dat op, rest van Europa kende die lui niet eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals wat die Turkse rockband zei toen ze de prijs voor de beste Europese act in ontvangst namen op de EMA's.
'Thanks to my beautiful and lonely country'
De wereld haat ons toch hoor, of wij ze nou haten of niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan maken jullie het er gewoon zelf naar.
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan mezelf redden.
[..]
Ongetwijfeld
[..]
IUR
Hoezo niet? Vorig jaar won er ook al een Turk trouwens.quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, waar sloeg dat op, rest van Europa kende die lui niet eens
Try me.quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?
Dat denken jullie maar en zodoende is het realiteit gewordenquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De wereld haat ons toch hoor, of wij ze nou haten of niet.
Je bent Nederlander?quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben geen KOerd en geen Turk en ik houd van Turken.
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat denken jullie maar en zodoende is het realiteit geworden.
Niemand uit mijn omgeving kende ze en ja, dat is representatiefquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vorig jaar won er ook al een Turk trouwens.
DUS TOCHquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Whehe.quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Nee! Ik ben een Armeense.quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.quote:
Egypte heeft nu al z'n tol geėistquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?
Goed geleerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.
Nee, 100 x nee, 1000 x nee. Mijn God, ik zal nimmer trouwen omdat iemand met mij het bed heeft gedeeld. Wie wat dan ook zegt.
Ofterwijl de eerste 12 seconde.
Ben nog steeds bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goed geleerd.Hoe lang heb je erover gedaan Turks te leren?
Ik houd wel van Turken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
KOM WE GAAN BILMIYOREM STENIGEN. ZE IS ARMEENS!
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.quote:
Hoezo na doen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Je integreert snel in Egypte.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Armeense genocide?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig? Vind je het een moeilijke taal om te leren?
Ga naar Al-Qaeda's hide out. Of die van de broederschap.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werk eens aan mijn lijst in plaats van te zitten fokken.
Het bevalt mij hier wel, eerlijk gezegd. De Egyptenaren zijn wel een apart volkje, maar toch...quote:
Koptenquote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het bevalt mij hier wel, eerlijk gezegd. De Egyptenaren zijn wel een apart volkje, maar toch....
Als jij mij even hun telefoonnummers en adressen doorpaast, boks.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga naar Al-Qaeda's hide out. Of die van de broederschap.
al-qaida@al-qaida.com?quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij mij even hun telefoonnummers en adressen doorpaast, boks.
Ik wil ook Arabisch kennen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.
Insha Allah!quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gooi mij maar op een vuilnisbelt net zoals mijn Koptische vrinden.
Hoax.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.
Op zn minst Elissaquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Begin maar met Nancy Ajram te luisteren.
Vroeger....quote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
De Kopten waren vroeger in de meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |