ik wil ook iets van internet bestellen, maar ouders...quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had iets anders nodig van die site, toen zag ik die poptarts staan en heb ik ze ook meteen besteld.
?quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Achter jou danquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Triggershot doet daar graag geheimzinnig over..quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
Nooit. De hele wereld Turks.quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Je moet niet zo veel eisen hebbenquote:
praat je zo om me stil te laten zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Albanees-Marokkaansquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
uiterlijk maakt altijd uitquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel eisen hebben. Wat maakt het uiterlijk nou uit, koop dan de witte als je de bruine niet mooi vindt.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Het werkt straks welquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
Stil? Nee joh, ik zou juist willen dat je je mond zo wijd mogelijk opentquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |