quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Ach, zoutvaatje op tafel en klaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd hequote:
Gewoon tijdens het koken al goed doen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zoutvaatje op tafel en klaar
Maar teveel zout is ook niet goed, verkloot de rest van de smaken ook..
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd he
Culinaire barbaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het koken al goed doen.
Ga werken! Welke tel heb je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.![]()
Ik heb al 4 jaar dezelfde tel verdomme.
wij hebben altidj alleen maar nokia in huisquote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Groot gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wij hebben altidj alleen maar nokia in huis
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.quote:
Klopt, ik twijfelde eerst ook of ik die zou nemen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.
Hehehe, ik weet het ook niet. Hij valt steeds.quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?
boos op je mobiel ?quote:Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe, ik weet het ook niet. Hij valt steeds.
ga denk ik daarom sim only halen, abonnement is verlopenquote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook best mooi, heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt
Oja nog steedsquote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga denk ik daarom sim only halen, abonnement is verlopen
Ja, geen zin om te zoeken.quote:Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja nog steeds
Simonly neem ik ook wel denk ik, lekker cheap
niemand hier heeft een avatarquote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie niemands avatar, alleen die van mijzelf.
Instellingen wijzigen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie niemands avatar, alleen die van mijzelf.
Weet niet hoeveel je gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
heb eentje van 300 min + 100 sms, 7,95 gevonden, is toch wel een goede prijs?
Poppetje?quote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom is Rookerts poppetje anders dan die van Bortecinem, Triggershot en mijne?
hehequote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik die gewijzigd heb.
gaat er niet om hoeveel ik gebruik, maar of het een goede prijs is voor 300 belminuten + 100 smsquote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je gebruiktWelke provider?
Goede prijs is het zekerquote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaat er niet om hoeveel ik gebruik, maar of het een goede prijs is voor 300 belminuten + 100 sms
telfort
geen markt voor of al te veel in nlquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verkopen ze dit niet in Nederland?
Neem een HTC Hero, toptelefoon.quote:
Ik heb ze besteld via americangoodies. Maar die verzendkosten daar zijn echt overdreven.quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen markt voor of al te veel in nl
Ik scrolde omhoog, zag een plaatje van eten staan,dacht aan Bortecinem en ja hoorquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verkopen ze dit niet in Nederland?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik scrolde omhoog, zag een plaatje van eten staan,dacht aan Bortecinem en ja hoor
had je het eerder gegeten?quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld via americangoodies. Maar die verzendkosten daar zijn echt overdreven.
Omdat hij geen geslacht heeft ingevuld in zijn profiel.quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat poppetje naast je naam.
Ik doe niet meer aan diëten, dat deed ik vroeger. Nu sport ik en eet ik wat ik wil. Werkt veel beter.quote:
Het gaat er toch om hoe hij werktquote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Ik vind deze er mooier uitzien.
Maar die is echt lelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe hij werkt. De Hero heeft Android wat één van de betere besturingsprogramma's is voor telefoons.
hoe lekker is het dat je die verzendkosten ervoor over hebtquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug bij een Nederlandse vriendin, haar vader had het meegenomen uit Amerika ofzo.
Ik had iets anders nodig van die site, toen zag ik die poptarts staan en heb ik ze ook meteen besteld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe lekker is het dat je die verzendkosten ervoor over hebt
ik wil ook iets van internet bestellen, maar ouders...quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had iets anders nodig van die site, toen zag ik die poptarts staan en heb ik ze ook meteen besteld.
?quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Achter jou danquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Triggershot doet daar graag geheimzinnig over..quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
Nooit. De hele wereld Turks.quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Je moet niet zo veel eisen hebbenquote:
praat je zo om me stil te laten zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Albanees-Marokkaansquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
uiterlijk maakt altijd uitquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel eisen hebben. Wat maakt het uiterlijk nou uit, koop dan de witte als je de bruine niet mooi vindt.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Het werkt straks welquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
Stil? Nee joh, ik zou juist willen dat je je mond zo wijd mogelijk opentquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |