DUS TOCHquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Whehe.quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Nee! Ik ben een Armeense.quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.quote:
Egypte heeft nu al z'n tol geëistquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?
Goed geleerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.
Nee, 100 x nee, 1000 x nee. Mijn God, ik zal nimmer trouwen omdat iemand met mij het bed heeft gedeeld. Wie wat dan ook zegt.
Ofterwijl de eerste 12 seconde.
Ben nog steeds bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goed geleerd.Hoe lang heb je erover gedaan Turks te leren?
Ik houd wel van Turken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
KOM WE GAAN BILMIYOREM STENIGEN. ZE IS ARMEENS!
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.quote:
Hoezo na doen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Je integreert snel in Egypte.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Armeense genocide?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |