Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clipquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Begin maar met Nancy Ajram te luisteren.
Omdat haar kop nou eenmaal vreemd is.quote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clip
Aardrijkskunde?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dan?
07.00, iets leuks Turks voor jou
Haifaquote:
Oei, discussies. Altijd leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Vind het gewoon prachtig klinken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, de manier waarop die man les geeft.
Ze heeft leuke liedjes hoorquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haifa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij moet ophouden met zingen en doen waar ze goed in is: mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |