Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.quote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?
Wat wordt er nu gekeken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
Elke vorm? Heb je ze allemaal gehoord dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beste stuurlui aan wal enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar liedjes niks aan. En haar stem is al helemaal niet mooi.
Vind deze echt mooi, denk dat AryaMehr wel de eerste wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
Landstelende turkenquote:
Zeker mooie stem.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordtquote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?
Nee, ze stelen alles van ons.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!
Kopiëren dan in geval van Albanië.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veroveren lieve schat, veroveren.
Ik vind het in ieder geval niets.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |