Wat, wat? Jouw fout komt vaak voor, een -e te veel of te weinig, ik wilde m'n zinnen kort houden, dat is anders.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Shota is leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kopiėren dan in geval van Albaniė.
Verrader.quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.
Maar goed dat ben ik weer.
Het is altijd zwart of wit.
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
AyTJa, niet Aydja.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.quote:
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is niet verzonnen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Opgegeten ik had honger.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Maar ik weet niet eens wat een dizi isquote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?
Heyquote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius als pure Turk heeft niks te zoeken tussen ons neppe Anatoliers.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Eerste zin: Ja het zijn soapsquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens wat een dizi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |