Ze moet eens wat gezond, Neerlandsch voedsel tot zich nemen. Dan groeit ze wat snellerquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedereen schat haar zo jong, maar ze is 15.
Bedoel dat dat niet bij iedereen mooi hoeft te zien, maar bij haar wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.
Daar kick jij wel op, hm?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou eerder 11-12 denken.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.
Ze zit in Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
Maar goed dat nichtje kan ook in NL zitten dus misschien een beetje raar.
Chinees!quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Een ander nichtje van mij heeft ook erg mooie ogen.
[ afbeelding ]
Erven zonen niet meestal de trekken van hun vader? (er van uitgaande dat je vader bruine ogen heeft)quote:
Kijk dan fokkers! Een echte TUrk!quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Een ander nichtje van mij heeft ook erg mooie ogen.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Donker haar en lichte ogen vind ik toch mooier.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij noemen haar ook altijd Chinees.
Ze lijken zeker weten niet Nederlands.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Min-e het volgende:
Mooie meisjes hoor, ik zou ze wel herkennen als Turkse meisjes.
Dat is de reden dat ze mooi is.quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk dan fokkers! Een echte TUrk!
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erven zonen niet meestal de trekken van hun vader? (er van uitgaande dat je vader bruine ogen heeft)
Dit heb ik op de middelbare geleerdquote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Zonen kunnen net zo goed trekken van hun moeder erven.
Heeft verder te maken met dominante en recessieve genen.
Bruin is dominant over licht (blauw)
2x bruin = bruim bruin+ licht= bruin
licht+licht=licht
Dus twee ouders met donkere ogen (waarvan hun genen voor oogkleur bestaan uit licht+bruin) hebben 1/4 kans op een kind met lichte ogen en 3/4 op donker ogen.
2 ouders met lichte ogen hebben 100% kans op kinderen met lichte ogen. Is dat niet zo, dan weet je dat er een melkboer in het spel is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |