Nog single?quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nichtje heeft trouwens de mooiste ogen:
[ afbeelding ]
Echt pikzwart?quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef IHVK het volgende:
Als kind had ik donkerblond/lichtbruin haar en lichtbruine ogen.
Haar is inmiddels zwart en ogen donkerbruin.
Maar wel genoeg in de familie met gekleurde ogen.
Ik weet eigenlijk niet meer, maar waarschijnlijk wil ik het ook niet weten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaloezi.... (je weet he einde van deze zin)
Turken bashing? want onze Pers is er ook, die vind dat Turken geen beschaving hadden en hups hij geeft toe dat de Elite van Perzie meestal Turkmenen waren( Nadir shah, Ismail enz)quote:
Vind de ogen niet eens bijzonder mooi, maar zijzelf is wel heel mooiquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Elite van Perzie meestal Turkmenen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef siddha het volgende:
[..]
Turken bashing? want onze Pers is er ook, die vind dat Turken geen beschaving hadden en hups hij geeft toe dat de Elite van Perzie meestal Turkmenen waren( Nadir shah, Ismail enz)
Beterquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, hallo iedereen van het Turken topic bedoelde ik natuurlijk.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou eerder 11-12 denken.
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind de ogen niet eens bijzonder mooi, maar zijzelf is wel heel mooi
Het is echt raar. Ik weet niet wat er in Nederland in het water zit, maar in Turkije lijken ze dus veel jonger dan ze zijn altijd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou eerder 11-12 denken.
Zwart, weet het niet zeker, bedoel, bij de meeste mensen met "zwart" haar, zie ik in de zon wel een beetje een andere kleur.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, in de zon is het nog donkerbruin. Maar neigt normaal wel naar zwart.
Jij?
Typisch Adanaliquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen in combinatie met haar haarkleur erg mooi.
dankjequote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blond haar en bruine ogen zijn ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |