Ik maakte een grapje, ik weet best dat Turken wel normale dorpen hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen in de herfst en lente is het er supergroen. In de zomer is het best droog. Gelukkig wel veel bos nog in onze omgeving. Een paar honderd kilometer verder naar het binneland is het nog droger. Dit valt nog best mee.
Er is inderdaad enorm verschil aan landschap. Karadeniz is een zee van groen.
[..]
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.quote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
familie met gekleurde ogen, maar je ziet het niet goed op deze foto
Volgens mijn neef die wat genealogisch geïnteresseerd is, wit russich. Waarvan waarschijnlijk ook joodse mensen. Zelfs in Ethiopië heeft ie fam leden opgespoord (kolonisanten uit Rusland).quote:
Dissersquote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
familie met gekleurde ogen, maar je ziet het niet goed op deze foto
Ik ben overigens nooit echt in het Oosten van Turkije geweest. Een Turk vertelde me weleens dat in sommige Koerdische gebieden het niet veilig is voor Turken?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zaza's zijn oke. Die zijn veel minder extreem dan de Kirmanci Koerden.
hey wtf, kom je toevallig uit devicipinar?quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn veel meer grote Turkse steden hoor. Maar goed dit dorp is ook niet een 100% eerlijk beeld, want 3/4 van het dorp woont in Nederland/Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/grote Turkse steden.
Hij heeft het kapsel van die sjaak uit Twilightquote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.![]()
[ afbeelding ]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mijn neef die wat genealogisch geïnteresseerd is, wit russich. Waarvan waarschijnlijk ook joodse mensen. Zelfs in Ethiopië heeft ie fam leden opgespoord (kolonisanten uit Rusland).
Cool! Geboren in de jungle. Tarzan!quote:Op zondag 13 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik post geen foto van mijn familie, maar wel een foto van het dorp in dinges waar alle ellende is begonnen. (mijn roots)
[ afbeelding ]
Jouw moeder lijkt op mijn moeder.quote:
Zou je hem voor een Turk aanzien? Niet ons met Iranier vergelijken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jongen doet me een beetje denken aan een Iraanse jongen die ik ken, maar in Amerika woont. Hij is overigens een pure Iranier.![]()
[ afbeelding ]
Gastarbeiders. Het zijn vakantiehuisjes eigenlijk. Uit nostalgie daar gebouwd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, ik weet best dat Turken wel normale dorpen hebben. Maar het ziet er wel netjes uit allemaal, het heeft zeker voornamelijk rijkere inwoners?
Dat was iets van 20 jaar geleden gastquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een drollenvanger aan,?
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie die uit gebieden komen waar alleen maar Koerden wonen, nooit problemen mee gehad. Ik word trouwens vaak aangezien voor een Koerd in Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben overigens nooit echt in het Oosten van Turkije geweest. Een Turk vertelde me weleens dat in sommige Koerdische gebieden het niet veilig is voor Turken?
Wat is een typische Koerd en wat is een typische Turk?quote:Op zondag 13 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde Koerdische familie die uit gebieden komen waar alleen maar Koerden wonen, nooit problemen mee gehad. Ik word trouwens vaak aangezien voor een Koerd in Turkije.
Boeiend, drollenvangers zijn nooit 'in' geweestquote:Op zondag 13 december 2009 21:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat was iets van 20 jaar geleden gast![]()
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.quote:
Als jij goed Engels, Duits en of Frans (Turks) kan zou ik in jouw plaats aan Colloqium Doctum denken, ik ga het niet uitleggen maar als je al zoveel weet moet je het maar proberenquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
Hehe nee. Maar jij kwam ook uit Yozgat toch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey wtf, kom je toevallig uit devicipinar?
Wij hebben sinds dit jaar aangetrouwde Georgische familie, kun je wel een beetje vergelijken met Circassiers denk ik. Echt hele aparte cultuur en gewoontes. Nooit gedacht dat we zo van elkaar zouden verschillen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.
Maar geen Turk, spreek wel een beetje Turks dat wel.
Armenenquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.
Ja ik zie jou wel eens in discussies over Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Huh, ik snap je niet?quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef siddha het volgende:
[..]
Als jij goed Engels, Duits en of Frans (Turks) kan zou ik in jouw plaats aan Colloqium Doctum denken, ik ga het niet uitleggen maar als je al zoveel weet moet je het maar proberen
Eighties, bquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een drollenvanger aan,?
Google is your lordquote:
quote:
jup, 66 for everquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe nee. Maar jij kwam ook uit Yozgat toch?
Ik ken al die dorpen niet, hoe vaak mijn opa het mij ook bij heeft proberen te brengen.
Nu rijden we langs 'huppeldepup'.
Okey. Wat een mooie bergen.![]()
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
geen idee ;pquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?
hahahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneensquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben sinds dit jaar aangetrouwde Georgische familie, kun je wel een beetje vergelijken met Circassiers denk ik. Echt hele aparte cultuur en gewoontes. Nooit gedacht dat we zo van elkaar zouden verschillen.
Ja dit heb ik ook gezien op Discovery. Zie wel gelijkenissen met "onze" mensen, maar bij ons is er ook veel gemixt, met idd de lazen ed .quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.
Hebben ze daar al internet dan?quote:
Stokken, dat hebben ze daar wel! Hier in Rotterdam gebruiken ze daar hun gunna/pipa voor!quote:
Wel jammer, maar als je het uiteindelijk via een omweg doet, is het ook goed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.
Ja dat klopt, maar de man van mijn nicht woont echt op de grens met Georgie, en ik kom uit het zuiden van Turkije (Adana, mediterrane), en dat is echt heleee andere cultuur.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneens![]()
Georgisch eten is heerlijk, maar dat is Turks eten ook.
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik kon het niet vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, waar blijven de foto's van je Arabisch uitziende familie?
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischerquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.
Toch kies ik liever de veilige weg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischer
quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Circassiërs zijn toch wat de Turken Çerkez noemen?
Als je dat niet weet....quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
ok, tyquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn er maar 50 mensen van dat volk over?
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Is er een typisch Arabisch uiterlijk? Arabieren zijn toch vooral verbonden door de taal?
barbaar komt van de Grieken hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Nee, volgens mij leven er nog wel meerdere in Oost-Europa.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch kies ik liever de veilige weg.![]()
stiekem wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.
zoiets had ik laatst volgens mij bij geschiedenis geleerdquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Hahaha.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)
Trusten Egyptenaartjequote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ik ga slapen. Morgen vroeg op. Post ze, ik verwacht morgen een nieuw record te zien.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ik ga slapen. Morgen vroeg op. Post ze, ik verwacht morgen een nieuw record te zien.
oke ik zeg het verkeerd, maar ik bedoelde op het woord 'barbaar'. 'bar' is geen grieks maar een turks woord.quote:
Mooie fotoquote:
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke ik zeg het verkeerd, maar ik bedoelde op het woord 'barbaar'. 'bar' is geen grieks maar een turks woord.
Hij lijkt op een Koerd-Turk hier uit de buurt en ik vind hem altijd op een Marokkaan lijken.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hem zou ik dus niet zo snel voor een Turk aanzien
Whaha ik heb ook zo'n neefje, donkere huidskleur, zwart haar, hele donkere ogen. Bij ons is er echt van alles watquote:
Je faaltquote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef siddha het volgende:
[ [url= file:///C:/DOCUME~1/mojo/LOCALS~1/Temp/DSC02798.JPG ]afbeelding[/url] ]
Ik vind dat niet eens de reden om hem voor een Arabier aan te zien, want ken genoeg Turken met donkere ogen, pikzwart haar, donkere huidskleur, maar deze heeft echt iets.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whaha ik heb ook zo'n neefje, donkere huidskleur, zwart haar, hele donkere ogen. Bij ons is er echt van alles wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |