Oh, ik kon het niet vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, waar blijven de foto's van je Arabisch uitziende familie?
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischerquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.
Toch kies ik liever de veilige weg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het echt niet dan wat je nu voor je zelf aan het leren bent, brutalen en mensen met een grote beke zouden het kunnen en jij zou olgens mij echt kunnen enig verschil is dat je al wat je kent in een bepaald systeem giet, met een methode terwijl je nu dingen op neemt van her en der, dus veel chaotischer
quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Circassiėrs zijn toch wat de Turken Ēerkez noemen?
Als je dat niet weet....quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil weten wat een typisch Arabisch uiterlijk is
ok, tyquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de pc heb ik nog genoeg foto's, ik plaats ze morgen wel.
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.quote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn er maar 50 mensen van dat volk over?
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Een vriend van mij kent een Turks meisje dat van oorsprong uit Litouwen komt en Joods is, ze is vet nationalistisch.
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Is er een typisch Arabisch uiterlijk? Arabieren zijn toch vooral verbonden door de taal?
barbaar komt van de Grieken hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Nee, volgens mij leven er nog wel meerdere in Oost-Europa.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ze geassimileerd zijn, maar dat alleen 50 het nog van zichzelf weten?
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch kies ik liever de veilige weg.![]()
stiekem wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet vast wel wat ik bedoel. Donkere huidskleur en krulletjes enzeu.
zoiets had ik laatst volgens mij bij geschiedenis geleerdquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Gratau het volgende:
nu het toch over de turken hebben, wisten jullie dat het woord 'barbaar' van de turken komt? nee he wisten jullie niet
Hahaha.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb dus nog half jaar om jou om te praten (let the game begin)
Trusten Egyptenaartjequote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ik ga slapen. Morgen vroeg op. Post ze, ik verwacht morgen een nieuw record te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |