Ja ik zie jou wel eens in discussies over Turkije.quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar ging er iedere zomer heen, ben een halve Circassier en nog wat Armeens ook nog.
Maar geen Turk, spreek wel een beetje Turks dat wel.
Huh, ik snap je niet?quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef siddha het volgende:
[..]
Als jij goed Engels, Duits en of Frans (Turks) kan zou ik in jouw plaats aan Colloqium Doctum denken, ik ga het niet uitleggen maar als je al zoveel weet moet je het maar proberen
Eighties, bquote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een drollenvanger aan,?
Google is your lordquote:
quote:
jup, 66 for everquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe nee. Maar jij kwam ook uit Yozgat toch?
Ik ken al die dorpen niet, hoe vaak mijn opa het mij ook bij heeft proberen te brengen.
Nu rijden we langs 'huppeldepup'.
Okey. Wat een mooie bergen.![]()
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]toegelaten worden tot universitaire studie, zonder een diploma (zoiets)
geen idee ;pquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze al universiteiten in Limboland, dan?
hahahahahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo, ik doe het liever via een omweg. Ik zit niet voor niks op een lager niveau.Zomaar uni zou ik echt niet aankunnen.
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneensquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben sinds dit jaar aangetrouwde Georgische familie, kun je wel een beetje vergelijken met Circassiers denk ik. Echt hele aparte cultuur en gewoontes. Nooit gedacht dat we zo van elkaar zouden verschillen.
Ja dit heb ik ook gezien op Discovery. Zie wel gelijkenissen met "onze" mensen, maar bij ons is er ook veel gemixt, met idd de lazen ed .quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet zelf niet wat verstandiger is, maar als het kan, zou ik het wel doen.
Hebben ze daar al internet dan?quote:
Stokken, dat hebben ze daar wel! Hier in Rotterdam gebruiken ze daar hun gunna/pipa voor!quote:
Wel jammer, maar als je het uiteindelijk via een omweg doet, is het ook goed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed, ik zou dat niet kunnen.
Ja dat klopt, maar de man van mijn nicht woont echt op de grens met Georgie, en ik kom uit het zuiden van Turkije (Adana, mediterrane), en dat is echt heleee andere cultuur.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circassier zijn tegenwoordig net zoals bv Joden behoorlijk geintegreerd overal dus mijn stamgenoten in Turkije verschillen behoorlijk van hun verre familie in Jordanie, ze verstaan mekaar vaak geeneens![]()
Georgisch eten is heerlijk, maar dat is Turks eten ook.
Dat is gewoon bijna verstaanbaar. Lijkt heel erg op het Turks dat in Turkije wordt gesproken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Wit-Rusland wonen veel Turks Joden (Dus gewoon volbloed Turk, ze hebben niks met de Semitische Joden te maken), genaamd de Karaim Turken. Veel van hen zijn naar Turkije verhuisd en geassimileerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |