Euhm.quote:Op zondag 13 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Wat zijn de minimumleeftijden van die 3 tenten?
En ik dénk dat ik dan hierheen ga, i.p.v. Nijmegen
Je mag wel komen hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
en je heb me nieteens in je gedachtenKhut
quote:
Ben in voor alles. Zowel rustig in de kroeg in de avond als het stappen tot 6 uurquote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euhm.
Cocktailbar (Breakaway) = 21
Café (Stadhuisplein) = 18
Discotheek (Off Corso) = 18
Maar die leeftijden gelden meestal pas vanaf 23:00 ofzo. En ik weet niet hoe mensen de meet willen qua tijden.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik weet wanneer ik niet gewenst ben
Mooizoquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Jimbo het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een antwoord?
Ik ben niet chaggoquote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
niet zo chaggo.
het word aangebodenquote:Op zondag 13 december 2009 17:31 schreef Pinkerton het volgende:
Zou opzich wel graag komen, maar vind het lullig als ik bij iemand moet pitten die ik nog nooit in het echt heb gezien
Opgelost, slotjequote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaa. Dan komt Rik tenminste binnen.![]()
Wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het word aangeboden
Wat is het probleem dan
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het word aangeboden
Wat is het probleem dan
Uitzonderingen zijn mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.
Daar wordt je ook niet vrolijk van neequote:Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn mogelijk.
Ik bedoel het meer op zo'n manier dat niet half KLB straks in mijn woonkamer staat.
Ze had mij nooit gezien maar stond toch op Lau dr lijstjequote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.
Doe maar zo jongenquote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ze had mij nooit gezien maar stond toch op Lau dr lijstje
En terecht lijkt me zoquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
en je heb me nieteens in je gedachtenKhut
Wij houden toch onze eigen meet hequote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Jimbo het volgende:
Jij hoort toch bij mij? Dus wij gaan naar nijmegenquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
Mij include ze ook niet eensch in t Mensen die ik zelf in gedachten had lijstje.
18 Denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef JoPiDo het volgende:
mag ik ook komen? ik woon in Rotterdam, dus die slaapplek hoef ik niet
ben wel benieuwd!
wat is de gemiddelde leeftijd?
Ik ben dan al geen tiener meerquote:
Done.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Pinkerton het volgende:
Kun je mij ook bij komers zetten Lau? Ik regel dan wel vrij indien nodig?
Ja ik heb hem dus ook niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ga voor dat laatste.
Ik heb ..volgens mij ... geen luchtbed meer
gesneuveld long long time geleden.
De bank is ook prima.quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh, ik heb er zojuist 1 geregeld
Nee Jochem heeft niets. Ik heb 1 slaapzak alleen haha. Je ouders bed?quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Euhm. Eigen luchtbed en slaapzak is wel handig.
Ik heb hier euhm. 3 bedden, en 3 luchtbedden.
Heeft Jochem niet nog iets Tamara?
Jullie mogen het tweepersoonsluchtbed wel?quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem heeft niets. Ik heb 1 slaapzak alleen haha. Je ouders bed?Nee op de bank misschien? Dekentje eroverheen en ik slaap wel
Of ik moet nog heel goed gaan zoeken maar ik denk het niet.
Als dat prima is voor jou heel graag, dan ben je een ontzettende schatquote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jullie mogen het tweepersoonsluchtbed wel?
Dat weet ik, daarom reageerde ik ook zo.quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik dat niet, en ik maakte maar een grapje
Euhm. Goede vraag. Begin Januari ergens zou ik wel fijn vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
Tof idee trouwens.Maar ik moet dus even zien.
Wanneer moet je het weten Lau?
Ik zal voor je kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euhm. Goede vraag. Begin Januari ergens zou ik wel fijn vinden.
Zolang je je broek aanhoudt wel.quote:Op zondag 13 december 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do, mag ik tegen jou aan kruipen?
quote:
quote:
Ik denk het welquote:
Jup, maar heb zoiets van fudge it. Gewoon ipod meequote:
Dat heb ik ook voor morgenquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jup, maar heb zoiets van fudge it. Gewoon ipod mee
Kom jij niet via Den Bosch?quote:
Volgens mij welquote:
Eventueel. Als ik die zondag niet hoef te werken, maar dat kan ik waarschijnlijk wel regelen. En als ik de auto mee kan nemen. Dat kan ik als ik het eerste kan regelen waarschijnlijk ook wel regelen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volgens mij welWaarom
Zou ik eventueel mee kunnen rijders?
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eventueel. Als ik die zondag niet hoef te werken, maar dat kan ik waarschijnlijk wel regelen. En als ik de auto mee kan nemen. Dat kan ik als ik het eerste kan regelen waarschijnlijk ook wel regelen.
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel beslotenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 20:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
15 minuten met de metro, metro is 2 minuten van me huis
Oh Wauw.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel besloten
Ja preciesquote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel besloten
Je woont in de buurt van Alexandrium?quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw.
5 minuten lopen naar de trein, 12 minuten in de trein, 10 minuten lopen en dan sta ik er ook.
Zal ik eens op msn laten zien hoe dichtbij ik woon?quote:Op zondag 13 december 2009 @ 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw.
5 minuten lopen naar de trein, 12 minuten in de trein, 10 minuten lopen en dan sta ik er ook.
Capelle Schollevaar, woon daar langs het spoor.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van Alexandrium?
Jaa.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal ik eens op msn laten zien hoe dichtbij ik woon?
omgquote:
Fiets z'n fantasiequote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg
straks staat ze voor je deur![]()
en in je kamer
in je bed![]()
....
Ik bel morgen ff. Als het doorgaat zorg ik dat ik Pink Floyd cd's hebquote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
NiceLekker cdtje op en je!
Wanneer weet je of je eventueel dan die zondag vrij hebt?
Wickedquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik bel morgen ff. Als het doorgaat zorg ik dat ik Pink Floyd cd's heb
quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik stap op de trein en na 2 uur en 20 minuten sta ik voor de skihut
Jahoorrrr, als je hem niet direct in het centrum kwijt kunt, stap ik even in en begeleid ik je wel ergens heen waar het niet zo duur is.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Kan ik trouwens eventueel een auto kwijt?
Lijkt me wel aangezien het in Capelle is. Woonwijk etcquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Jahoor. Parkeerplaatsen genoeg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Gratisch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jahoor. Parkeerplaatsen genoeg.
ik raak altijd de weg kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Is het met de fiets goed te bereiken?
Tomtom meenemen op de fietsquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik raak altijd de weg kwijt
en als ik ga lopen huh huh huhquote:
Met ducktape op een paal, die over je hoofd loopt, die dan weer ongeveer 1 meter uitsteektquote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als ik ga lopen huh huh huh
Een dame in de schuur? Als je nou een matras had gezegd was ik gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef Jimbo het volgende:
nog gewillige dames of fietsen die een slaapplek zoeken ? heb eventueel nog plek in de schuur
Nounou, als je dat gaat aanbieden kom ik wel bij jou crashen heurquote:Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef Jimbo het volgende:
nog gewillige dames of fietsen die een slaapplek zoeken ? heb eventueel nog plek in de schuur
kom jij ook dan ?quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Nounou, als je dat gaat aanbieden kom ik wel bij jou crashen heurMoet je wel mee de schuur in
Ik gebruik de GPS op me iPhone weleens als ik de weg niet kan vindenquote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als ik ga lopen huh huh huh
Dusj we zien ons in Den Bosch?quote:
Post gewoon moar dan als je de oto mag hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef Pinkerton het volgende:
En ik vraag vandaag aan mijn mutti of ik de auto mee kan nemen. Als dat kan neem ik x3ro iig mee, en kunnen er nog meer mensen meerijden. Dus mensen die tussen Den Bosch en Rotterdam op de route wonen moeten maar ff een berichtje in mn fobo zetten ofzo.
Kan ookquote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Post gewoon moar dan als je de oto mag hebben
Go Pinkert, go Pinkertquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Pinkerton het volgende:
Ik had 't vandaag aan ons ma gevraagd, maar ze begon een beetje te draaien. Binnenkort dus ff een zielige speech houden, dat werkt wel
Ik ga m'n best doen. Meestal als ik maar lang genoeg blijf zeuren en klagen krijg ik m'n zin toch welquote:
Dat zijn de dingenquote:Op maandag 14 december 2009 23:27 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Meestal als ik maar lang genoeg blijf zeuren en klagen krijg ik m'n zin toch wel
Nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:33 schreef o.us het volgende:
Kan ik auch kommen? Mijn allereerste FOK!-meet.
OMG, ben ik een verstotene van de maatschappij?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
OMG, ben ik een verstotene van de maatschappij?
Maar als het niet mag, dan hoeft het niet. Was maar een voorstel.![]()
Hoeft ook niet, ik woon zelf in Rotterdam.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar je blijft hier niet slapen.
Volgende keer als ik daar langskom even zwaaienquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik woon zelf in Rotterdam.(Carnisselande)
Oké.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik woon zelf in Rotterdam.(Carnisselande)
Waarom moet jij op mijn huis passen als ik er zelf ook ben?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef Len93 het volgende:
Lau', als ik nou op je huis pas? Mag ik dan blijven?
Als jullie naar de clubs zijn, doh.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom moet jij op mijn huis passen als ik er zelf ook ben?
Dan laat ik iemand in mijn huis?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als jullie naar de clubs zijn, doh.
Wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan laat ik iemand in mijn huis?
Ben je gek ofzo.
Jij komt uit Rotterdam, hoe moet ik in godsnaam weten waar de kreupele tiener uitgaat?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ben ik degene die dat moet bedenken?
Nee.
Klik.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Noortje. het volgende:
Lau, is er niet iets tofs te doen in Watt?
Ik ben niet kreupel dus heb geen idee.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef Len93 het volgende:
[..]
Jij komt uit Rotterdam, hoe moet ik in godsnaam weten waar de kreupele tiener uitgaat?
Nergens heen, Rotterdam is invalide-onaardig qua uitgaanstenten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef Len93 het volgende:
[..]
Jij komt uit Rotterdam, hoe moet ik in godsnaam weten waar de kreupele tiener uitgaat?
Je kunt wel het stadhuisplein op en af rollen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nergens heen, Rotterdam is invalide-onaardig qua uitgaanstenten.
In de skihut mag je vast op de bar rollen met die sletten daarquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt wel het stadhuisplein op en af rollen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de skihut mag je vast op de bar rollen met die sletten daar
Je kan ook de Koopgoot af rollen, lekker full-speed.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt wel het stadhuisplein op en af rollen.
Volgens mij is dat nog comfortabeler dan er vanaf lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kan ook de Koopgoot af rollen, lekker full-speed.
Je hebt links een aflopend ding. Geen trapquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog comfortabeler dan er vanaf lopen
Ik ben zo vaak bijna van de trap daar afgepleurdquote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog comfortabeler dan er vanaf lopen
Ideaal met dit weer!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt links een aflopend ding. Geen trap
Moet ik ook eens doen binnenkortquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag vanaf geleden.Weet je hoe vet dat was!
Gewoon flink stappenquote:Op zondag 27 december 2009 11:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Willen jullie van te voren beslissen waar we heen gaan of zien we dat op dat moment?
Mij maakt 't echt geen reet uit. Café vind ik misschien net zo gezellig, kan je wat meer praten aangezien sommigen (waaronder ikquote:Op zondag 27 december 2009 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon flink stappen
Oftewel het maakt mij niet zozeer uit waar
Mij lijkt een café ook leuk, ja.quote:Op zondag 27 december 2009 16:07 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Mij maakt 't echt geen reet uit. Café vind ik misschien net zo gezellig, kan je wat meer praten aangezien sommigen (waaronder ik) de rest nog nooit irl heeft gezien
Ik stem voor zien we op dat moment wel. En ik stem voor eerst café en daarna party.quote:Op zondag 27 december 2009 11:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Willen jullie van te voren beslissen waar we heen gaan of zien we dat op dat moment?
Mee proberen te krijgenquote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik stem voor gewoon daar wel zien.
En ik vraag me ook af hoe we dat met Rik gaan doen
Ik ben toch ook nog geen 18.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
gudver, Rik, waarom ben je zo een jonkie!
Was dat in utrecht?quote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam toen ik 14 was een 21+ club binnen.
En ik ben nog nooit geweigerd. Alleen DumDum laatst omdat van vriendinnen ID werd gecontroleerd en toen van mij ook.
Dan kom je dus nu zeker wel binnen bij 18+ lijkt mequote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam toen ik 14 was een 21+ club binnen.
En ik ben nog nooit geweigerd. Alleen DumDum laatst omdat van vriendinnen ID werd gecontroleerd en toen van mij ook.
Ja.quote:
Ik was al binnen en toen werd ik teruggeroepen. "Jij bent dan zeker ook geen 18?"quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
Hoe vaak ik al wel niet geweigerd ben in Utrecht de afgelopen jaren
Het was wel Aspen Valley dus dat zegt alsnog niet zo veel.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan kom je dus nu zeker wel binnen bij 18+ lijkt me
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,quote:
Weet ik veel wie wat zei.quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,
En Do, Kev, etc zeiden dat je makkelijk binnenkwam?
Naja, ok, misschien hebben ze dan ook wel gelijk. maar alsnog.
ze zijn niet makkelijk in 030
Gelukkig niet, lekker die buitenlanders buiten houdenquote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,
En Do, Kev, etc zeiden dat je makkelijk binnenkwam?
Naja, ok, misschien hebben ze dan ook wel gelijk. maar alsnog.
ze zijn niet makkelijk in 030
Monza & Rodenburg falen daar keihard in nowadays.quote:Op zondag 27 december 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig niet, lekker die buitenlanders buiten houden
Monza op donderdag nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Monza & Rodenburg falen daar keihard in nowadays.
Nee, studentenavond. Dus moet je een collegekaart hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is het dan open avond in de moskee? Thee drinken en waterpijp. jwt?
Logisch, anders zouden er 10 man binnen zijn als ze wel streng zouden zijnquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef Tijgertje. het volgende:
Care 030
010 zijn ze niet zo moeilijk. Als je maar normaal doet en je niet als een kleuter gedraagt.
Nou dat maakt anders enorm uit!quote:
Ojaquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, studentenavond. Dus moet je een collegekaart hebben.
Het lijkt me wel leuk om het aan te pakken als een normale meet. Gewoon om 7 uur beginnen, nog wat eten oid van te voren, want hier heb je ook toffe plekken waar je dat gewoon kunt doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 22:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik kreeg net de vraag van Noortje of het nog door ging en hoelaat alles zou zijn enzo.![]()
Euhm. Ja, het gaat door. Mits genoeg animo.
Hoelaat. Tsja, het lijkt me handig dat de mensen die hier blijven slapen eventueel wat spullen kunnen dumpen.
En dat we dan vanaf hier naar de stad gaan en de rest zien.
Maar de vraag nu dus.
Hoelaat willen jullie ongeveer in de stad zijn?
waarom zo laat pas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Noortje. het volgende:
Voor 11 uur zal er niet heel veel te doen zijn in de stad, dus vroeger dan dat lijkt me onnodig. Half 12 oid lijkt me? Zo laat ga ik althans altijd.
Lichaamstaal zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zo laat pas.
echt, we gaan toch omdat we met elkaar zijn? wil ook nog wel eerst gewoon gezellig zitten of weet ik veel.![]()
voordat we een of andere tering club ingaan waar je elkaar sowieso niet kan verstaan.
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zo laat pas.
echt, we gaan toch omdat we met elkaar zijn? wil ook nog wel eerst gewoon gezellig zitten of weet ik veel.![]()
voordat we een of andere tering club ingaan waar je elkaar sowieso niet kan verstaan.
Bij de turk bij jou tegenover zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om het aan te pakken als een normale meet. Gewoon om 7 uur beginnen, nog wat eten oid van te voren, want hier heb je ook toffe plekken waar je dat gewoon kunt doen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.
Nee, ik dacht eerst beetje elkaar leren kennen bij jou (na spullen dumpen enzo) en dan de stad in. Maar ik weet niet wat jouw gedachten daarover zijn enzo en ik laat het verder aan anderen over geloof ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Uit van half 11 tot 4:00 en dan vervolgens door bij mij thuis?![]()
Klinkt wel oké.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerst beetje elkaar leren kennen bij jou (na spullen dumpen enzo) en dan de stad in. Maar ik weet niet wat jouw gedachten daarover zijn enzo en ik laat het verder aan anderen over geloof ik.
Gewoon een XXL meetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
Ik krijg het gevoel alsof er twee verschillende ideeën zijn.
De ene groep wilt gewoon een soort Stairway meet in de Breakaway/Stadhuisplein van 19:00 - 1:00.
En het andere deel wilt gewoon uit van 23:00 tot 5:00.
Klopt dat? In dat geval moeten we een keus gaan maken of dit proberen samen te voegen.
Ik ben wel in voor beide, maar sowieso Stadhuisplein meet was me verwachting.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
De ene groep wilt gewoon een soort Stairway meet in de Breakaway/Stadhuisplein van 19:00 - 1:00.
Klopt dat? In dat geval moeten we een keus gaan maken of dit proberen samen te voegen.
Ja, sorry, niets tegen Lau, maar ik heb daar niets te zoeken, waarom zou ik eerst naar Capelle gaan om vervolgens weer 5 minuten van mijn huis weg te zijn, kost mij alleen maar geld. Ik ben vóór het gaan naar de stad van te voren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.
Zou jij geen problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 13:11 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij de turk bij jou tegenover zeker
19.00-5.00, klinkt primaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Het is dus al gezegd![]()
Ik lees dus wel wat er gebeurt, ik heb mijn voorkeur uitgesproken, I'll see what happens.
Nou inderdaad hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregen
Er wordt gewoon zo ongelovelijk moeilijk om gedaan, daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 23:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregen
Je vergeet de Apres Skihutquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Een aantal mogelijkheden in Rotterdam:Cocktailbar (Breakaway) Café (Stadhuisplein) Discotheek (Off Corso)
Snollywood lijkt me wel wat!quote:
quote:
Jij ook. Iets met soort zoekt soort enzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Skihut Volk is leuk om dood te meppen.
Naja, als je goed aangeschoten bent, is het wel lachen. Ben je nog nuchter dan kan je inderdaad beter wat anders zoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Skihut Volk is leuk om dood te meppen.
Ja doei, dat eten opscheppen doe je maar een andere keerquote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
Jullie doen het er echt om! Dan kan ik wéér nieeet!
jij past wel goed bij DOTAquote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
Do!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:59 schreef Elvanera het volgende:
DOTA?
Nee ik heb dan serieus al een meet staan met mensen van IRC..
Echt niet! Vorige is echt van bijna een jaar geleden.. En met deze mensen heb ik wat meer.. Maar ik vind het wel serieus jammerquote:Op zondag 3 januari 2010 02:00 schreef Bravebart het volgende:
Alweer?Dat is ook echt je standaard smoes
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.quote:
Saint Tropezquote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.
Stadhuisplein.
De Baja Beach Club!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.
Stadhuisplein.
Weet ikquote:
Ik ken zo ongeveer alleen maar de Skihut, ik ben pas 2x van mijn leven in rotterdam geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stadhuisplein.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gaan we lekker body shotten bij de Baja.![]()
Truequote:[
b]Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:[/b]
Zou jij geen problemen mee hebben
posten voor een gebande. BAN! HAHAHAHAquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Doménique zal ook aanwezig zijn.![]()
Hij komt met de auto en kan eventueel iemand vanaf Utrecht CS meenemen.
Voor interesse kan je hem PM'en.
Ja, dikke care.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
posten voor een gebande. BAN! HAHAHAHA
Denk dat ik hier niet zoveel keus in heb hé.quote:Op maandag 4 januari 2010 07:37 schreef tliciouz het volgende:
TijgerIs het erg als ik pas de dag van te voren weet of ik kom ja of nee? Heb nog steeds geen werk en dus ook geen geld, en ik hoop er heel erg op dat ik deze week wat vind zodat ik de 16e mee kan.
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizesquote:Op maandag 4 januari 2010 08:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zoveel keus in heb hé.
Dan Nijmegenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizes
Ik wil juist heel graag dat je komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizes
Zeg gewoon dat je tyfus hebt ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef x3ro het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Vacations: Vacation request by Martijn N for 16 Jan
This vacation request has been rejected by [Insert random hater]
Is pas over 2 weken, doe wel alsof ik geen id had dat ik moest werken. Bellen ze; "Ik dacht dat ik vrij had?! Ja komen gaat lastig, ik zit in Roffa"quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je tyfus hebt ofzo
Of griep, dat is iets geloofwaardiger
En dan zeggen ze: "Dag Martijn, tot nooit meer ziensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is pas over 2 weken, doe wel alsof ik geen id had dat ik moest werken. Bellen ze; "Ik dacht dat ik vrij had?! Ja komen gaat lastig, ik zit in Roffa"
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/geblevenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: "Dag Martijn, tot nooit meer ziens"
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/gebleven
Ik ben een goede werknemerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/gebleven
* niks vraagt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Jahoi ik mag niet meer. Vraag maar niks.
Waarom zou je toestemming moeten hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Jahoi ik mag niet meer. Vraag maar niks.
Waarom wonen de meeste leuke mensen zo ver wegquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Tijgertje. het volgende:
En het lijstje wordt korter en korter.
Mini-meetquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Tijgertje. het volgende:
En het lijstje wordt korter en korter.
Alleen de echte FOK! Bazen komenquote:
Zelfkennisquote:
Er zijn circa 870 users die zichzelf een echte FOK! baas noemtquote:
Uhu, en jij bent de eerste evah die met die opmerking kwamquote:
Wannabe'squote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn circa 870 users die zichzelf een echte FOK! baas noemt
Niemandquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, en jij bent de eerste evah die met die opmerking kwam
Van wie heb jij m?
[..]
Wannabe's
En of ik dat kanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Plums het volgende:
[..]
NiemandGewoon t woordje zelfkennis leren en t gebruiken. En je kan niet gaan ontkennen dat je t van mij hebt
15e.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef bierbart het volgende:
Ik kom denk ik wel! Ik moet alleen even kijken wanneer ik ook alweer een andere afspraak had, de 15e of de 16e
Als ik kom dan wel, als dat nog kan natuurlijk...quote:
Jep. Dat kan nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als ik kom dan wel, als dat nog kan natuurlijk...Ik heb thuis ergens opgeschreven over de vergeten afspraak
dus ik laat vanavond weten wat het word
Toch maar wel gaan dan.quote:
Oh en dat doe je niet als ik kom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef Blaxje het volgende:
Als bierbart komt ga ik ook serieus nadenken
Duidelijk tochquote:
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef Blaxje het volgende:
Als bierbart komt ga ik ook serieus nadenken
Planquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?
Die gaat ook waarschijnlijk niet eens mee. Wil ik stiekem ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel. Als je maar zonder Laster komt, want anders durf ik niet tegen je te praten
Nee, want ik ben niet in Rotterdam, dus nee. Want niemand is zo gek als ik. Denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?
Alsof we jou daar perse bij nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet in Rotterdam, dus nee. Want niemand is zo gek als ik. Denk ik
Kev, Bart & Ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet in Rotterdam, dus nee. Want niemand is zo gek als ik. Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |