Nou dat maakt anders enorm uit!quote:
Ojaquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, studentenavond. Dus moet je een collegekaart hebben.
Het lijkt me wel leuk om het aan te pakken als een normale meet. Gewoon om 7 uur beginnen, nog wat eten oid van te voren, want hier heb je ook toffe plekken waar je dat gewoon kunt doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 22:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik kreeg net de vraag van Noortje of het nog door ging en hoelaat alles zou zijn enzo.![]()
Euhm. Ja, het gaat door. Mits genoeg animo.
Hoelaat. Tsja, het lijkt me handig dat de mensen die hier blijven slapen eventueel wat spullen kunnen dumpen.
En dat we dan vanaf hier naar de stad gaan en de rest zien.
Maar de vraag nu dus.
Hoelaat willen jullie ongeveer in de stad zijn?
waarom zo laat pas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Noortje. het volgende:
Voor 11 uur zal er niet heel veel te doen zijn in de stad, dus vroeger dan dat lijkt me onnodig. Half 12 oid lijkt me? Zo laat ga ik althans altijd.
Lichaamstaal zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zo laat pas.
echt, we gaan toch omdat we met elkaar zijn? wil ook nog wel eerst gewoon gezellig zitten of weet ik veel.![]()
voordat we een of andere tering club ingaan waar je elkaar sowieso niet kan verstaan.
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zo laat pas.
echt, we gaan toch omdat we met elkaar zijn? wil ook nog wel eerst gewoon gezellig zitten of weet ik veel.![]()
voordat we een of andere tering club ingaan waar je elkaar sowieso niet kan verstaan.
Bij de turk bij jou tegenover zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om het aan te pakken als een normale meet. Gewoon om 7 uur beginnen, nog wat eten oid van te voren, want hier heb je ook toffe plekken waar je dat gewoon kunt doen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.
Nee, ik dacht eerst beetje elkaar leren kennen bij jou (na spullen dumpen enzo) en dan de stad in. Maar ik weet niet wat jouw gedachten daarover zijn enzo en ik laat het verder aan anderen over geloof ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Uit van half 11 tot 4:00 en dan vervolgens door bij mij thuis?![]()
Klinkt wel oké.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerst beetje elkaar leren kennen bij jou (na spullen dumpen enzo) en dan de stad in. Maar ik weet niet wat jouw gedachten daarover zijn enzo en ik laat het verder aan anderen over geloof ik.
Gewoon een XXL meetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
Ik krijg het gevoel alsof er twee verschillende ideeën zijn.
De ene groep wilt gewoon een soort Stairway meet in de Breakaway/Stadhuisplein van 19:00 - 1:00.
En het andere deel wilt gewoon uit van 23:00 tot 5:00.
Klopt dat? In dat geval moeten we een keus gaan maken of dit proberen samen te voegen.
Ik ben wel in voor beide, maar sowieso Stadhuisplein meet was me verwachting.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
De ene groep wilt gewoon een soort Stairway meet in de Breakaway/Stadhuisplein van 19:00 - 1:00.
Klopt dat? In dat geval moeten we een keus gaan maken of dit proberen samen te voegen.
Ja, sorry, niets tegen Lau, maar ik heb daar niets te zoeken, waarom zou ik eerst naar Capelle gaan om vervolgens weer 5 minuten van mijn huis weg te zijn, kost mij alleen maar geld. Ik ben vóór het gaan naar de stad van te voren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We kunnen toch ook tof doen bij Lau thuis? Dat was zegmaar mijn idee erachter. Maar ik vind het allemaal goed hoor.
Zou jij geen problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 13:11 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij de turk bij jou tegenover zeker
19.00-5.00, klinkt primaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt wel oké.
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:36 schreef RenRen- het volgende:
Het is dus al gezegd![]()
Ik lees dus wel wat er gebeurt, ik heb mijn voorkeur uitgesproken, I'll see what happens.
Nou inderdaad hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregen
Er wordt gewoon zo ongelovelijk moeilijk om gedaan, daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 @ 23:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij kapsones hebt gekregen
Je vergeet de Apres Skihutquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Een aantal mogelijkheden in Rotterdam:Cocktailbar (Breakaway) Café (Stadhuisplein) Discotheek (Off Corso)
Snollywood lijkt me wel wat!quote:
quote:
Jij ook. Iets met soort zoekt soort enzo.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Skihut Volk is leuk om dood te meppen.
Naja, als je goed aangeschoten bent, is het wel lachen. Ben je nog nuchter dan kan je inderdaad beter wat anders zoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Skihut Volk is leuk om dood te meppen.
Ja doei, dat eten opscheppen doe je maar een andere keerquote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
Jullie doen het er echt om! Dan kan ik wéér nieeet!
jij past wel goed bij DOTAquote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
Do!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:59 schreef Elvanera het volgende:
DOTA?
Nee ik heb dan serieus al een meet staan met mensen van IRC..
Echt niet! Vorige is echt van bijna een jaar geleden.. En met deze mensen heb ik wat meer.. Maar ik vind het wel serieus jammerquote:Op zondag 3 januari 2010 02:00 schreef Bravebart het volgende:
Alweer?Dat is ook echt je standaard smoes
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Elvanera het volgende:
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.quote:
Saint Tropezquote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.
Stadhuisplein.
De Baja Beach Club!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
In dat geval vergeet ik ook Vip, Fust, Plein, Get Back, Coconuts, Big Ben en nog een paar.
Stadhuisplein.
Weet ikquote:
Ik ken zo ongeveer alleen maar de Skihut, ik ben pas 2x van mijn leven in rotterdam geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stadhuisplein.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |