Ja ik heb hem dus ook niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ga voor dat laatste.
Ik heb ..volgens mij ... geen luchtbed meer
gesneuveld long long time geleden.
De bank is ook prima.quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh, ik heb er zojuist 1 geregeld
Nee Jochem heeft niets. Ik heb 1 slaapzak alleen haha. Je ouders bed?quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Euhm. Eigen luchtbed en slaapzak is wel handig.
Ik heb hier euhm. 3 bedden, en 3 luchtbedden.
Heeft Jochem niet nog iets Tamara?
Jullie mogen het tweepersoonsluchtbed wel?quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem heeft niets. Ik heb 1 slaapzak alleen haha. Je ouders bed?Nee op de bank misschien? Dekentje eroverheen en ik slaap wel
Of ik moet nog heel goed gaan zoeken maar ik denk het niet.
Als dat prima is voor jou heel graag, dan ben je een ontzettende schatquote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jullie mogen het tweepersoonsluchtbed wel?
Dat weet ik, daarom reageerde ik ook zo.quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik dat niet, en ik maakte maar een grapje
Euhm. Goede vraag. Begin Januari ergens zou ik wel fijn vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
Tof idee trouwens.Maar ik moet dus even zien.
Wanneer moet je het weten Lau?
Ik zal voor je kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euhm. Goede vraag. Begin Januari ergens zou ik wel fijn vinden.
Zolang je je broek aanhoudt wel.quote:Op zondag 13 december 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do, mag ik tegen jou aan kruipen?
quote:
quote:
Ik denk het welquote:
Jup, maar heb zoiets van fudge it. Gewoon ipod meequote:
Dat heb ik ook voor morgenquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jup, maar heb zoiets van fudge it. Gewoon ipod mee
Kom jij niet via Den Bosch?quote:
Volgens mij welquote:
Eventueel. Als ik die zondag niet hoef te werken, maar dat kan ik waarschijnlijk wel regelen. En als ik de auto mee kan nemen. Dat kan ik als ik het eerste kan regelen waarschijnlijk ook wel regelen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volgens mij welWaarom
Zou ik eventueel mee kunnen rijders?
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eventueel. Als ik die zondag niet hoef te werken, maar dat kan ik waarschijnlijk wel regelen. En als ik de auto mee kan nemen. Dat kan ik als ik het eerste kan regelen waarschijnlijk ook wel regelen.
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel beslotenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 20:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
15 minuten met de metro, metro is 2 minuten van me huis
Oh Wauw.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel besloten
Ja preciesquote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen en ik sta voor de skihut, dus dat of nijmegen, jammer, maar is snel besloten
Je woont in de buurt van Alexandrium?quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw.
5 minuten lopen naar de trein, 12 minuten in de trein, 10 minuten lopen en dan sta ik er ook.
Zal ik eens op msn laten zien hoe dichtbij ik woon?quote:Op zondag 13 december 2009 @ 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw.
5 minuten lopen naar de trein, 12 minuten in de trein, 10 minuten lopen en dan sta ik er ook.
Capelle Schollevaar, woon daar langs het spoor.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van Alexandrium?
Jaa.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zal ik eens op msn laten zien hoe dichtbij ik woon?
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |