Mee proberen te krijgenquote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik stem voor gewoon daar wel zien.
En ik vraag me ook af hoe we dat met Rik gaan doen
Ik ben toch ook nog geen 18.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
gudver, Rik, waarom ben je zo een jonkie!
Was dat in utrecht?quote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam toen ik 14 was een 21+ club binnen.
En ik ben nog nooit geweigerd. Alleen DumDum laatst omdat van vriendinnen ID werd gecontroleerd en toen van mij ook.
Dan kom je dus nu zeker wel binnen bij 18+ lijkt mequote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam toen ik 14 was een 21+ club binnen.
En ik ben nog nooit geweigerd. Alleen DumDum laatst omdat van vriendinnen ID werd gecontroleerd en toen van mij ook.
Ja.quote:
Ik was al binnen en toen werd ik teruggeroepen. "Jij bent dan zeker ook geen 18?"quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
Hoe vaak ik al wel niet geweigerd ben in Utrecht de afgelopen jaren
Het was wel Aspen Valley dus dat zegt alsnog niet zo veel.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan kom je dus nu zeker wel binnen bij 18+ lijkt me
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,quote:
Weet ik veel wie wat zei.quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,
En Do, Kev, etc zeiden dat je makkelijk binnenkwam?
Naja, ok, misschien hebben ze dan ook wel gelijk. maar alsnog.
ze zijn niet makkelijk in 030
Gelukkig niet, lekker die buitenlanders buiten houdenquote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was ik niet de enige die zei dat je geweigerd zou worden,
En Do, Kev, etc zeiden dat je makkelijk binnenkwam?
Naja, ok, misschien hebben ze dan ook wel gelijk. maar alsnog.
ze zijn niet makkelijk in 030
Monza & Rodenburg falen daar keihard in nowadays.quote:Op zondag 27 december 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig niet, lekker die buitenlanders buiten houden
Monza op donderdag nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Monza & Rodenburg falen daar keihard in nowadays.
Nee, studentenavond. Dus moet je een collegekaart hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is het dan open avond in de moskee? Thee drinken en waterpijp. jwt?
Logisch, anders zouden er 10 man binnen zijn als ze wel streng zouden zijnquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef Tijgertje. het volgende:
Care 030
010 zijn ze niet zo moeilijk. Als je maar normaal doet en je niet als een kleuter gedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |