Fiets z'n fantasiequote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg
straks staat ze voor je deur![]()
en in je kamer
in je bed![]()
....
Ik bel morgen ff. Als het doorgaat zorg ik dat ik Pink Floyd cd's hebquote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
NiceLekker cdtje op en je!
Wanneer weet je of je eventueel dan die zondag vrij hebt?
Wickedquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik bel morgen ff. Als het doorgaat zorg ik dat ik Pink Floyd cd's heb
quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik stap op de trein en na 2 uur en 20 minuten sta ik voor de skihut
Jahoorrrr, als je hem niet direct in het centrum kwijt kunt, stap ik even in en begeleid ik je wel ergens heen waar het niet zo duur is.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Kan ik trouwens eventueel een auto kwijt?
Lijkt me wel aangezien het in Capelle is. Woonwijk etcquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Jahoor. Parkeerplaatsen genoeg.quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Pinkerton het volgende:
Gratisch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jahoor. Parkeerplaatsen genoeg.
ik raak altijd de weg kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
Is het met de fiets goed te bereiken?
Tomtom meenemen op de fietsquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik raak altijd de weg kwijt
en als ik ga lopen huh huh huhquote:
Met ducktape op een paal, die over je hoofd loopt, die dan weer ongeveer 1 meter uitsteektquote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als ik ga lopen huh huh huh
Een dame in de schuur? Als je nou een matras had gezegd was ik gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef Jimbo het volgende:
nog gewillige dames of fietsen die een slaapplek zoeken ? heb eventueel nog plek in de schuur
Nounou, als je dat gaat aanbieden kom ik wel bij jou crashen heurquote:Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef Jimbo het volgende:
nog gewillige dames of fietsen die een slaapplek zoeken ? heb eventueel nog plek in de schuur
kom jij ook dan ?quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Nounou, als je dat gaat aanbieden kom ik wel bij jou crashen heurMoet je wel mee de schuur in
Ik gebruik de GPS op me iPhone weleens als ik de weg niet kan vindenquote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als ik ga lopen huh huh huh
Dusj we zien ons in Den Bosch?quote:
Post gewoon moar dan als je de oto mag hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef Pinkerton het volgende:
En ik vraag vandaag aan mijn mutti of ik de auto mee kan nemen. Als dat kan neem ik x3ro iig mee, en kunnen er nog meer mensen meerijden. Dus mensen die tussen Den Bosch en Rotterdam op de route wonen moeten maar ff een berichtje in mn fobo zetten ofzo.
Kan ookquote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Post gewoon moar dan als je de oto mag hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |