quote:Op zondag 3 januari 2010 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gaan we lekker body shotten bij de Baja.![]()
Truequote:[
b]Op zaterdag 2 januari 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:[/b]
Zou jij geen problemen mee hebben
posten voor een gebande. BAN! HAHAHAHAquote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Doménique zal ook aanwezig zijn.![]()
Hij komt met de auto en kan eventueel iemand vanaf Utrecht CS meenemen.
Voor interesse kan je hem PM'en.
Ja, dikke care.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
posten voor een gebande. BAN! HAHAHAHA
Denk dat ik hier niet zoveel keus in heb hé.quote:Op maandag 4 januari 2010 07:37 schreef tliciouz het volgende:
TijgerIs het erg als ik pas de dag van te voren weet of ik kom ja of nee? Heb nog steeds geen werk en dus ook geen geld, en ik hoop er heel erg op dat ik deze week wat vind zodat ik de 16e mee kan.
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizesquote:Op maandag 4 januari 2010 08:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zoveel keus in heb hé.
Dan Nijmegenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizes
Ik wil juist heel graag dat je komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja sorry, als je het erg vind dan kom ik gewoon niet, jij bent de vrouw des huizes
Zeg gewoon dat je tyfus hebt ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef x3ro het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Vacations: Vacation request by Martijn N for 16 Jan
This vacation request has been rejected by [Insert random hater]
Is pas over 2 weken, doe wel alsof ik geen id had dat ik moest werken. Bellen ze; "Ik dacht dat ik vrij had?! Ja komen gaat lastig, ik zit in Roffa"quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je tyfus hebt ofzo
Of griep, dat is iets geloofwaardiger
En dan zeggen ze: "Dag Martijn, tot nooit meer ziensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is pas over 2 weken, doe wel alsof ik geen id had dat ik moest werken. Bellen ze; "Ik dacht dat ik vrij had?! Ja komen gaat lastig, ik zit in Roffa"
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/geblevenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: "Dag Martijn, tot nooit meer ziens"
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/gebleven
Ik ben een goede werknemerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeker omdat ie al vaker zomaar is weggegaan/gebleven
* niks vraagt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Jahoi ik mag niet meer. Vraag maar niks.
Waarom zou je toestemming moeten hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Jahoi ik mag niet meer. Vraag maar niks.
Waarom wonen de meeste leuke mensen zo ver wegquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Tijgertje. het volgende:
En het lijstje wordt korter en korter.
Mini-meetquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef Tijgertje. het volgende:
En het lijstje wordt korter en korter.
Alleen de echte FOK! Bazen komenquote:
Zelfkennisquote:
Er zijn circa 870 users die zichzelf een echte FOK! baas noemtquote:
Uhu, en jij bent de eerste evah die met die opmerking kwamquote:
Wannabe'squote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn circa 870 users die zichzelf een echte FOK! baas noemt
Niemandquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, en jij bent de eerste evah die met die opmerking kwam
Van wie heb jij m?
[..]
Wannabe's
En of ik dat kanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Plums het volgende:
[..]
NiemandGewoon t woordje zelfkennis leren en t gebruiken. En je kan niet gaan ontkennen dat je t van mij hebt
15e.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef bierbart het volgende:
Ik kom denk ik wel! Ik moet alleen even kijken wanneer ik ook alweer een andere afspraak had, de 15e of de 16e
Als ik kom dan wel, als dat nog kan natuurlijk...quote:
Jep. Dat kan nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als ik kom dan wel, als dat nog kan natuurlijk...Ik heb thuis ergens opgeschreven over de vergeten afspraak
dus ik laat vanavond weten wat het word
Toch maar wel gaan dan.quote:
Oh en dat doe je niet als ik kom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef Blaxje het volgende:
Als bierbart komt ga ik ook serieus nadenken
Duidelijk tochquote:
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef Blaxje het volgende:
Als bierbart komt ga ik ook serieus nadenken
Planquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?
Die gaat ook waarschijnlijk niet eens mee. Wil ik stiekem ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel. Als je maar zonder Laster komt, want anders durf ik niet tegen je te praten
Nee, want ik ben niet in Rotterdam, dus nee. Want niemand is zo gek als ik. Denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef bierbart het volgende:
[..]
Gaan we dan weer 's nachts een halve stad doorlopen met een winkelwagen en hela holala zingen enzo?
Alsof we jou daar perse bij nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet in Rotterdam, dus nee. Want niemand is zo gek als ik. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |