Ik ben niet chaggoquote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
niet zo chaggo.
het word aangebodenquote:Op zondag 13 december 2009 17:31 schreef Pinkerton het volgende:
Zou opzich wel graag komen, maar vind het lullig als ik bij iemand moet pitten die ik nog nooit in het echt heb gezien
Opgelost, slotjequote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaa. Dan komt Rik tenminste binnen.![]()
Wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het word aangeboden
Wat is het probleem dan
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
het word aangeboden
Wat is het probleem dan
Uitzonderingen zijn mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.
Daar wordt je ook niet vrolijk van neequote:Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn mogelijk.
Ik bedoel het meer op zo'n manier dat niet half KLB straks in mijn woonkamer staat.
Ze had mij nooit gezien maar stond toch op Lau dr lijstjequote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lau gaf aan dat ze het liefst mensen had die ze wel eens gezien heeft.
Doe maar zo jongenquote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ze had mij nooit gezien maar stond toch op Lau dr lijstje
En terecht lijkt me zoquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
en je heb me nieteens in je gedachtenKhut
Wij houden toch onze eigen meet hequote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik weet wanneer ik niet gewenst ben
Jij hoort toch bij mij? Dus wij gaan naar nijmegenquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
Mij include ze ook niet eensch in t Mensen die ik zelf in gedachten had lijstje.
18 Denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef JoPiDo het volgende:
mag ik ook komen? ik woon in Rotterdam, dus die slaapplek hoef ik niet
ben wel benieuwd!
wat is de gemiddelde leeftijd?
Ik ben dan al geen tiener meerquote:
Done.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Pinkerton het volgende:
Kun je mij ook bij komers zetten Lau? Ik regel dan wel vrij indien nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |