En aangezien de kassameisjes niet meer kunnen rekenen is het meekrijgen uit de supermarkt ook geen probleemquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En het is een goede bier naam voor kleine mensjes als Jair.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En het is een goede bier naam voor kleine mensjes als Jair.
Bier halen en nog geld toe ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En aangezien de kassameisjes niet meer kunnen rekenen is het meekrijgen uit de supermarkt ook geen probleem
Ik zal het eens vragen aan mijn favorietje of dat zo is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En aangezien de kassameisjes niet meer kunnen rekenen is het meekrijgen uit de supermarkt ook geen probleem
Is ze ondertussen al 18?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen aan mijn favorietje of dat zo is.
Ik zag hem en heb geantwoord!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Andy opgelet! Er staat al een nieuwe vraag!!!
Nog niet gechecked.....quote:
Tof. Schitterende serie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net alle seizoenen van Futurama gekregen. Briljant
Moet je hem met een beetje port drinken........quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind La Chouffe niet zo super eigenlijk, wat mij betreft is het overhyped
Ik herken dat griet uit duizenden. Zij is de reden waarom ik elke vrijdagnacht naar de Freaknacht luister.quote:
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je hem met een beetje port drinken........
Nou, Ancilla is haar artiestennaamquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herken dat griet uit duizenden. Zij is de reden waarom ik elke vrijdagnacht naar de Freaknacht luister.
Toen Ancilla (zo heet ze dus) wegging, leek het er ook op dat ik 3FM zou laten voor wat het was maar ik had me nog net op tijd bedacht.
Te laat bleek.![]()
Best wel een geinige videoclip.
Klopt. Op Ancilla's paspoort staat de naam Linde van der Leest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Ancilla is haar artiestennaam
Wat heel erg jammer is, is dat ze haar tieten heeft laten doen![]()
Aardige meid verder
Klein scheutje erin. Maakt hem net iets lekkerder....quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord
Bedoel je port ernaast of erin?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, blond vind ik 'r ook minder. Ze had een mooie kleur donkerrood voorheen.
I knowquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Op Ancilla's paspoort staat de naam Linde van der Leest.
Voordat Linde zichzelf de status 'fetishvlinder' aannam, was ze al te zien in de Playboy, toen nog in originele staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |