Hee, de 21e heb ik een papa-dag, dus wellicht is dat nog een optiequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
En IARL kan het beste de 21ste naar Groningen. Dan kan hij Jair op de kindermiddag bij Ome Willem in het Galzen Huis deponeren.
En anders kun je nog met mij meereizen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, de 21e heb ik een papa-dag, dus wellicht is dat nog een optie
Dank voor het aanbod, heb op mijn papadag altijd de autoquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
En anders kun je nog met mij meereizen.
Schrijf Jair maar vast in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, de 21e heb ik een papa-dag, dus wellicht is dat nog een optie
En Serious Request is dus niet leuk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Nee dank je, ik ga denk ik lekker met Tinuviel die maandag wat leuks doen
Het is dan ook stervensdruk voor het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, maar een ander soort "leuk"
Leuk is een bachelor-weekend vol booze, drugs and fun, maar dat doe ik ook liever niet met m'n zoontje
Ooit zal hij het moeten leren, dus gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, maar een ander soort "leuk"
Leuk is een bachelor-weekend vol booze, drugs and fun, maar dat doe ik ook liever niet met m'n zoontje
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooit zal hij het moeten leren, dus gewoon doen.
Ach, wat is vroeg?quote:
10 maandenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Jair is 1 of 2 jaar oud denk ik.
En dan wordt hij meteen in het diepe gegooid.
Oud genoeg om een flesje bier aan de mond te kunnen zetten.quote:
Dat is inmiddels al passé.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oud genoeg om een flesje bier aan de mond te kunnen zetten.
Ik heb al eens gezegd dat een speen-opzet voor een bierfles de beste uitvinding ooit zou zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Of een tiet. Ook een veelvoorkomende activiteit bij bachelor partiesquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat een speen-opzet voor een bierfles de beste uitvinding ooit zou zijn
Wat, 1 tiet bij een bachelor party? Dan is er iets mis gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of een tiet. Ook een veelvoorkomende activiteit bij bachelor parties
Het is vaak lastig ze allebei tegelijk in je mond te nemen. Zeker als baby zijndequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, 1 tiet bij een bachelor party? Dan is er iets mis gegaan
Jij hebt nog iemand op te bergen binnenkort?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net een stuk uit de achtertuin afgegraven. Nog even snel voordat het gaat vriezen
Hij is een privé ijsbaan aan het maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt nog iemand op te bergen binnenkort?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt nog iemand op te bergen binnenkort?
Ah, da's mooi om te weten van 101 tvquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik er thuis weinig naar kan kijken. Ziggo heeft nog steeds niet bekend gemaakt of zij het 24/7 voor alle abonnees via het etalagekanaal gaat doorgeven. Het komt wel 24/7 op 101tv maar dat zit achter een decoder.
C4 AYS.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah, da's mooi om te weten van 101 tv
Muahahahaquote:
Las het ook in de krant ja dat kassa volk niet kan rekenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven.
Voor ik ga teruglezen: we waren net boodschappen doen. Was 22 euro kwijt en ik geef 50. Krijg ik 38 euro terug. Dus ik wil het tientje teruggeven, zegt die kassamiep dat ik niet kan rekenen en dat ik het zo nog maar eens rustig thuis na moet rekenen.![]()
DusIk heb het tientje toch maar meegenomen.
Niet echt, het is nogal overdreven vind ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Potterfans, klopt dit met het verhaal?
Hier:quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vroeg me al af waar Chiel Montagne toch was gebleven....
Wat!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra wil je ook een Kabouter?
quote:
Lekker, ik hou 'm even koud tot 2300.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, kabouterbier, altijd lekker
Maar na een avondje goed doortanken op La Chouffe heb je zeker 2 dagen een kater.....quote:
Zulk gemeen spul?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar na een avondje goed doortanken op La Chouffe heb je zeker 2 dagen een kater.....
Het is vrij zwaar bier maar in tegenstelling tot Duvel oid tankt La Chouffe wel lekker weg en dat voel je dus de volgende dag of dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |