Is het erger/anders dan toen je je vrienden in NL achter liet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat ga ik maar doen. en alsnog die warme douche nemen zoEn chicago is idd dichtbij, maar toch niet zo makkelijk. Het is gewoon, ik zag m elke dag enzo
Dit is zo'n moment dat ik me afvraag of je de grap nou wel snapt en dat ik voor lul sta omdat je het overduidelijk wel snapt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaringsdeskundige, dus sorry voor mijn kennelijke misvatting...
Ga daar zeker vaker komen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Peter van der Arend
Schenkt daar alleen maar bier van Nederlandse bodem. Helaas is de Scheldebrouwerij naar Belgie verhuisd dus mag 'ie dat niet meer schenken.
Hij heeft nu ook een tent geopend met alleen maar Amerikaanse bieren. Daar ben ik dan weer minder over te spreken
Kwestie van wennenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat ga ik maar doen. en alsnog die warme douche nemen zoEn chicago is idd dichtbij, maar toch niet zo makkelijk. Het is gewoon, ik zag m elke dag enzo
En jij was geen bierdrinker toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga daar zeker vaker komen, ben ik bang.
Leuke tent en het vaatje Ezelenbock hebben we met 12 man binnen een half uur leeg gedronken.
Had bovenstaande maar niet geschreven...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment dat ik me afvraag of je de grap nou wel snapt en dat ik voor lul sta omdat je het overduidelijk wel snapt?
Ik ben geen pilsdrinker, nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij was geen bierdrinker toch?
Geniet ervan nu het nog kan, het bockseizoen is zo'n beetje over.
Misschien hebben ze nog wel Pumpkin Spice Latte... ????quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van wennenJe went er sneller aan dan je denkt. Ik denk dat je sowieso veel mensen ziet vertrekken de komende jaren.
En ik zou een Hazelnut hot chocolate halen bij de Starbucks. Of nog beter: een cinnamon dolce latte
Anders. Ik zag hem elke dag, het is in heel korte tijd een hechte vriendschap geworden (zo gaat dat in de Knox bubble) Hij was juist de pleister op de wond die mijn NL vrienden achterlieten en net nu die wond weer gaat irriteren wordt de pleister er af getrokken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het erger/anders dan toen je je vrienden in NL achter liet?
Daar ben je toch ook wel overheen gekomen?
Dacht je nou echt dat we hier Starbucks hadden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van wennenJe went er sneller aan dan je denkt. Ik denk dat je sowieso veel mensen ziet vertrekken de komende jaren.
En ik zou een Hazelnut hot chocolate halen bij de Starbucks. Of nog beter: een cinnamon dolce latte
Ik meende dat gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dacht je nou echt dat we hier Starbucks hadden?Was het maar zo'n feest
Ik geloof het allemaal wel. Morgen weer vroeg werkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen gaat zo nog even op stap of geloven jullie het allemaal wel?
Nah. Chicago, daaromw as ik zo psyched daar heen te gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meende dat gelezen te hebben
Weet je wat nou het lullige is? Jullie hebben er wel 1 gehad maar die is binnen een jaar geslotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah. Chicago, daaromw as ik zo psyched daar heen te gaan
For the record, dit:
[ afbeelding ]
is het speldenknopje dat Galesburg heet. We mogen blij zijn dat we een Walmart en een Target hebbenWe hebben twee coffeeshops, godzijgeloofdengeprezen
En hoe ver is de dichtstbijzijnde stad? Want dan zou ik gewoon de trein pakken en eens lekker een dagje van die lege campus af gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah. Chicago, daaromw as ik zo psyched daar heen te gaan
For the record, dit:
[ afbeelding ]
is het speldenknopje dat Galesburg heet. We mogen blij zijn dat we een Walmart en een Target hebbenWe hebben twee coffeeshops, godzijgeloofdengeprezen
Chicago is slechts 200 mijl verderopquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe ver is de dichtstbijzijnde stad? Want dan zou ik gewoon de trein pakken en eens lekker een dagje van die lege campus af gaanGa fijn de tourist uithangen ofzo, het is tenslotte vakantie
Amstel drinkers hebben eigenlijk sowieso al verloren voordat ze hun prijs willen claimen. MM zn vader werkte er en die hoefde ook alleen maar bockbier mee te nemen. Dat zegt al watquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe wat een doos
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Els__.html?p=11,1
Als dat de enige stad in de buurt is.... dat is nog steeds niet onoverkomelijk toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Chicago is slechts 200 mijl verderop
Foute grappen:quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe wat een doos
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Els__.html?p=11,1
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Foute grappen:Naast schieten In eigen doel scoren
enzovoort...
Ik weet het. Vorig voorjaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou het lullige is? Jullie hebben er wel 1 gehad maar die is binnen een jaar gesloten
Peoria is de dichtsbijzijnde dan
Het punt is dat het niet echt goedkoop isquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als dat de enige stad in de buurt is.... dat is nog steeds niet onoverkomelijk toch?
Ik ga lekker naar bed
Zelfs Leiden heeft er binnenkort een. Ik had hem graag naar Galesburg verplaatst voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Starbucks heeft 600 vestigingen over het hele land gesloten..dus tja, dan gaan inderdaad zulke vestigingen op slot.
* Ofyles2 zich bijna in zijn eigen koffie verslikt. Hij moet weer op adem komen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfs Leiden heeft er binnenkort een. Ik had hem graag naar Galesburg verplaatst voor je.![]()
Maargoed.. ik heb al vaker laten blijken dat ik niet bepaald fan ben dus ik ga er maar niet verder op in.
Tropenweken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... huh ?
Wat volgende week ?
[ afbeelding ]
erger nog, ik kom nu net thuisquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]En ben je daar nonstop geweest sinds 6 uur vanochtend??
Vrijdag gaan ze er in meen ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zitten ze al in het huis?
Volgende week vrijdag. En ik ga er heen.quote:
En daarna de Top2000?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ok. zodra ze er zitten ga ik nl ook 3fm luisteren, want dat betekent dat er ook 's nachts leuke radio is
Jaquote:
Moet je je voorstellen hoe druk ik het heb.quote:
waarom doe je dat jezelf aan lieve Ofy?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe druk ik het heb.
Ik heb namelijk in alle gekheid besloten zoveel mogelijk van Serious Request mee te krijgen. Ik had al verteld dat ik overdag te Groningen ben en 's avonds thuis.
Al met al zal ik heel weinig tot slaap komen totdat 2010 begint.
Sfeerchecken, net zoals ik dat vorig jaar had gedaan toen SR in Breda was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom doe je dat jezelf aan lieve Ofy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |