Het sarcastisch bedoeld en ze zeiden het als troost voor mij. Het was dus gewoon hartstikke goed geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een recentie gelezen die behoorlijk lovend was.
Maar ik ga eerder op het oordeel van Peace af.
[..]
MIsschien later... ik wil eerst nog wat meer kerstsfeer in huis...quote:Daar komt zo vast wel een foto van
Waarschijnlijk sinds er een blote tiet in de OP staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Gellius het volgende:
Sinds wanneer is het blotetietenamendement uit de openingspost verdwenen?
Daarom, zeker niet die net een nieuw album uit hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zullen er toch niet veel van zijn.
Dan ben ik wel lekker snel weer thuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je de buurman van Peaceman meevragen, dan kan hij rijden
Peace zou hem wel moeten kennen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik heb trouwens geen idee wie die zanger is of uit welke band hij komt.Al heb ik het idee dat ik hem moet kennen.
Lekker. Heel relaxed en bij vlagen erg spacey. Wel weinig publiek, hooguit 700 man. Pos was er welquote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe was Julian Marley gisterenavond, Scrut?
100 man meer was leuker geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Linkt leuk. Maakt zo'n concert wel intiem als er zo weinig mensen zijn.
Nee joh, die was druk aan het dansen met meneer Pos.quote:Heb je Pos nog gesproken?
Okay. Ik vind het wel lastig inschatten hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
100 man meer was leuker geweest.
[..]
quote:Nee joh, die was druk aan het dansen met meneer Pos.
Ik zag net dat Rootsriders vanavond in Bitterzoet optreden. Ga ik toch ook maar even naar toequote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:is ook geen muziek om op stil te staan.
* jaloers is maar je heel veel plezier toewenstquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag net dat Rootsriders vanavond in Bitterzoet optreden. Ga ik toch ook maar even naar toe
Ik besef me dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik in Amsterdam woonquote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is maar je heel veel plezier toewenst
en geen kinderen/vrouw hebquote:Op donderdag 10 december 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik in Amsterdam woon
Helaas heb ik wel "vrienden" die me vooral weten te vinden als het niet goed met ze gaatquote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en geen kinderen/vrouw hebmet die toevoegingen kan het soms ook erg lastig worden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Betekent dat niet "Ik hou van je"?
Natuurlijk hou je van mij, want ik houd je hier gevangenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
O ja, jullie zijn lesbisch.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zou ík toch niks aan hebben?
Ik heb daar niets meequote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.
Je koopt ze voor jezelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kerstcadeaus al in huis gehaald.
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....quote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerst komt vanzelf naar je toe.
Drie dagen lang slapen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Lekker eten met de familie eerste Kerstdag bij ma. En voor tweede kerstdag de restjes kalkoen en konijn meekrijgen
Ik geniet van die avonden door mijn nichte van 5 en Jelle van 9.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.
Zo is dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet van die avonden door mijn nichte van 5 en Jelle van 9.
We hebben een hechte band en die avonden zijn de slagroom op de taart.
Jij zit er meestal als een soort Scrooge bijquote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader viert Eerste Kerstdag met de familie van zijn vriendin en de Tweede bij mijn broer. Daar hebben ze mij liever niet bij.
Nee, ik ben er nooit bij. M'n laatste Kerst zal toch zeker 15 jaar geleden zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij zit er meestal als een soort Scrooge bij
Je wilt niet? Net zei je dat zij je er niet bij willen hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik ben er nooit bij. M'n laatste Kerst zal toch zeker 15 jaar geleden zijn.
Voor mij hoeft het niet echt.quote:
Is ook zo. Komt mij dan ook niet slecht uit.quote:Net zei je dat zij je er niet bij willen hebben.
Nee, daar heb ik je nooit op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik een normale familie heb, hè?
Dat is echt het treurigste 'sprookje' dat er is.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En wyccie is gewoon het meisje met de zwavelstokjes
Door een Deen geschreven, dus heel on-topicquote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is echt het treurigste 'sprookje' dat er is.
Wiens schuld is dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik een uur geleden al willen doen.
Weet ik veel. Ik moet zo lachen om al die mensen die serieus reageren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Maar wel slecht voor mijn nachtrust.
Wie zou het zijn?
Overstappen tussen relatiesquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik moet zo lachen om al die mensen die serieus reageren.
Hoeveel krijg ik?
Ja, ik heb beide daarstraks al in het Darwintopic gepost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Overstappen tussen relaties
Dit is ook wel een fraaie van haar
Dat is toch een Deense autocoureur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
Hebben jullie Tim Christensen nu nog niet geraden?
Geen idee welke hobbies hij er verder op nahoudt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch een Deense autocoureur?
Oh nee, dat is Tom. Zal z'n broer wel zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee welke hobbies hij er verder op nahoudt.
Zijn naam komt me wel bekend voor, de band niet. En Dave Gahan was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
Hebben jullie Tim Christensen nu nog niet geraden?
Zou wel tijd worden.
Oh wacht, je bedoelt die DTM rijder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Tom. Zal z'n broer wel zijn.
O ja, met een Kquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt die DTM rijder.
Dat is Tom Kristensen
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader viert Eerste Kerstdag met de familie van zijn vriendin en de Tweede bij mijn broer. Daar hebben ze mij liever niet bij.
Nee, dat is niet sneu. Het is zoals het is en zo is het altijd geweest. Ik weet dat veel families anders met elkaar omgaan dan mijn familie, niets meer aan te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat sneu zeg. Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen.
Ik ben niet geweestquote:Scrut, wat was je vroeg weer terug? Was het al zo vroeg afgelopen?
Okay, duidelijk... al herken ik wel een beetje, al is het niet in mijn familiequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet sneu. Het is zoals het is en zo is het altijd geweest. Ik weet dat veel families anders met elkaar omgaan dan mijn familie, niets meer aan te doen.
[..]
Wrom niet??quote:Ik ben niet geweest
quote:
kennelijk is het de tijd van het jaar. ik kreeg vanochtend ook nog een mailtje van iemand die me een maand of wat geleden een onvoorstelbaar smerige kutstreek geleverd heeft en nu vraagt of ik vanavond meega naar een concert. ik reageer maar niet op het mailtje, zou ik dat wel doen zou het in de trant zijn van "Sodemieter op" en "Betaal me eerst maar terug wat ik je geleend heb"quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas heb ik wel "vrienden" die me vooral weten te vinden als het niet goed met ze gaat
Ik had al zo'n vermoeden. Akelig zijn zulke mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
kennelijk is het de tijd van het jaar. ik kreeg vanochtend ook nog een mailtje van iemand die me een maand of wat geleden een onvoorstelbaar smerige kutstreek geleverd heeft en nu vraagt of ik vanavond meega naar een concert. ik reageer maar niet op het mailtje, zou ik dat wel doen zou het in de trant zijn van "Sodemieter op" en "Betaal me eerst maar terug wat ik je geleend heb"
Volgens Het Parool speelde hij voor tweederde Beatlesnummers? Ik heb hem jaren geleden gezien en toen was het voor tweederde Wings. Tof.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef Biogarde het volgende:
qonmann, heeft ook iets tegen Islamieten als ik je posts van de afgelopen tijd zo lees. 48 uur.
Klopt ja. Ik heb helaas de laatste 5 nummers moeten missen (Was helemaal gesloopt na 2,5 uur staan, maar het was tenslotte al een wonder dat ik toch gegaan ben).quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens Het Parool speelde hij voor tweederde Beatlesnummers? Ik heb hem jaren geleden gezien en toen was het voor tweederde Wings. Tof.
Was voor jou ook erg dichtbij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Mooie lijst. Ik had er ook best wel bij willen zijn.
\de kaartjes waren inderdaad ook wel erg duurquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ah, Gelredome was het, hè? Ik was woensdagavond ook nog eens vrij. Maar ja, nog steeds geen loterij gewonnen.
Ik wilde met mijn broer naar Neil Young. Vonden 110 euro voor een kaartje echter toch iets te veel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
\de kaartjes waren inderdaad ook wel erg duur![]()
Ik vond het ook een belachelijk bedrag, maar was dolblij dat ie ook op Werchter was. Meesterlijk optreden was dat.quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
110 euro is ook een belachelijk bedrag... ik heb Neil Young op Rock Werchter gezien, vond het niet bijster bijzonder eigenlijk.
Absoluut. Ze hadden een paar wijzigingen in de setlist. En ze zijn na afloop weer wezen signeren.quote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef peaceman het volgende:
Damn 2 keer LC in een week is ook tof!
Coolquote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef brother52 het volgende:
Living Colour was gister ook weer meesterlijk.
Hoezo??quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie al helemaal voorbereid zijn op strenge vorst
Mocht de waterleiding bevriezen.... de Dixi staat al voor de deurquote:
Als Twan nu maar geen strafwerk krijgtquote:Mijn auto deed het vanmorgen trouwens niet door de kou, accu was al slecht, dus enigszins wel verwacht maar tochBen met de twee kinderen naar school/kdv gelopen zo'n 15 minuten Twan was bijna 10 minuten te laat. Ik ben toen maar meteen doorgelopen naar het station, uiteindelijk zo'n half uur te laat op het werk.
Zo mag ik haar eigenlijk niet noemen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan kun jij de komende twee weken niets meer terugvinden?
Ow ja, die zie ik al niet eens meer. Ze zijn bij ons in de buurt glasvezel aan het leggen en dat is de bouwkeet incl. dixi. Ze komen wel geregeld water bij ons halen voor de koffie. Ik heb ze ook al uitgenodigd voor een kopje koffie bij ons thuis, maar daar hebben ze nog geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht de waterleiding bevriezen.... de Dixi staat al voor de deur![]()
[..]
Tja, dan moet de juf mij maar bellen... maar in groep 4 doen ze daar (nog) niet aan.quote:Als Twan nu maar geen strafwerk krijgt
Ik kreeg in groep 5 (derde klas) m'n eerste strafwerkquote:Op maandag 14 december 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, dan moet de juf mij maar bellen... maar in groep 4 doen ze daar (nog) niet aan.
Ik kan me helemaal niet herinneren ooit strafwerk te hebben gehad. Ik was dan ook een erg keurig meisje op school. Ik vond het ook heel erg leuk op de basisschool.quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 5 (derde klas) m'n eerste strafwerk
Ik was nummer 4 uit dezelfde familie en waarschijnlijk de lastigste. In de derde klas moest ik helemaal vooraan zitten recht tegenover de meester, dat was geen goed planquote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet herinneren ooit strafwerk te hebben gehad. Ik was dan ook een erg keurig meisje op school. Ik vond het ook heel erg leuk op de basisschool.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was nummer 4 uit dezelfde familie en waarschijnlijk de lastigste. In de derde klas moest ik helemaal vooraan zitten recht tegenover de meester, dat was geen goed planDe meester van die klas had namelijk een tic, z'n ogen draaiden af en toe helemaal weg tot dat je alleen nog maar wit zag. Ik deed 'm de hele dag na
![]()
In de hoogste twee kassen werd ik hele dagen weggestuurd, de schooltuin in, het oud-papier-hok opruimen of stencilplaten ophalen op het gemeentehuis. Daar nam ik dan ruim de tijd voor
Het dorp waar ik woonde breidde in die tijd heel erg uit waardoor er zelfs twee eerste klassen waren. Later is er toen een school bijgekomen en zaten er opeens veel vriendjes op een andere school.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond alle klassen leuk hahaha. Wij waren de eerste groep 8, dus gingen van klas 5 naar groep 8. Ik heb over die 8 jaar ook maar 3 leraren gehad, klas 1 en 2 dezelfde, klas 3 de directeur, klas 4, 5 en 6 ook dezelfde. Waren de leuksten ook.
Hij was ook jager, vogelspotter en zo. Hij schreef ook wekelijks een halve pagina voor de regiokrant over de natuur en was dus al vroeg met natuurbehoud bezig. Nav zijn lessen heb ik toen als 10-jarige een tekening gemaakt van een uitlaatgas-katalysator, dat leek mij een goede oplossing.quote:Maar die leraar van jou was zeker zn tijd ver vooruit.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het dorp waar ik woonde breidde in die tijd heel erg uit waardoor er zelfs twee eerste klassen waren. Later is er toen een school bijgekomen en zaten er opeens veel vriendjes op een andere school.
[..]
Hij was ook jager, vogelspotter en zo. Hij schreef ook wekelijks een halve pagina voor de regiokrant over de natuur en was dus al vroeg met natuurbehoud bezig. Nav zijn lessen heb ik toen als 10-jarige een tekening gemaakt van een uitlaatgas-katalysator, dat leek mij een goede oplossing.
[hapmodus]Ahum, dat zijn de cd's en (deel van de) dvd's.[/hapmodus] maar dat wist jij ook welquote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Gellius het volgende:
Wat 'n kleine boekjes hebben jullie, Diaan!
Nee, die hebben we niet. Ken ik ook niet... en Duitse literatuurquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht aan de volledige Reclam uitgave der Deutsche Literatur.
Vind je datquote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl Duits zo'n mooie rijke taal is.
Ja, dat verbaast velen. Als Duits goed voorin de mond gesproken wordt, vind ik het een hele mooie taal.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl Duits zo'n mooie rijke taal is.
Ik hoor geregeld Nederlands om me heen, maar dat vind ik toch nog steeds ook wel een aardige taal, hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien komt het ook wel omdat we zaterdags op de markt en bij de supermarkt bijna alleen maar Duits horen.
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik hoor geregeld Nederlands om me heen, maar dat vind ik toch nog steeds ook wel een aardige taal, hoor.
quote:
Wordt in het Engels:quote:Meine Ruh' ist hin, mein Herz ist schwer,
Ich finde sie nimmer und nimmermehr.
Wo ich ihn nicht hab ist mir das Grab,
Die ganze Welt ist mir vergällt.
Mein armer Kopf ist mir verrückt,
Mein armer Sinn ist mir zerstückt.
Nach ihm nur schau ich zum Fenster hinaus,
Nach ihm nur geh ich aus dem Haus.
Sein hoher Gang, sein' edle Gestalt,
Seine Mundes Lächeln, seiner Augen Gewalt,
Und seiner Rede
Zauberfluß,
Sein Händedruck, und ach, sein Kuß!
Mein Busen drängt sich nach ihm hin.
Ach dürft ich fassen und halten ihn,
Und küssen ihn, so wie ich wollt,
An seinen Küssen vergehen sollt!
Ik weet wel wat ik mooier vindquote:My peace is gone, my heart is heavy,
I will find it never and never more.
Where I do not have him, that is the grave,
The whole world is bitter to me.
My poor head is crazy to me,
My poor mind is torn apart.
For him only, I look out the window
Only for him do I go out of the house.
His tall walk, his noble figure,
His mouth's smile, his eyes' power,
And his mouth's
Magic flow,
His handclasp, and ah! his kiss!
My bosom urges itself toward him.
Ah, might I grasp and hold him!
And kiss him, as I would wish,
At his kisses I should die!
Tegenwoordig is er wel meer aandacht voor zulke leerlingen, volgens mij.quote:Heb nooit een diploma gehaald omdat ik me verveelde in de klas. Las de oor terwijl de leraar wiskunde bezig was om iets heel ingewikkelds uit te leggen. Ik vond het altijd vreemd dat leraren uit een boekje citeerden.
Met als gevolg dat er vakken waren waar je wel van moest weten hoe een paardebloem eruit ziet.
Ben twee keer getest de ene keer IQ 129 de andere keer 126.
Ik hoop dat het schoolsysteem tegenwoordig meer ruimte geeft aan individuele ontplooiing.
Ik had en heb faalangst. Ik hoorde van mijn leraar Nederlands dat ik een groot talent was. Dat hoorde ik echter 20 jaar na de middelbare school. Ik vroeg waarom ie me niet had gestimuleerd destijds. Dat was bij jou niet nodig dacht ik. Die komt er wel was de indruk. Daar zit je dan met je talenten, denkend dat een ander toch beter is.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, ik zie wel hoe met een dergelijk IQ de leraren niet al te veel energie aan je hebben willen verspillen.
Het "klinkt" inderdaad wel mooier in het Duits.quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Wordt in het Engels:
[..]
Ik weet wel wat ik mooier vind![]()
[..]
Tegenwoordig is er wel meer aandacht voor zulke leerlingen, volgens mij.
Adept is een groot woord.quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Gellius het volgende:
Jij bent ook een Wendersadept toch Tong?[
Tsja, dat is wel enigszins herkenbaar, Tongius.quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had en heb faalangst. Ik hoorde van mijn leraar Nederlands dat ik een groot talent was. Dat hoorde ik echter 20 jaar na de middelbare school. Ik vroeg waarom ie me niet had gestimuleerd destijds. Dat was bij jou niet nodig dacht ik. Die komt er wel was de indruk. Daar zit je dan met je talenten, denkend dat een ander toch beter is.
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensenquote:Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel enigszins herkenbaar, Tongius.
Ken je Herenleed ? Ik was 15 en kon er met niemand over praten.quote:Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel enigszins herkenbaar, Tongius.
Ik zat in therapie.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Tot later. Wel een extra haakje op de voordeur.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed konquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in therapie.
Zag iemand van de therapeuten mijn front page interview op Fok. Die werd doorgepost naar iedereen in het GGZ.
Zit je daar depressief te zijn terwijl ze dubbel liggen om je.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Inderdaad het is wat je ermee doet. Daarom bewonder ik ook sommige mensen en open er topics over.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
Er zijn meer mensen met talent dan er "normale" mensen zijn. Ik kom ze in ieder geval zelden tegen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
We zijn toch aan het opscheppen. Mijn clubje haalde voor het eerst in 50 jaar de hoofdklasse voetbal.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed kon
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
Maar de faalangst weerhield me er wel van prof te worden.
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.
Bij mij is dat héél anders. Als ik het aandurfde om te zeggen dat ik ergens goed in was werd ik neergemaaid door mijn vader. Als ik thuis vertelde wat ik leuk vond zagen mijn ouders daar vooral iets in waarmee ze me konden straffen als ik me niet aan hun regels hield.quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.
Die hoort in de keukenla of in de gereedschapskistquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef Gellius het volgende:
Waarom is het ontluchtingssleuteltje altijd weg wanneer je het nodig hebt?
Even je dag opvrolijken!!quote:
Die tweede hoor ik voor het eerst. Die vroege ska-periode van The Wailers is leuk. Bob doet backing vocals.quote:
Ik vind het altijd wel gezellig dat geborrel van de leidingenquote:Ontluchtingssleuteltjes... tja die zijn wij ook altijd kwijt..Ik heb hem laatst nog gebruikt en ergens neergelegd, waar ik hem weer makkelijk kon vinden... maar helaas.
Die is ook erg leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die tweede hoor ik voor het eerst. Die vroege ska-periode van The Wailers is leuk. Bob doet backing vocals.
[..]
Het is alleen zonde dat de radiator niet warm wordt...quote:Ik vind het altijd wel gezellig dat geborrel van de leidingen
Een studeerkamer? Boven? O ja, jij woont in Fout-Zuid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Gellius het volgende:
Heel gezellig, maar 't wordt boven in mijn studeerkamer niet meer echt warm.
Leuk! De kids kunnen natuurlijk al makkelijk op het ijs staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het is de hele dag lekker zonnig, maar nu betrekt het toch een beetje en wij gaan zo foto's maken in het park van de kinderen samen met mn neefjes. Wordt een kerstcadeau voor mn ouders... Ik krijg ook nog een foto van alleen Twan en Lennon.
Geen ijs hoor....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk! De kids kunnen natuurlijk al makkelijk op het ijs staan
Nooit gedacht dat jij nou zo'n hokjesdenker was, scrutinizer. Het woont hier héérlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, jij woont in Fout-Zuid.
Enjoyquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen ijs hoor....dat hoop ik tenminste niet. ik ben niet dol op ijs.
Nou, ik ga Lennon maar eens wakker maken en dan richting mn broertje![]()
Ik ben er deze zomer wel eens op een mooie avond doorheen gewandeld. Het is een mooi wijkje maar er zijn simpelweg te veel Holleeder-Vespa's. De berijders daarvan zijn doorgaans van die types die hun note-book meenemen als ze naar de Coffee Company gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij nou zo'n hokjesdenker was, scrutinizer. Het woont hier héérlijk.
Alleen toelaten op doorgaande routesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Gellius het volgende:
Diescooters
zijn een plaag inderdaad. Er staan er maar liefst drie voor mijn opgang en nergens plek voor mijn afgetrapt omafiets. Maar goed, ik zou het liefst ook alle auto's uit de oude wijken verbannen. Deze straten zijn niet gemaakt voor zoveel blik. Ik ben verder niet tegen auto's hoor, dit is een esthetische afweging.
Keukenla iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die hoort in de keukenla of in de gereedschapskist
Dat lijkt maar zo omdat ze geen flits gebruikt hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
Heeft Diaan nu een haarkleurige haarkleur genomen, of zie ik dat verkeerd?
Een haarkleurige haarkleur? Zowaar denk ik.... het is (nog) roodachtig en van achteren zwart. Deze week weer eens de kapper bezoeken. Ik was er ook niet op bedacht dat ie een foto van mij zou maken, mn haar zit dus niet echt geweldig en had ook geen make-up op.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
Heeft Diaan nu een haarkleurige haarkleur genomen, of zie ik dat verkeerd?
Zelfs op die laatste foto heeft-ie nog een prethoofd, daar wordt zelfs de grootste pessimist vrolijk van. Ik zie nu voor het eerst dat Twan behalve op z'n vader toch ook op z'n moeder lijkt. Hij is een stoere grote broer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
En ja, Lennon heeft echt een prethoofd en vindt het geweldig om steeds zn tong uit te steken, om gek van te worden.
Dat is inderdaad mooi, alleen dat blauwe is een beetje te.quote:Die tweede foto in dat grijstopic, dat vind ik echt mooi!! maar dan met iets andere kleurstelling![]()
quote:Goedemiddag!!![]()
Als we met Lennon in de winkel lopen dan pakt hij de grootste chagerijn nog in. Er kan niemand voorbij lopen zonder even naar hem te lachen, hij zoekt met iedereen contact en showt dan zn grootste glimlach.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs op die laatste foto heeft-ie nog een prethoofd, daar wordt zelfs de grootste pessimist vrolijk van. Ik zie nu voor het eerst dat Twan behalve op z'n vader toch ook op z'n moeder lijkt. Hij is een stoere grote broer.
[..]
Ow dat vind ik juist wel kunnenquote:Dat is inderdaad mooi, alleen dat blauwe is een beetje te.
[..]
Vandaag kerstpakket gekregen èn vvv-bonnenquote:
Ogen en wenkbrauwenquote:
Lennon heeft jouw neus.quote:Ik vind Twan nog steeds erg op zn vader lijken, helemaal op een andere foto die ik heb en later wel even zal laten zien. Maar beide jongens lijken (nog) niet op mij.![]()
wenkbrauwen kan ik nog inkomen, ogen wat minder... Twans ogen zijn veel feller.quote:
Ja, dat is waar en zn kin is beetje dezelfde als die van mij.quote:Lennon heeft jouw neus.
De ogen zelf misschien. Het is vooral de vormen, lijnen en verhoudingen rond de ogen waar ik gelijkenissen zie.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wenkbrauwen kan ik nog inkomen, ogen wat minder... Twans ogen zijn veel feller.
Sorry ik post te veel van mijn helden.quote:
Ok even zoeken naar een andere held.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Gellius het volgende:
Of je hebt te weinig helden, dat kan ook.
Ja. Wat is daar mis mee ?quote:
Dit is één van de beste vijf ooit in zijn sport. Misschien wel de beste.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef Gellius het volgende:
Met hen niets, met mij van alles: ik ken ze niet.
Nee, ik zag een ander topic waarin deze OP in de OP werd geciteerd. Ik heb geen moeite met lange OPs, maar ik had hier geen zin in. Paar steekwoorden gelezenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Beste vriend heeft alles kwijt dankzij mij
Had je deze al gezien, Wickedangel?
Hij leek me wel geschikt voor je Darwin-topic. Maar niet dusquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik zag een ander topic waarin deze OP in de OP werd geciteerd. Ik heb geen moeite met lange OPs, maar ik had hier geen zin in. Paar steekwoorden gelezen
Is niet 'mijn' topic, je kunt hem er toch zelf neerzetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij leek me wel geschikt voor je Darwin-topic. Maar niet dus![]()
Goed dat je het zegt, vergeten te lezen. Ik vermoed eigenlijk van niet.quote:Is het nog leuk in Semibikkeltijd?
Ik heb slechte ervaringen met posten in "jouw" topicsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is niet 'mijn' topic, je kunt hem er toch zelf neerzetten?
Wegscheren? Iets met kutnewbie ookquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Oprotten of wegscheren? Wat was het ook alweer?
Guido Weijers, hij was vanavond in DWDD. Daar toonde hij zich maar weer eens niet grappig te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe, wie gaat die conference doen?
Waarom?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan oud en nieuw
Ik denk het ook. Helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, want ik ga er echt niet naar kijkenquote:en zo'n conference moet zo ongeveer het dieptepunt zijn
Ik begrijp de logica niet. Waarom wachten we niet met z'n allen op, pakweg, 7 juni totdat de klok twaalf uur slaat? Zo rond elven denk ik altijd: lag ik maar in bedquote:
Daar heb ik ook een pleurishekel aan.quote:Vanwege het vuurwerk?
Precies. Ik doe nog liever een spelletje of zo.quote:Ik denk het ook. Helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet, want ik ga er echt niet naar kijken
Ken je die aflevering van Absolutely Fabulous. De klok heeft twaalf geslagen en zei zegt: "Well, I'm off" en gaat naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica niet. Waarom wachten we niet met z'n allen op, pakweg, 7 juni totdat de klok twaalf uur slaat? Zo rond elven denk ik altijd: lag ik maar in bed![]()
Op 31 december vind ik het minder erg dan op de dagen ervoor.quote:[..]
Daar heb ik ook een pleurishekel aan.
Briljantquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ken je die aflevering van Absolutely Fabulous. De klok heeft twaalf geslagen en zei zegt: "Well, I'm off" en gaat naar huis![]()
Het vreugdevuur is altijd wel mooi, maar dat gezeik ervoor en erna ook nog, verschrikkelijk.quote:Op 31 december vind ik het minder erg dan op de dagen ervoor.
O sorry, vergeten erbij te zetten wie dat zeiquote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BriljantWie, Patsy? Ik ken niet alles, ik ben het pas laat gaan waarderen.
Van die mensen die in de stad lopen en wezenloos het ene rotje na het andere afstekenquote:[..]
Het vreugdevuur is altijd wel mooi, maar dat gezeik ervoor en erna ook nog, verschrikkelijk.
En het bij voorkeur ook nog jouw richting uitgooienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Van die mensen die in de stad lopen en wezenloos het ene rotje na het andere afsteken
Trustenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het bij voorkeur ook nog jouw richting uitgooien
![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ken je die aflevering van Absolutely Fabulous. De klok heeft twaalf geslagen en zei zegt: "Well, I'm off" en gaat naar huis
[..]
Op 31 december vind ik het minder erg dan op de dagen ervoor.
Het was mijn slechtste post dit jaarquote:
Op welke datum valt Kerst dit jaar?quote:Ik heb ook niets met oud en nieuw, we blijven dit jaar ook lekker thuis. Oliebolletjes en hapjes op tafel, top2000 luisteren en Fok!-en denk ikLekker ouwehoeren over de top2000. Maar eerst moet nog kerst komen.. ik heb nog helemaal geen gevoel dat het al zo snel kerst is. Gisterenavond kerstviering in de kerk gehad, maar vond het wel vreemd zo vroeg in december.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was mijn slechtste post dit jaar![]()
[..]
hmmm volgens mij 25 en 26 december.quote:Op welke datum valt Kerst dit jaar?
Bestelbusje huren, zeker?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps, op vrijdag en zaterdag, dus 3 zondagen achter elkaar![]()
Wij gaan dit weekend al een heleboel inslaan.
Nee, dat valt wel mee hoor. We zijn 1e Kerstdag bij mn ouders... dus hoeven we al niet te koken. De 2e en 3e kerstdag doen we wat makkelijks denk ik.quote:
Gezond, voordelig en praktischquote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, maar het is gewoon water!! Vindt ie het lekkerst.
Yepsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezond, voordelig en praktisch
Ik hoop dat het weer jullie geen parten gaat spelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsIk hoop dat ie geen last van de vaccinatie krijgt, ik moet er morgenvroeg erg vroeg uit 6:15 uur, we gaan naar Den Haag met het werk. Eerst naar het Internationale Gerechtshof, daarna lunchen op het ministerie, vrije middag, eten op de pier in Scheveningen en daarna naar de musical West Side Story... om vervolgens rond een uur of 2 hopelijk weer thuis te zijn.
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer jullie geen parten gaat spelen.![]()
het vredespaleis vind ik toch wel een heel raar gebouw
Hier begint het net weer te sneeuwenquote:
ik kwam er een tijdje iedere dag met de tram voorbijquote:ik ben er nog nooit geweest, ben benieuwd. We krijgen ook een rondleiding
Vind jij sneeuw leuk?? Ik vind er niets aan. Alleen maar met Kerst en daarvoor en daarna zsm weer weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier begint het net weer te sneeuwen![]()
[..]
Okay...quote:ik kwam er een tijdje iedere dag met de tram voorbij
Ja, vooral als het er net ligt. Vorig jaar nog eens op een zondagochtend na een nachtdienst vanuit m'n werk teruggereden met een vers pak sneeuw en een stralend zonnetje. Alleen op de rechterbaan waren twee bandensporen, voor de rest was alles wit.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind jij sneeuw leuk?? Ik vind er niets aan. Alleen maar met Kerst en daarvoor en daarna zsm weer weg.
Lopen en staan is het nu helemaal, hè?quote:
Nee, dat is 'm wel! Weet je zijn naam ook nog?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hee is dat de voorzitter van Max niet?
Nee, ik vind het zo'n saaie man.... heb hem af en toe voorbij zien komen met dat duffe spel van hem.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm wel! Weet je zijn naam ook nog?
Als je aan dat spelletje meegedaan zou hebben had je misschien zijn naam nog gewetenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zo'n saaie man.... heb hem af en toe voorbij zien komen met dat duffe spel van hem.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je aan dat spelletje meegedaan zou hebben had je misschien zijn naam nog geweten
Ik ben op TV gewest in een kwisquote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waarmaar ik doe niet aan tv spelletjes
Hij zou nog wel wat norser kunnen, vind ik. Sommige kandidaten zijn zo dom.... die passen dan bij de vierde vraag waardoor ze sowieso niet in de finale kunnen komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
Joost Prinsen doet het ook gewoon erg goed.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou nog wel wat norser kunnen, vind ik. Sommige kandidaten zijn zo dom.... die passen dan bij de vierde vraag waardoor ze sowieso niet in de finale kunnen komen.Van mij mag Joost "los" op zulke mensen
Tien jaar geleden bij de KRO. Ik reageetde impulsief op een advertentie in de Volkskrant. Drie voorondes overleefd uit 1500 kandidaten werd ik met nog 30 anderen gekozen. 8 afleveringen ik haalde de finale en werd tweede Het was een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale was multiple cjoic daar ben ik als weegschaal slecht in. De video band is bekeken door menig Hooler. Dus ik lieg nietquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
We mogen je wel gewoon tong blijven noemen?
We zijn nog steeds onder de indruk, maar we hebben je het al een paar keer zien postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Nou kom op.
Jullie zijn toch niet onder de indruk van mijn TV-prestatie.
Tong80 zit in het publiek van DWDD op 1 april volgend jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zijn nog steeds onder de indruk, maar we hebben je het al een paar keer zien posten
Whehehe. Ik open geen nieuwe, hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 zit in het publiek van DWDD op 1 april volgend jaar
Goed mogelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Is onze newbie een kloon van qonmann...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |