Ken je Herenleed ? Ik was 15 en kon er met niemand over praten.quote:Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel enigszins herkenbaar, Tongius.
Ik zat in therapie.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Tot later. Wel een extra haakje op de voordeur.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed konquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in therapie.
Zag iemand van de therapeuten mijn front page interview op Fok. Die werd doorgepost naar iedereen in het GGZ.
Zit je daar depressief te zijn terwijl ze dubbel liggen om je.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Inderdaad het is wat je ermee doet. Daarom bewonder ik ook sommige mensen en open er topics over.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
Er zijn meer mensen met talent dan er "normale" mensen zijn. Ik kom ze in ieder geval zelden tegen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
We zijn toch aan het opscheppen. Mijn clubje haalde voor het eerst in 50 jaar de hoofdklasse voetbal.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed kon
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
Maar de faalangst weerhield me er wel van prof te worden.
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.
Bij mij is dat héél anders. Als ik het aandurfde om te zeggen dat ik ergens goed in was werd ik neergemaaid door mijn vader. Als ik thuis vertelde wat ik leuk vond zagen mijn ouders daar vooral iets in waarmee ze me konden straffen als ik me niet aan hun regels hield.quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.
Die hoort in de keukenla of in de gereedschapskistquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef Gellius het volgende:
Waarom is het ontluchtingssleuteltje altijd weg wanneer je het nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |