Ken je Herenleed ? Ik was 15 en kon er met niemand over praten.quote:Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel enigszins herkenbaar, Tongius.
Ik zat in therapie.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Tot later. Wel een extra haakje op de voordeur.quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fok! heeft kennelijk wel een grote aantrekkingskracht op zulke mensen
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed konquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in therapie.
Zag iemand van de therapeuten mijn front page interview op Fok. Die werd doorgepost naar iedereen in het GGZ.
Zit je daar depressief te zijn terwijl ze dubbel liggen om je.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Heren, ik ga mn bureau cleandeskproof maken en dan afsluiten!!![]()
Tot later!
Inderdaad het is wat je ermee doet. Daarom bewonder ik ook sommige mensen en open er topics over.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
Er zijn meer mensen met talent dan er "normale" mensen zijn. Ik kom ze in ieder geval zelden tegen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer veel mensen in meer of mindere mate "zo" zijn. Talent is niets bijzonders, mensen.
We zijn toch aan het opscheppen. Mijn clubje haalde voor het eerst in 50 jaar de hoofdklasse voetbal.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ging uiteindelijk maar schaken met m'n psycholoog. Hij vond dat-ie dat heel goed kon
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
Maar de faalangst weerhield me er wel van prof te worden.
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde. Je kunt namelijk ook overzien wat er allemaal mis kan gaan, dat werkt verlammend.
Bij mij is dat héél anders. Als ik het aandurfde om te zeggen dat ik ergens goed in was werd ik neergemaaid door mijn vader. Als ik thuis vertelde wat ik leuk vond zagen mijn ouders daar vooral iets in waarmee ze me konden straffen als ik me niet aan hun regels hield.quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben tot het bot verwend door ouders en grootouders. Heb nooit geleerd om te falen.
Die hoort in de keukenla of in de gereedschapskistquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:07 schreef Gellius het volgende:
Waarom is het ontluchtingssleuteltje altijd weg wanneer je het nodig hebt?
Even je dag opvrolijken!!quote:
Die tweede hoor ik voor het eerst. Die vroege ska-periode van The Wailers is leuk. Bob doet backing vocals.quote:
Ik vind het altijd wel gezellig dat geborrel van de leidingenquote:Ontluchtingssleuteltjes... tja die zijn wij ook altijd kwijt..Ik heb hem laatst nog gebruikt en ergens neergelegd, waar ik hem weer makkelijk kon vinden... maar helaas.
Die is ook erg leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die tweede hoor ik voor het eerst. Die vroege ska-periode van The Wailers is leuk. Bob doet backing vocals.
[..]
Het is alleen zonde dat de radiator niet warm wordt...quote:Ik vind het altijd wel gezellig dat geborrel van de leidingen
Een studeerkamer? Boven? O ja, jij woont in Fout-Zuid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Gellius het volgende:
Heel gezellig, maar 't wordt boven in mijn studeerkamer niet meer echt warm.
Leuk! De kids kunnen natuurlijk al makkelijk op het ijs staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het is de hele dag lekker zonnig, maar nu betrekt het toch een beetje en wij gaan zo foto's maken in het park van de kinderen samen met mn neefjes. Wordt een kerstcadeau voor mn ouders... Ik krijg ook nog een foto van alleen Twan en Lennon.
Geen ijs hoor....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk! De kids kunnen natuurlijk al makkelijk op het ijs staan
Nooit gedacht dat jij nou zo'n hokjesdenker was, scrutinizer. Het woont hier héérlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, jij woont in Fout-Zuid.
Enjoyquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen ijs hoor....dat hoop ik tenminste niet. ik ben niet dol op ijs.
Nou, ik ga Lennon maar eens wakker maken en dan richting mn broertje![]()
Ik ben er deze zomer wel eens op een mooie avond doorheen gewandeld. Het is een mooi wijkje maar er zijn simpelweg te veel Holleeder-Vespa's. De berijders daarvan zijn doorgaans van die types die hun note-book meenemen als ze naar de Coffee Company gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij nou zo'n hokjesdenker was, scrutinizer. Het woont hier héérlijk.
Alleen toelaten op doorgaande routesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Gellius het volgende:
Diescooters
zijn een plaag inderdaad. Er staan er maar liefst drie voor mijn opgang en nergens plek voor mijn afgetrapt omafiets. Maar goed, ik zou het liefst ook alle auto's uit de oude wijken verbannen. Deze straten zijn niet gemaakt voor zoveel blik. Ik ben verder niet tegen auto's hoor, dit is een esthetische afweging.
Keukenla iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die hoort in de keukenla of in de gereedschapskist
Dat lijkt maar zo omdat ze geen flits gebruikt hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
Heeft Diaan nu een haarkleurige haarkleur genomen, of zie ik dat verkeerd?
Een haarkleurige haarkleur? Zowaar denk ik.... het is (nog) roodachtig en van achteren zwart. Deze week weer eens de kapper bezoeken. Ik was er ook niet op bedacht dat ie een foto van mij zou maken, mn haar zit dus niet echt geweldig en had ook geen make-up op.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
Heeft Diaan nu een haarkleurige haarkleur genomen, of zie ik dat verkeerd?
Zelfs op die laatste foto heeft-ie nog een prethoofd, daar wordt zelfs de grootste pessimist vrolijk van. Ik zie nu voor het eerst dat Twan behalve op z'n vader toch ook op z'n moeder lijkt. Hij is een stoere grote broer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
En ja, Lennon heeft echt een prethoofd en vindt het geweldig om steeds zn tong uit te steken, om gek van te worden.
Dat is inderdaad mooi, alleen dat blauwe is een beetje te.quote:Die tweede foto in dat grijstopic, dat vind ik echt mooi!! maar dan met iets andere kleurstelling![]()
quote:Goedemiddag!!![]()
Als we met Lennon in de winkel lopen dan pakt hij de grootste chagerijn nog in. Er kan niemand voorbij lopen zonder even naar hem te lachen, hij zoekt met iedereen contact en showt dan zn grootste glimlach.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs op die laatste foto heeft-ie nog een prethoofd, daar wordt zelfs de grootste pessimist vrolijk van. Ik zie nu voor het eerst dat Twan behalve op z'n vader toch ook op z'n moeder lijkt. Hij is een stoere grote broer.
[..]
Ow dat vind ik juist wel kunnenquote:Dat is inderdaad mooi, alleen dat blauwe is een beetje te.
[..]
Vandaag kerstpakket gekregen èn vvv-bonnenquote:
Ogen en wenkbrauwenquote:
Lennon heeft jouw neus.quote:Ik vind Twan nog steeds erg op zn vader lijken, helemaal op een andere foto die ik heb en later wel even zal laten zien. Maar beide jongens lijken (nog) niet op mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |