Het sarcastisch bedoeld en ze zeiden het als troost voor mij. Het was dus gewoon hartstikke goed geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een recentie gelezen die behoorlijk lovend was.
Maar ik ga eerder op het oordeel van Peace af.
[..]
MIsschien later... ik wil eerst nog wat meer kerstsfeer in huis...quote:Daar komt zo vast wel een foto van
Waarschijnlijk sinds er een blote tiet in de OP staat.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Gellius het volgende:
Sinds wanneer is het blotetietenamendement uit de openingspost verdwenen?
Daarom, zeker niet die net een nieuw album uit hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zullen er toch niet veel van zijn.
Dan ben ik wel lekker snel weer thuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je de buurman van Peaceman meevragen, dan kan hij rijden
Peace zou hem wel moeten kennen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik heb trouwens geen idee wie die zanger is of uit welke band hij komt.Al heb ik het idee dat ik hem moet kennen.
Lekker. Heel relaxed en bij vlagen erg spacey. Wel weinig publiek, hooguit 700 man. Pos was er welquote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe was Julian Marley gisterenavond, Scrut?
100 man meer was leuker geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Linkt leuk. Maakt zo'n concert wel intiem als er zo weinig mensen zijn.
Nee joh, die was druk aan het dansen met meneer Pos.quote:Heb je Pos nog gesproken?
Okay. Ik vind het wel lastig inschatten hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
100 man meer was leuker geweest.
[..]
quote:Nee joh, die was druk aan het dansen met meneer Pos.
Ik zag net dat Rootsriders vanavond in Bitterzoet optreden. Ga ik toch ook maar even naar toequote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:is ook geen muziek om op stil te staan.
* jaloers is maar je heel veel plezier toewenstquote:Op donderdag 10 december 2009 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag net dat Rootsriders vanavond in Bitterzoet optreden. Ga ik toch ook maar even naar toe
Ik besef me dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik in Amsterdam woonquote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is maar je heel veel plezier toewenst
en geen kinderen/vrouw hebquote:Op donderdag 10 december 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik in Amsterdam woon
Helaas heb ik wel "vrienden" die me vooral weten te vinden als het niet goed met ze gaatquote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en geen kinderen/vrouw hebmet die toevoegingen kan het soms ook erg lastig worden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Betekent dat niet "Ik hou van je"?
Natuurlijk hou je van mij, want ik houd je hier gevangenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
O ja, jullie zijn lesbisch.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zou ík toch niks aan hebben?
Ik heb daar niets meequote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.
Je koopt ze voor jezelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kerstcadeaus al in huis gehaald.
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....quote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerst komt vanzelf naar je toe.
Drie dagen lang slapen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Lekker eten met de familie eerste Kerstdag bij ma. En voor tweede kerstdag de restjes kalkoen en konijn meekrijgen
Ik geniet van die avonden door mijn nichte van 5 en Jelle van 9.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |