Natuurlijk hou je van mij, want ik houd je hier gevangenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
O ja, jullie zijn lesbisch.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan zou het eerder aan Wa gericht zijn, aangezien zij voor mijn postte.
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zou ík toch niks aan hebben?
Ik heb daar niets meequote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Daarom snap ik ook nooit waarom mannen dat zo opwindend vinden.
Je koopt ze voor jezelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kerstcadeaus al in huis gehaald.
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....quote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerst komt vanzelf naar je toe.
Drie dagen lang slapen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor. Gordijnen dicht, de bel afzetten....
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Lekker eten met de familie eerste Kerstdag bij ma. En voor tweede kerstdag de restjes kalkoen en konijn meekrijgen
Ik geniet van die avonden door mijn nichte van 5 en Jelle van 9.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk gezelliger dan wat die andere twee van plan zijn. Of NIET van plan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |