Dat is toch een Deense autocoureur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
Hebben jullie Tim Christensen nu nog niet geraden?
Geen idee welke hobbies hij er verder op nahoudt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch een Deense autocoureur?
Oh nee, dat is Tom. Zal z'n broer wel zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee welke hobbies hij er verder op nahoudt.
Zijn naam komt me wel bekend voor, de band niet. En Dave Gahan was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
Hebben jullie Tim Christensen nu nog niet geraden?
Zou wel tijd worden.
Oh wacht, je bedoelt die DTM rijder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Tom. Zal z'n broer wel zijn.
O ja, met een Kquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt die DTM rijder.
Dat is Tom Kristensen
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader viert Eerste Kerstdag met de familie van zijn vriendin en de Tweede bij mijn broer. Daar hebben ze mij liever niet bij.
Nee, dat is niet sneu. Het is zoals het is en zo is het altijd geweest. Ik weet dat veel families anders met elkaar omgaan dan mijn familie, niets meer aan te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat sneu zeg. Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen.
Ik ben niet geweestquote:Scrut, wat was je vroeg weer terug? Was het al zo vroeg afgelopen?
Okay, duidelijk... al herken ik wel een beetje, al is het niet in mijn familiequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet sneu. Het is zoals het is en zo is het altijd geweest. Ik weet dat veel families anders met elkaar omgaan dan mijn familie, niets meer aan te doen.
[..]
Wrom niet??quote:Ik ben niet geweest
quote:
kennelijk is het de tijd van het jaar. ik kreeg vanochtend ook nog een mailtje van iemand die me een maand of wat geleden een onvoorstelbaar smerige kutstreek geleverd heeft en nu vraagt of ik vanavond meega naar een concert. ik reageer maar niet op het mailtje, zou ik dat wel doen zou het in de trant zijn van "Sodemieter op" en "Betaal me eerst maar terug wat ik je geleend heb"quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas heb ik wel "vrienden" die me vooral weten te vinden als het niet goed met ze gaat
Ik had al zo'n vermoeden. Akelig zijn zulke mensen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
kennelijk is het de tijd van het jaar. ik kreeg vanochtend ook nog een mailtje van iemand die me een maand of wat geleden een onvoorstelbaar smerige kutstreek geleverd heeft en nu vraagt of ik vanavond meega naar een concert. ik reageer maar niet op het mailtje, zou ik dat wel doen zou het in de trant zijn van "Sodemieter op" en "Betaal me eerst maar terug wat ik je geleend heb"
Volgens Het Parool speelde hij voor tweederde Beatlesnummers? Ik heb hem jaren geleden gezien en toen was het voor tweederde Wings. Tof.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef Biogarde het volgende:
qonmann, heeft ook iets tegen Islamieten als ik je posts van de afgelopen tijd zo lees. 48 uur.
Klopt ja. Ik heb helaas de laatste 5 nummers moeten missen (Was helemaal gesloopt na 2,5 uur staan, maar het was tenslotte al een wonder dat ik toch gegaan ben).quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens Het Parool speelde hij voor tweederde Beatlesnummers? Ik heb hem jaren geleden gezien en toen was het voor tweederde Wings. Tof.
Was voor jou ook erg dichtbij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Mooie lijst. Ik had er ook best wel bij willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |